Toon posts:

[WinXP] Automatische detectie veranderen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry kweet nie precies hoe ik het moet formuleren,
Maar onder xp dus is het zo dat ie vraagt wat ie moet doen als je bijv een cd erinzet zonder autorun.
Bijv. geen actie ondernemen enzo.

nou heeft ie dit ook gedaan bij het aansluiten van mijn digicam. ik klikte toen per ongeluk openen van map aan en vinkte dus "deze actie altijd uitvoeren" aan.

Hoe kan ik dit weer ongedaan maken, want ik wil dat ie geen actie onderneemt op het moment van aansluiting.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
[topic=302156/1/100]
Op vrijdag 26 oktober 2001 09:01 schreef Chaser2600 het volgende:
My computer
rechts klikken op je cdrom speler
Properties
Autoplay
Select an action to perform
Take no action

voila
Kan dit misschien ook bij je digicam? Anders even naar Scanners & Cameras in Config Panel

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik begrijp er niets van, ik heb dit net veranderd zoals je zei, maar hij blijft gewoon de folder van me camera automatisch openen, wat ik ook doe in de autoplay

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 16:30 schreef demonz het volgende:
ik begrijp er niets van, ik heb dit net veranderd zoals je zei, maar hij blijft gewoon de folder van me camera automatisch openen, wat ik ook doe in de autoplay
Heb je dat bij je CDROM gedaan? Dit was slechts een voorbeeld hoe het bij CDROM (in feite ook autorun) gaat, misschien dat het op dezelfde manier gaat met je digicam?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het ook bij mijn digicam gedaan ja, want hij geeft hem als een extra harde schijf aan, dus het kon gewoon, maar toch blijft hij het doen!

Verwijderd

Topicstarter
okay om 1 of andere reden, vroeg hij er weer om en ik heb nu het goede weer aangevinkt :)

nog bedankt hé!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook een soortgelijk vraagje over dat automatische 'menu'. Ik wil iets toevoegen aan dat schermpje, nl. voor DVD's wil ik een bepaalde player gebruiken (zoomplayer). Maar als ik nu een DVD'tje erin doe krijg ik in dat auto popup menuutje alleen windows media player en windvd (en nog wat). Maar ik wil dus zoomplayer daarbij hebben. Hoe?
Pagina: 1