Geen dualbeeld op laptop, hoe kan dat?

Pagina: 1
Acties:

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022
Ik heb hier een IBM T20 staan die geen dualbeeld geeft. Hij draait op W2K, en het is me ooit wel eens gelukt (de laptop is inmiddels weer een paar x geformateerd)
Ik heb de nieuwste videodrivers (SavageIX8) geinstalleerd

Als ik nu een gewone CRT monitor erop aansluit dan krijg ik op die monitor exact hetzelfde beeld als op het tft scherm.
Iemand enig idee hoe dit te veranderen? Ik kan nix vinden bij de advanced setting van de display properties... ;(

• Ed.
ik kom er echt niet uit ;(

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
ten eerste heeft na een paar uur kicken geen zin, ten tweede.. ehmm, volgens mij werkt dualbeeld niet altijd op alle laptops... (laatste weet ik niet zeker)

• Ed.
Op maandag 20 mei 2002 19:12 schreef Icey het volgende:
ten eerste heeft na een paar uur kicken geen zin, ten tweede.. ehmm, volgens mij werkt dualbeeld niet altijd op alle laptops... (laatste weet ik niet zeker)
Het vreemde is dus dat ie het wel gedaan heeft hier met windows 2000 NL. En ik gebruik nu de engelse w2k.

Waar ik trouwens nu achter ben (beetje logisch) is dat de laptop maar 1 beeldscherm als het ware ziet. In de ultramon software zie je maar dat ie 1 beeldscherm ziet, terwijl ik me kan herinneren dat toen ie het nog deed in in w2k bij display settings ik 2 van die monitortjes zag staan die je dan afzonderlijk van elkaar op andere resoluties enzo gezet konden worden.

• Ed.
*klein schopje*