Toon posts:

Ofp Met Router...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik nu zeg maar Ofp wil spelen, achter een router, en ik wil een server joinen, moet ik dan ook poorten forwarden of niet? het gaat hier om het joinen?

Want ik begrijp er niks meer van... :(
Thx :)

Verwijderd

Ik zelf zit ook achter een router, en ik heb geen poorten opengezet voor een server te joinen.

Wel heb ik voor mijn ofp-server wel de poorten opengezet, en die server heb ik dan een unique ip gegevenzodat alleen die pc de poorten open heeft.
en trouwens opf = operation flashpoint toch???
want bij ons in de buurt gebruiken wij opf voor operation flashpoint. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 18:44 schreef davako het volgende:
Ik zelf zit ook achter een router, en ik heb geen poorten opengezet voor een server te joinen.

Wel heb ik voor mijn ofp-server wel de poorten opengezet, en die server heb ik dan een unique ip gegevenzodat alleen die pc de poorten open heeft.
en trouwens opf = operation flashpoint toch???
want bij ons in de buurt gebruiken wij opf voor operation flashpoint. :P
Yup Operation Flashpoint, ik zij in het begin ook altijd OPF maar toen werk ik uitgelachen :P .

Hmm, dat licht het dus aan het spel, want elke level die ik wil joinen staat er Creating Client en blijft daar hangen.. ik denk dat nu dit toptic meer in spielerij hoordt :)

Move?

Verwijderd

anders zet je op de pc waar je het wilt spelen de poorten open waarneer je het wil spelen en daarna gooi je hem weer dicht. :)
Maar dat is maar een suggestie, maar dat doet en maat van mij temminste, die zet dan gewoon ff alle poorten open.

Verwijderd

Topicstarter
bedoel je DMZ host of zo iets. :?

Verwijderd

Yep, DMZ naar de ip van de compu waar je de poorten naar toe wil sturen

• TweakerNummer
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Vaak hoef je voor joinen van een server niet aan port forwarding te doen. Alleen als je zelf server bent is het nodig. Echter ik ken OFP niet. Test het uit zou ik zeggen.
Pagina: 1