Toon posts:

[TEMP] Gevoelstemperatuur heatsinc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit is een beetje een rare vraag..

ik heb een oude k6 cpu overclockt 400@550 @2.8 volt ik heb er een extra casefan op gericht en de heatsinc wordt wel redelijk warm/heet..

nu is mijn vraag: hoe heet moet een voorwerp ongeveer zijn wil een gemiddeld persoon zijn vingers er niet een lange tijd op kunnen drukken.?

zodoende hoop ik een schatting te kunnen maken hoe heet mijn cpu nu ongeveer is.. er zaten namelijk toen nog geen tempsensors in de socket..

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:34

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat heeft absoluut geen zin! Heel onbetrouwbaar! Hij kan wel koud aanvoelen maar ondertussen toch wegfikken!

Als je em niet meer kunt aanraken issie al warmer dan 50 Celsius denk ik, probeer et eens bij de oven uit ;)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Verwijderd

65 à 70° begint al behoorlijk pijnlijk te worden ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 17:18 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Dat heeft absoluut geen zin! Heel onbetrouwbaar! Hij kan wel koud aanvoelen maar ondertussen toch wegfikken!

Als je em niet meer kunt aanraken issie al warmer dan 50 Celsius denk ik, probeer et eens bij de oven uit ;)
ja weet ik..

maargoed, hoe kom je anders aan een ruwe schatting van hoe warm hij is... ik kan moeilijk de koortstermometer erop houden ;)

maar ik me handen er gwoon lang op houden, voelt wel erg warm aan maar pijn doet het niet..