Ik heb een GeForce2MX kaart maar hoe krijg ik in Dos 6.22 em zo ver dat ie ook VESA start? Dus VGA mode laad.
VESA is niet hetzelfde als VGA 
VGA=320x240x8b of 640x480x4b
VESA=SVGA standaard voor 640x480x8b of meer.
Daar heb je VESA drivers voor nodig. Ik heb ze nog nooit gezien voor nVidia chips (VESA was al ten tijde van de eerste nVidia duidelijk op z'n retour dankzij Win95)
VGA=320x240x8b of 640x480x4b
VESA=SVGA standaard voor 640x480x8b of meer.
Daar heb je VESA drivers voor nodig. Ik heb ze nog nooit gezien voor nVidia chips (VESA was al ten tijde van de eerste nVidia duidelijk op z'n retour dankzij Win95)
Oslik blyat! Oslik!
VESA wordt vanuit de DOS-programma's zelf gebruikt (een spel roept de VESA-compatible kaart aan bijvoorbeeld). Het heeft sowieso absoluut geen zin om VESA gewoon in DOS te gebruiken omdat geen enkel programma het 'naakt' ondersteunt.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Yup, dat bedoelde ik eigenlijk- maar vaak kon je met Univbe een en ander patchen.Op maandag 20 mei 2002 17:56 schreef Sorcerer8472 het volgende:
VESA wordt vanuit de DOS-programma's zelf gebruikt (een spel roept de VESA-compatible kaart aan bijvoorbeeld). Het heeft sowieso absoluut geen zin om VESA gewoon in DOS te gebruiken omdat geen enkel programma het 'naakt' ondersteunt.
Woo dit is lang geleden
Oslik blyat! Oslik!
Hehe ok, laat dan maar zitten. Heb het hele internet afgestruind naar drivers ervoor maar nop. Ook scsitech display docter wilde niet helpen. Heb er maar win95 opgezet