Morrowind probs

Pagina: 1
Acties:

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Om het spel eens te testen heb ik hem (al dan wel te niet illegaal, maar dat doet er niet toe) gedownload. Goed gebrand, geinstalleerd en opgestart. Ten eerste zit ik met het vage prob dat allerlei geanimeerde zaken die nog op me windoos desktop draaien dwars door me beeld heen komen, maar dat is nog te omzeilen.

Het grootste probleem is dat de game me er op willekeurige momenten eruit sodemieterd zonder enige melding van een fout oid. Boem gewoon naar de desktop. Ik ben nog niet verder gekomen dan bij de oude man in het begin waar je vragen kunt antwoorden of je klasse kunt kiezen. Steeds op willekeurige momenten kijlt het spel me eruit.

Nu is dus mijn vraag waar dat aan kan liggen. Is het toevallig een of andere beveiliging zoals die ook in ik geloof red alert 2 zat waar je zooi opblies na 5 mins bij een illegale versie? Kijk dan kan ik gewoon overwegen om em te kopen... Of is het "gewoon" een hardware/software prob?

FF wat (relevante) systeem info:
Windows XP
Geforce2 pro met de laatste officiele detonators: 28.32
Philips Seimic Edge met beta 1.86 drivers
Verder tbird 1100, asus a7v133c mobo, 512mb ram

Ik hoop dat iemand me wat info kan verschaffen over het een of ander. Ik wil heel graag de game spelen, want ik heb er al veel goede dingen over gehoord. Maar als het kreng niet werkt ook als ik hem zou kopen... Daar heb ik geen zin in...

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

[topic=498258/1/25]
[topic=486504/1/25]

2 topics waar je kunt vragen :)

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik heb dat probleem ook en weet niet waar het aan ligt, het gebeurt alleen niet zo vaak...

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ik heb het op de ene pc wel en de andere niet

Duron 850 met geforce2mx 32mb totaal geen problemen behalve slowdown na 2 uur spelen

thunderbird 1ghz met geforce2mx 32mb, klapt eruit zodra ik na een karakter gekozen te hebben de deur naar buiten uitloop.

erg vaag

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Op maandag 20 mei 2002 17:21 schreef White Dust het volgende:
[topic=498258/1/25]
[topic=486504/1/25]

2 topics waar je kunt vragen :)
Ik weet dat die twee topics lopen maar ik heb/had geen zin om door die enomre threads heen te moeten zoeken. Dus ik dacht laat ik er een aparte thread voor starten, aangezien ik het gevoel heb dat mijn vraag ondergesneeuwd zou raken. :+

Maar buiten dat ben ik er niet blij mee met deze zaak. :(

edit:

Ennuh die twee topics gaan over spelervaringen niet over probs ;)

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Heeft inderdaad bijna wel iedereen last van. Is het niet 1 keer is het wel 10 keer. Je kan er niets aan doen, als wachten totdat het spel in de winkel ligt en er patches voor gaan uitkomen.

w00t

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Had ook te maken met via drivers had ik ergens gelezen.

Steam

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 20:25 schreef JeanLucPicard het volgende:
Had ook te maken met via drivers had ik ergens gelezen.
whahahahhaha

wat heeft er NIET te maken met VIA drivers ;)

Khep er zelf ook wel eens last van, gelukkig niet zo vaak, maar volgens mij zit er wel een soort memory leak in oid, want die slowdown knightofn1 het over heeft hebben ik ook, en heb ik meer mensen over gehoord. Denk dat het gewoon een van de bugs is die ze moeten oplossen, zitten nog wel meer bugs in (zo kan je muurvast komen te zitten in een hekje of steen enzo, op te lossen door fixme in de console te typen alst gebeurt btw)
Pagina: 1