A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
niemand ?
Dat is dus een beperking van de groovebox.
Als je de drumcomputer en sequencer wil gebruiken kan het alleen met 1 kanaal.
Als je de drumcomputer en sequencer wil gebruiken kan het alleen met 1 kanaal.
Euhm.. ik weet in ieder geval dat ze bestaan!
Weet niet meer waar, maar heb ze ooit wel gezien. (weet je in ieder geval dat je niet voor niks zoekt)
Weet niet meer waar, maar heb ze ooit wel gezien. (weet je in ieder geval dat je niet voor niks zoekt)
ja ze moeten bestaan
maar thnx anyway
still going strong..
*schop* 
ik moet bekennen dat ik niet echt verder heb gezocht in het afgelopen jaar, maar nu wil ik nm groovebox weer eens aansluiten, en zit ik met hetzelfde probleem.
ik moet bekennen dat ik niet echt verder heb gezocht in het afgelopen jaar, maar nu wil ik nm groovebox weer eens aansluiten, en zit ik met hetzelfde probleem.
Als je de mc-303 aanzet, houd terwijl je hem aanzet de play-knop ingedrukt, dan gaat hij in Sound-Module mode staan en kun je gewone midikanalen vanuit je sequencer naar dat ding toesturen..
Let wel: De controller-knobs op de 303 werken dan niet meer, je moet echt alles aansturen via de controllers in je sequencer maar je drums zitten bijv. gewoon op kanaal 10 en de rest op 1 t/m 8..
Let wel: De controller-knobs op de 303 werken dan niet meer, je moet echt alles aansturen via de controllers in je sequencer maar je drums zitten bijv. gewoon op kanaal 10 en de rest op 1 t/m 8..
Pagina: 1