[CS] lamers :r

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:54
ik heb 10 minuten gelden voor het eerst counterstrike gespeeld, veel van gehoord, het is wel grappig, bijna hetzelfde als actionquake vind ik, maar dat zullen de die hards wel niet met me eens zijn :P

wat me opviel is dat er wel erg veel lamers dat spel spelen zeg, ik snap nog geen f*ck van het spel, dus ik deed gewoon een quikconnect, maar werd meteen dood gegooid met teamkillers en ander vaag gedrag, dan loopt het hele team weg van de respawn plek en dan gooit een van de teammembers een bom op de grond, gevolg: halve team dood!

is dat normaal op CS servers?

of zat ik gewoon op de verkeerde server?

PSN: DutchTrickle PVoutput

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Jij zat heel erg op een verkeerde server :P

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Volgens mij is dat vrij normaal :)
Ik heb CS een tijdje gespeeld maar ik ben al vrij snel overgestapt op Tactical Ops :)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:05

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ehm, zulke dingen maak ik iig nooit mee als ik op strikerz speel :)

Gisteravond wel iemand die even voor mij ging staan met een autoshotty terwijl ik stond te snipen, ik vraag vriendelijk of hij uit mijn beeld wil gaan (hij keek naar mij, niet eens richting de tegenstanders) en prompt haalt hij zijn gun vol open.. tja, die heeft dan redelijk snel een enkeltje richting de banlijsten..

Je moet gewoon een server hebben die een community hebben en veel admins hebben rondlopen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Ik speel meestal op vuurwerk servers. Geen teamdamage en een banlijst van 800 man... weinig/geen cheaters

• Maverick
Op maandag 20 mei 2002 15:39 schreef Kees het volgende:
Je moet gewoon een server hebben die een community hebben en veel admins hebben rondlopen.
de gasten die teeamkilden werden ook wel gekickt, maar dan was het natuurlijk al te laat, want dan hebben ze al iemand gekilled.

Waar vind ik dan die betere servers als ik vragen mag?

Verwijderd

cs = wars
wars pwnd alles
alles erbuiten zuigt >:)
maar om wars te kunnen spelen moet je wel eerst de basis kennen :S

• jenne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11-2023
Op maandag 20 mei 2002 15:41 schreef Maverick het volgende:

[..]

de gasten die teeamkilden werden ook wel gekickt, maar dan was het natuurlijk al te laat, want dan hebben ze al iemand gekilled.

Waar vind ik dan die betere servers als ik vragen mag?
GamePoint (laggt alleen regelmatig, jolt.co.uk uhmm ja verder speel ik nergens

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:34 schreef Maverick het volgende:
ik heb 10 minuten gelden voor het eerst counterstrike gespeeld, veel van gehoord, het is wel grappig, bijna hetzelfde als actionquake vind ik, maar dat zullen de die hards wel niet met me eens zijn :P

wat me opviel is dat er wel erg veel lamers dat spel spelen zeg, ik snap nog geen f*ck van het spel, dus ik deed gewoon een quikconnect, maar werd meteen dood gegooid met teamkillers en ander vaag gedrag, dan loopt het hele team weg van de respawn plek en dan gooit een van de teammembers een bom op de grond, gevolg: halve team dood!

ja dan heb ej gewoon de verkeerde servers,

je moet ook geen quickconnect doen, maar gewoon even wat goede servers in je server lijst zetten...

je kunt eventueel dee http://home.hetnet.nl/~aeha/favsvrs.dat downloaden en over je originele heen gooien, dan heb je gelijk een heleboel redelijke servers in je lijst..

Verwijderd

ik heb 10 minuten gelden voor het eerst counterstrike gespeeld,
volgens mij heb je dan maar 1 minuut gespeeld want dit lange verhaal schrijf je niet in 1 minuut :P

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

offtopic:
Ben jou nog tegen gekomen volgens mij :)

Ik heette S703ph03r

Meeste servers hebben ff off dus dan kan je gewoon een beetje ongecontroleerder maaien.

\_Specs_/

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
ligt aan de server.. ga naar een ff off server

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-11 07:00

Remi

Moo!

Ligt aan de server, je moet een server zoeken met een community en waar veel admins hebben rondlopen zoals Kees al zei.

• Maverick
Op maandag 20 mei 2002 16:06 schreef ZiegoM.tk het volgende:

[..]

offtopic:
Ben jou nog tegen gekomen volgens mij :)

Ik heette S703ph03r

Meeste servers hebben ff off dus dan kan je gewoon een beetje ongecontroleerder maaien.
hm, ik heette player(1) , daarnet weer ff gespeeld, toen heette ik wel Maverick, was in een ice map oid :)
ik dacht dat CS moeilijk was, maar dat valt eigenlijk nog best wel mee :)

ik heb zeker wel 5 minuten op de server gezeten, toen was ik het teamkillen zat, 2e keer heb ik er zelf een uitgezocht ipv quikstart, die was stuk minder laggie, en ben ook bijna geen teamkills tegen gekomen, dus het valt misschien nog wel mee.

tis gewoon dat ik altijd over cheaters las in CS, dat ik dacht dat TKers nog veel erger zijn.

• Peertje
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 18:00 schreef Maverick het volgende:

[..]

tis gewoon dat ik altijd over cheaters las in CS, dat ik dacht dat TKers nog veel erger zijn.
Ga ook aub niet denken dat iemand die heel goed is cheat :+ Dat zie ik nog wle eens gebeuren bij mensen die net beginnen (of gewoon dom zijn) :D

• Maverick
Op maandag 20 mei 2002 18:07 schreef Peertje het volgende:

[..]

Ga ook aub niet denken dat iemand die heel goed is cheat :+ Dat zie ik nog wle eens gebeuren bij mensen die net beginnen (of gewoon dom zijn) :D
jij dekt jezelf alvast ff in ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:05

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Reclame:

Strikerz.net :)

Zit op dezelfde lijn als tweakers.net (zelfde cabinet zelfs ;)) en hebben erg goede hardware staan, lagt niet veel (de server iig niet) en er zijn altijd wel admins aanwezig, of ze zijn zo opgetrommeld ;)

cs.strikerz.net:27037
cs.strikerz.net:27047

En als je lang genoeg speelt is er ook een registered server waar je bijna nooit last hebt van lamers.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hmm, ik speel het spel al heel lang maar heb nog nooit een quickconnect gedaan, zometeen maar eens doen. >:)

Trouwens, als je op een server wilt spelen dat voor de n00bs is dan moet je naar uk2.net.
Daar kun je wel wat servers vinden.
Wel kom je reclame in de maps tegen, maar daar valt wel mee te leven. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

[..]

Komt wel wat minder voor dankzij de zwaarroeleerende Firstperson-spectator-view!

\_Specs_/

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zie mijn topic, had het ook in het begin moeilijk, maar geloof me, hang on and you'll make it :P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:46

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat

[..]

Nee, die zijn gewoon goed. Maar als je dood bent omdat je zo goed bent :P en je kijkt met iemand mee die toch ff vrolijk door de lucht zweeft, dan heb je toch echt zin om naar hem toe te gaan en zijn pc uit het raam te gooien :r

Verwijderd

Ik denk niet dat iemand het kent (willen ze ook zo houden :) )
www.fragworld.co.uk
gewoon altijd gezellig daar. ik ben er gaan spelen toen ze net 1 maand bestonden ofzo en nu er steeds meer spelers komen gaat de sfeer echt achteruit ;(

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

check www.gametiger.net en zoek daar naar darkseed of naar wannadoo.
op die servers gebeurd dat weinig. :)

• Maverick
kreeg btw op server een melding dat ik gekickt zou worden als ik cheatte, hoe doen ze dat dan? want ze klunnen dat toch niet merken? anders kunnen ze je net zo goed bij binnenkomst kicken lijkt me :?

ik zal strax mijn skills eens gaan verbeteren >:)

waar heb ik de meeste kans om tweakers tegen het lijf te lopen :P

• ZiegoM

ZiegoM

Yammie R1

als de admin of iemand anders die de commands kent vermoed dat iemand cheat dan kunnen ze je gewoon kicken of een kickvote openen

\_Specs_/

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 12:24
zoiets heb je niet op een normale server nee.. gewoon ff op www.strikerz.net of www.thedog.nl de ips van de servers oppennen en connecten.. op de laatste (demon) zitten nogal vaak cheaters, strikerz minder..

succes

• Blauw
  • Laatst online: 04-11 19:11

Blauw

De Schreeuw

Je kan natuurlijk ook kiezen voor een spel (TO)waarbij iedere server gezellig is en er overal lekker gespeelt wordt inplaats van gezeikt >:)

NOFI uiteraard :D

Verwijderd

kom anders op deze server: 192.168.0.1:27035 spelen das een leuke server waar geen teamkillers en geen cheaters meer zijn is altijd gezellig daar :P

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 21:38 schreef bloodnose het volgende:
kom anders op deze server: 192.168.0.1:27035 spelen das een leuke server waar geen teamkillers en geen cheaters meer zijn is altijd gezellig daar :P
omg zou mischien handig zijn als je geen LAN ip opgeeft :Z

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-11 22:16

Bloodclot

Jawier!

Op maandag 20 mei 2002 21:42 schreef SoSaMaN het volgende:

[..]

omg zou mischien handig zijn als je geen LAN ip opgeeft :Z
oei! hij heeft hem door!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

Gisteravond wel iemand die even voor mij ging staan met een autoshotty terwijl ik stond te snipen, ik vraag vriendelijk of hij uit mijn beeld wil gaan (hij keek naar mij, niet eens richting de tegenstanders) en prompt haalt hij zijn gun vol open.. tja, die heeft dan redelijk snel een enkeltje richting de banlijsten..

Hoe heet jij op Strikerz? En op welke speel je? (ik denk gewoon 3 en 4 :P)
Misschien kom ik je een keer tegen :)
(Ik heet Abandon tegenwoordig)

The devil is in the details.

Verwijderd

Maverick (en ieder die het wil)

Mail me effe, dan stuur ik je mijn serverlijst uit Gamespy. Dat zijn allemaal goeie servers. Desnoods spreken we een keertje af in een lege server en leer ik je wat CS-tactics.

Iemand heeft het mij zo geleerd, nu wil ik iemand anders helpen.

-= Overige newbs mogen ook reageren voor hulp =- :+

EDIT: als je me wil mailen, gebruik dan het e-mailadres dat ik NU pas noteer |:( gwleiden@hotmail.com

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 16:23
Op dinsdag 21 mei 2002 15:44 schreef JasonX het volgende:
Maverick (en ieder die het wil)

Mail me effe, dan stuur ik je mijn serverlijst uit Gamespy. Dat zijn allemaal goeie servers. Desnoods spreken we een keertje af in een lege server en leer ik je wat CS-tactics.

Iemand heeft het mij zo geleerd, nu wil ik iemand anders helpen.

-= Overige newbs mogen ook reageren voor hulp =- :+
Ermm..ik meld mij wel :)

Verder wil weten hoe dat zit met die skill-points oid? Waar meld je je dan aan? Wil best weten of ik nou ook nog es vooruitgang boek.

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Verwijderd

lol

Verwijderd

Op dinsdag 21 mei 2002 15:53 schreef toastingnow het volgende:

[..]

Verder wil weten hoe dat zit met die skill-points oid? Waar meld je je dan aan? Wil best weten of ik nou ook nog es vooruitgang boek.
Kijk eens op http://www.strikerz.net/stats/index.php?mode=help

Verwijderd

zkillz is de juiste benaming en die staan op www.zkillz.com als je op registerd zkillz server speeld....

Staan ook ips van goede servers, rest wijst zichzelf wel daar...

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 16:23
thank you!

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Pagina: 1