[antiekmaar wel goed!] Hoe de waarde bepalen :?

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke mijn oom is like 7 jaar geleden naar Nederland ge emigreert en wou nu terug gaan vanwege de brakke levens omstandigheden ( vind hij dan )

Nou heeft hij een vrij unique stereo die hij graag wilt verkopen. Hij heeft echter wel problemen met het bepalen van de waarde :X

Het gaat om een vrijwel enig of weinig in zijn zoort componentjes , voor Luidsprekers zijn zeer :9~

De luidsprekers zijn gereconed in 1996 of 1997 , hier ff wat specs gevolgd door wat URLs naar digiPiXX :)

Ik kon helaas neit veel informatie vinden over meeste van de onder delen :S

Heb wel wat type nrs

Pioneer CS-722a
Pioneer A-400
Pioneer PD 284M
Pioneer SG 9800 ( 2x12 EQ )
Marantz SD275
Pioneer/Quartz PLL FULL AUTO PL-400

De cd speler heeft een casette waar je 6 cds indoet en dan de casette weer in de cd speler doet. Gewoon 6cd wisselaar :)
en Pics natuurlijk :)

PiC 1
PIC 2
PIC 3
PIC 4
PIC 5
PIC 6
PIC 7
PIC 8
PIC 9
PIC 10
PIC 11
PIC 12
PIC 13
PIC 14
PIC 15
PIC 16
PIC 17
PIC 18

Ohja JvS en andere modjes als deze topic hier neit thuishoort kunt u dan hem verplaatsen want het heeft lang geduurt om het in elkaar te prutsen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Niemand :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Zoek eens op marktplaats wat men er voor vraagt (per component).
Ik zou niet op al te veel rekenen als ik jou was, zo'n fantastisch spul is het nou ook weer niet.

de betaler vervuilt

• Leut
  • Laatst online: 14-08 15:06
Normaal is een waardebepaling iets van 75% van de nieuwwaarde als het vrij recent spul is; recent zoals 1 a 2 jr. Is het ouder dan bijvoorbeeld 60%.

Belangrijker is natuurlijk: wat wil je zelf er voor krijgen & wat de gek er voor geeft natuurlijk. Even rondkijken op bv een marktplaats.nl of ricardo.nl is absoluut een goed idee om gewoon een idee te krijgen van wat er zoal voor gevraagd wordt (of iets dergelijks in dezelfde categorie).

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Verwijderd

de versterker is het enige onderdeel dat van redelijke kwaliteit is...zo bij elkaar kun je er misschien 200 euro voor vangen...

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:35
Leuty heeft een mini? istie al lid van de MSCN dan?

• Leut
  • Laatst online: 14-08 15:06
offtopic:
[quote]
Op dinsdag 21 mei 2002 19:07 schreef blissard het volgende:
Leuty heeft een mini? istie al lid van de MSCN dan?
[/quote]

Inderdatos :D Ik heb een 91'er BRG Cooper carb. Productiemodel uit juni, krap 2 of 3 mnd voordat de eerste injectie Mini's hun intrede deden :) En ja, ik ben ook lid v/d MSCN, sinds sept. 2000 ofzo.

Jij ook soms?? :)

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Hmmz bedankt voor jullie reacties , ik zal het even proberen op Marktplaats. En ook ff overleggen emt mijn oom , Het geluid is echt supergeil! zoiets heb ik nog nooit eerder gehoord :X denk dat ik he tgewoon zelf ga houden :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 22 mei 2002 00:06 schreef Mary Wana het volgende:
Hmmz bedankt voor jullie reacties , ik zal het even proberen op Marktplaats. En ook ff overleggen emt mijn oom , Het geluid is echt supergeil! zoiets heb ik nog nooit eerder gehoord :X denk dat ik he tgewoon zelf ga houden :)
Ik zal hem persoonlijk zelf houden, tis tog van je familie :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op woensdag 22 mei 2002 00:18 schreef ThaNetRunner het volgende:

[..]

Ik zal hem persoonlijk zelf houden, tis tog van je familie :)
daarom juist , maar vind het wel zielug voor mijn oom ;( , ehcte oude hippie kan niet zonder zijn geluidsinstallatie

Maar ikw il het natuurlijk wel heel graag hebben :P

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

FFF

100-250 euro, is oude troep :D

voor de echte waarde moet je het in het ehct zien.

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 10:38 schreef FFF het volgende:
100-250 euro, is oude troep :D

voor de echte waarde moet je het in het ehct zien.
Jij hebt er ook geen verstand van................

De versterker is een hele beroemde, klonk zeker niet slecht.
Check bijvoorbeeld eens
http://www.tnt-audio.com/ampli/400e.html

• FFF
  • Nu online

FFF

Op woensdag 22 mei 2002 10:46 schreef Mako het volgende:

[..]

Check bijvoorbeeld eens
Nou ik heb idd geen verstand van oude spullen, bij zoiets is het wat de liefhebber erg voor geeft. Zou jij 250 euro's voor dat setje weg willen tellen dan.

Ik zeg niet dat het geen goede amp is geweest zeker niet voor die die tijd. Maak technieken zijn verranderd, en zo'n oude bak is versleten, ik draai ook op ene oude bak, die trafo etc is niets waard, ik weet natuurlijk niet hoe het bij die zit, maar ik geloof dat hier een 140 wat trafo in ligt, dus dat ding gat clippen als een gek zogauw ik het vulume ook maar een beetje open draai (en een fatsoenlijke speaker eraan hang) Maarje, als je een liefhebber kunt vinden kan hij er misschien wel meer voor vangen.

Maar ik heb hem nog niet gehoord, maar denk niet dta hij er een veel minder oude denon set ofzo uit speeld, terwijl die net zo duur zijn.

• FFF
  • Nu online

FFF

Op woensdag 22 mei 2002 10:46 schreef Mako het volgende:

[..]

Check bijvoorbeeld eens
We'd better start saying what this amplifier is NOT:
it is not a very dynamically involving amplifier. Plus one hardly believes it does have the claimed 60 watts.
Also it is not a champion in the definition department.
It is not very good when it comes to control and drive the woofers and its bass range is slow and sometimes out of control, though impressive.
Dat heb ik ff gecopy past van die site, dat zei ik dus ook in bovenstaand bericht, gewoon brakke trafo's etc, en dat gaat alleen maar achteruit ze hebben gewon lang niet de power van de tegenwoordig goede versterkers (en dan bedoel ik geen aiwa ofzo) dus voor audiofiele oren is dit niets, verzamelaar betalen misshcien :D

• Alphafox
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 05:28

Alphafox

wat zeggie!

25 euro! eenmaal ander maal verkocht! >:) >:) >:) >:)

wisdom is rarely common

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:35
/ off topic

jazekers, alleen geen chique cooper maar "slechts" een special. Ook uit '91. en ook lid van de MSCN. Ben alleen niet zo heel aktief, lees 't blaadje maar ga nooit naar tests of coursen.

/off topic
Pagina: 1