Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Gelukkig heb je die van mij er niet bijgezet
Staat nu op 3 en hoort volgens mij op 2.
De heer deadinspace die op mij reageert heeft nog eerder een 3 verdient. Alhoewel we alle 3 misschien lichtelijk offtopic gaan?
Oja: en het modden in die draad wilde om de een of andere onverklaarbare reden niet lukken
De heer deadinspace die op mij reageert heeft nog eerder een 3 verdient. Alhoewel we alle 3 misschien lichtelijk offtopic gaan?
Oja: en het modden in die draad wilde om de een of andere onverklaarbare reden niet lukken
Mij wil het ook al niet lukken, wordt misschien tijd voor bugtrack.tweakers.netOp maandag 20 mei 2002 18:22 schreef Mecallie het volgende:
Oja: en het modden in die draad wilde om de een of andere onverklaarbare reden niet lukken![]()
Ik heb toch nog iets te klagen 
Deze reactie staat nu op +3 en dat is IMO te hoog voor een posting die van een te hoog P3 verbruik uit gaat.
Ik verbeter hem en sta op +1, lager dan deze die bijna hetzelfde verteld.
Deze reactie staat nu op +3 en dat is IMO te hoog voor een posting die van een te hoog P3 verbruik uit gaat.
Ik verbeter hem en sta op +1, lager dan deze die bijna hetzelfde verteld.
edit:
En dan deze, die gaat redelijk off-topic en zegt verder ook weer iets wat ik al eerder heb gezegd (airco en stroom tekoren in de US) en krijgt een +3
En dan deze, die gaat redelijk off-topic en zegt verder ook weer iets wat ik al eerder heb gezegd (airco en stroom tekoren in de US) en krijgt een +3