Toon posts:

All-in waterkoeling

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede waterkoeling maar ik ben helaas niet van de handigste. Ik ben dus op zoek naar een zeer goed (prijs mag max 300 euro zijn) systeem, maar ik heb geen zin om een pomp aan te sluiten om mij viskom en van die dingen. En het moet in een maxi chieftech dragon case passen.

Gewoon de beste, stilste, krachtigste waterkoeling op dit moment.

Oh ja, en liefst niet van die geintjes die je processor tot -40°C brengen, it's to much

Verwijderd

Kijk eens in de diverse topics van [OCE]
en als je echt n00b ben op diverse gebieden gebruik dan de search in dit forum gedeelte.

Suc6 :Y)

Verwijderd

De Z4 intercooler kit is misschien wel geschik voor jouw situatie :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de search gebruikt maar daar zit iedereen te zeveren dat het al 100 keer is gevraagd en dat je de search moet gebruiken, maar er staat gewoon nergens een antwoord op de stomme vraag.

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-02 15:53

Thyzz

-=leeg=-

Kan je dan niet gewoon een van de koolance kasten kopen?
kant en klaar.

http://www.tweakers.net/pricewatch/20606

5325wp

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:01 schreef -The.Dude_ het volgende:
Ik heb de search gebruikt maar daar zit iedereen te zeveren dat het al 100 keer is gevraagd en dat je de search moet gebruiken, maar er staat gewoon nergens een antwoord op de stomme vraag.
Ga dan naar Koolance die heeft ook een chieftech kast met kant en klare water koeling.

Daar staan ook handleidingen en die worden er ook bij geleverd, ik zeg het maar hoewel ik toch verwacht dat je een topic zal openen wanneer je je kastje binnen hebt.

Topics als:
• Waar kan ik die en die kast het snelst en goedkoopst krijgen ?
• Hoe bouw ik dit en dat bord in die kast ?

Met andere woorden struin ff wat topics door.

Ik ben van mening dat je toch wat lui ben en ik zeg dit wat milder omdat ik niet een OW kan uitdelen omdat ik (helaas :?)geen MOD ben.
Dat zou ik ook niet zo snel willen zijn, allerlei loze dingen moeten doorspitten ook al zou ik er betaald voor krijgen. :D

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:06 schreef DragonLord het volgende:

[..]

Ga dan naar Koolance die heeft ook een chieftech kast met kant en klare water koeling.

Daar staan ook handleidingen en die worden er ook bij geleverd, ik zeg het maar hoewel ik toch verwacht dat je een topic zal openen wanneer je je kastje binnen hebt.

Topics als:
• Waar kan ik die en die kast het snelst en goedkoopst krijgen ?
• Hoe bouw ik dit en dat bord in die kast ?

Met andere woorden struin ff wat topics door.

Ik ben van mening dat je toch wat lui ben en ik zeg dit wat milder omdat ik niet een OW kan uitdelen omdat ik (helaas :?)geen MOD ben.
Dat zou ik ook niet zo snel willen zijn, allerlei loze dingen moeten doorspitten ook al zou ik er betaald voor krijgen. :D
Mensen, wees toch eens behulpzaam i.p.v. mekaar uit te kakken!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:13 schreef stuartje het volgende:

[..]

Mensen, wees toch eens behulpzaam i.p.v. mekaar uit te kakken!
Ik heb em op weg geholpen maar GoT moet leuk blijven en niet een n00b forum worden.
De manier waarop ik het zei is misschien niet leuk, maar dat is hoe ik er over denk. (punt) :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken wel degelijk de Koolance kasten maar helaas ben ik een moeilijk persoon en wil ik naast een waterkoeling ook een aluminium case van chieftech

En die bieden ze nog niet aan toto zover ik weet.

En over dat nOOb gedoe wil ik nog even kwijt dat je de nOObs zoals ik ook een kans moet geven.

Hoe moet ik het dan in hemelsnaam te weten komen.

Trouwens mijn vragen zijn niet lomp. Ik ben gewoon een beetje lui.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 18:34 schreef -The.Dude_ het volgende:
Ik ken wel degelijk de Koolance kasten maar helaas ben ik een moeilijk persoon en wil ik naast een waterkoeling ook een aluminium case van chieftech
hier staan de nieuwe koolance kasten:
http://www.tweakers.net/nieuws/21598?highlight=koolance

Verwijderd

En luie mensen moeten we hier niet! Zoekt, en gij zult vinden is het credo :)

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:45 schreef elguapo het volgende:
En we zijn weer bezig...

• Adonias
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-01 10:39

Adonias

Oe! Buttons :9

Op maandag 20 mei 2002 18:45 schreef elguapo het volgende:
En zelfs als je lui bent is die searchknop bovenaan in het midden niet zo moeilijk te vinden lijkt mij...

Magoed, er is ooit een modje geweest waarbij een coolance kast in een alukast waren samengevoegd... kan ff niet vinden.. ben ik te lui voor ;)

Verwijderd

Stuartje, anders ga je een hobby zoeken...

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:54 schreef Adonias het volgende:

[..]

En zelfs als je lui bent is die searchknop bovenaan in het midden niet zo moeilijk te vinden lijkt mij...

Magoed, er is ooit een modje geweest waarbij een coolance kast in een alukast waren samengevoegd... kan ff niet vinden.. ben ik te lui voor ;)
Die searchknop is niet de oplossing voor alle problemen eh

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:15 schreef DragonLord het volgende:

[..]

Ik heb em op weg geholpen maar GoT moet leuk blijven en niet een n00b forum worden.
De manier waarop ik het zei is misschien niet leuk, maar dat is hoe ik er over denk. (punt) :Y)
Domme vragen bestaan niet, alleen DOMME antwoorden. Zoals deze van DragonLord, en owee je durft te zeggen dat IK een n00b ben....

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 23:11

Chop2000

Vroem

Op maandag 20 mei 2002 18:59 schreef mail.eve het volgende:

[..]

Domme vragen bestaan niet, alleen DOMME antwoorden. Zoals deze van DragonLord, en owee je durft te zeggen dat IK een n00b ben....
Je bent n00b! :Y)

niks

• De_Koele_Man
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:28

De_Koele_Man

Zo koud als een klontje!

There are no stupid questions, just stoopid people

Meh!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Dit is dus gewoon precies hetzelfde als "welk systeem moet ik kopen voor 1000 pleuro". Wordt dat toegestaan? Neen. Slotjuh dus. Met de search is meer dan genoeg te vinden!!

• YaeX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10-2023
Op maandag 20 mei 2002 17:50 schreef -The.Dude_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede waterkoeling maar ik ben helaas niet van de handigste. Ik ben dus op zoek naar een zeer goed (prijs mag max 300 euro zijn) systeem, maar ik heb geen zin om een pomp aan te sluiten om mij viskom en van die dingen. En het moet in een maxi chieftech dragon case passen.

Gewoon de beste, stilste, krachtigste waterkoeling op dit moment.

Oh ja, en liefst niet van die geintjes die je processor tot -40°C brengen, it's to much
Je moet ff naar oc-shop mailen. Want toen ik daar de nodige zaken in kocht waren ze daar bezig met een soort kant en klaar waterkoeling systeem die je gewoon in je kast kon bouwen. En nog best goed. Volges mij is dat wat jij zoekt. Dus ik zou zeggen vraag er naar.

p.s. De kleur er van was een lelijke blauwe kleur maar nbeetje tweaker spuit die in een bijpassende kleur.

Verwijderd

gebruik deze search eens :7

Verwijderd

Topicstarter
Merci manne

Ik ga dan toch maar voor een Blizzard Z4 Intercooler kit :9~.
Kwestie van nog iets zelf te modden.

Zo'n koolance kast is wel makkelijk maar val bijna niks meer aan te modden :z. En aangezien ik maar om de 2jaar een nief pcke koop wil ek toch wel eens een case zelf hebben gemod.

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 19:08 schreef Chop2000 het volgende:

[..]

Je bent n00b! :Y)
:( :( :( :( ik s(chop) je voor je **** ik vergat >:)

• enriqueeeee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-02 18:16

enriqueeeee

vanila coke kicks ass

Op maandag 20 mei 2002 20:45 schreef mail.eve het volgende:

[..]

:( :( :( :( ik s(chop) je voor je ****
relax have phun that's why your here

Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)

Verwijderd

flamen en een searchvraag.

elguapo en stuartje, beetje oppassen met flamen voordat je dat een OW op gaat leveren...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.