[Mandrake 8.1] software manager?

Pagina: 1
Acties:

• Marc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12-2021
als ik iets wil downloaden via de software manager bij mandrake 8.1, gaat hij eerst de info van verschillende sources analyseren. nu heb ik ook de source "mandrake.redbox.cz" ingesteld, alleen als hij deze gaat analyseren, stopt hij halverwege. blijkbaar doet deze het dus niet, maar hoe kan ik nou instellen dat hij die source niet meer analyseerd?

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:59
Op maandag 20 mei 2002 16:08 schreef Sanchez het volgende:
als ik iets wil downloaden via de software manager bij mandrake 8.1, gaat hij eerst de info van verschillende sources analyseren. nu heb ik ook de source "mandrake.redbox.cz" ingesteld, alleen als hij deze gaat analyseren, stopt hij halverwege. blijkbaar doet deze het dus niet, maar hoe kan ik nou instellen dat hij die source niet meer analyseerd?
er staat me iets van bij dat er een gigantische knop bestaat:

DEFINE SOURCES
probeer die eens :D

• Marc
tsja, maar hoe wil je op die knop drukken als de software manager is vastgelopen? :)
als hij de sources aan het analyseren is zijn al die knoppen disabled

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:59
Op maandag 20 mei 2002 16:25 schreef Sanchez het volgende:
tsja, maar hoe wil je op die knop drukken als de software manager is vastgelopen? :)
als hij de sources aan het analyseren is zijn al die knoppen disabled
het duurt lang, maar als de source niet bereikbaar is gaat ie na een tijd gewoon door, tenminste is bij mij wel

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dan kun je met urpmi onder de console nog wel wat prutsen... 'urpmi --help', ik heb niet voor niets de help pagina vertaald ;)

• Marc
Op maandag 20 mei 2002 16:33 schreef banaan-X het volgende:
Dan kun je met urpmi onder de console nog wel wat prutsen... 'urpmi --help', ik heb niet voor niets de help pagina vertaald ;)
shiit het werkt nog ook :)

bedankt! :D
Pagina: 1