Toon posts:

Upgrade PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een celeron 400 op een Asus P2B mobo, alleen nu is mijn mobo kapot :) :). En wil een nieuwe mobo kopen plus een nieuwe processor. Ik heb gekozen voor een Abit kt7. Hier is ook een rait versie van, wat kan ik hier meer mee???. en een Duron 600 of 650, welke van deze processors en mobo ik dan het beste kiezen, voor overkloken, enz. :) :)

Verwijderd

Met RAID 0 kan je 2 harde schijven als 1 behandelen waardoor programma's laden ed. sneller gaat.
RAID 1 daar maakt de 2de schijf een back-up/mirror van de eerste schijf.

Je moet dus wel 2 schijven gebruiken voor RAID. Tevens kan je de KT7 en RAID versie makkelijk gebruiken voor OC-en.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het is dus niet te gebruiken voor bv 8 IDE devices????

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, natuurlijk niet...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
nou Natuurlijk niet. bij asus ging dat toch wel, of ben ik nu compleet uit mijn nek aan het lullen :)

Verwijderd

Dit staat op de Abit site<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>1. Two Channels of Bus Master IDE Ports supporting up to four Ultra DMA 33/66/100(up to 4 HDD devices)
2. Two Channels of Bus Master IDE Ports supporting up to four Ultra DMA 33[/quote]Wat dus betekent dat je er 4 HDD's aan kan hangen zonder gebruik te maken van de RAID functie.
En 4 IDE devices (CD-Rom, CD-RW, DVD-Rom)

Als dit is wat je bedoelt offcourse.
Pagina: 1