Toon posts:

2 monitoren --> 1 videokaart wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een geforce 2 mx met een 17 inch monitor, en ik wil daarnaast een 15 inch aansluiten. nu had ik gisteren ergens een oude verotte pci videokaart vandaan geplukt (trident).

als ik die er in doe, staat er in het apparaatbeheer: "this device cannot start (code 10)". ook bij de "resources" staat er "this device isn't sharing any recourses because it has a problem".

als ik me pc aan doe, komt er ff een groen flitje langs op die 15 inch monitor.

suggesties? videokaart gewoon brak?

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In welk PCI slot zit die videokaart? Probeer hem anders ff in een ander PCI slot te stoppen.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04

thaMini

Tool !!

Een trident werkt tch niet bij dual monitor setups?

Be small, act BIG.

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Je hebt zeker windows 2000 of XP als besturingsysteem he?
Dit is al heeeel vaak langs gekomen, dus ik zou zeggen gebruik de search eens even goed...

P.s. Als je nou voortaan voordat je een probleem hier neerknalt de search gebruikt, heb jij de oplossing sneller, en hoeven wij niet 10x per dag dezelfde vragen te beantwoorden, dus dat houdt het voor beide partijen leuker.

P.p.s Als je er niet uit komt kun de natuurlijk wel verder om hulp vragen, maar zeg dan wel even wat je gedaan hebt, is wel zo makkelijk...

Succes ermee :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 15:45 schreef Sparhawk het volgende:
Je hebt zeker windows 2000 of XP als besturingsysteem he?
Dit is al heeeel vaak langs gekomen, dus ik zou zeggen gebruik de search eens even goed...

P.s. Als je nou voortaan voordat je een probleem hier neerknalt de search gebruikt, heb jij de oplossing sneller, en hoeven wij niet 10x per dag dezelfde vragen te beantwoorden, dus dat houdt het voor beide partijen leuker.

P.p.s Als je er niet uit komt kun de natuurlijk wel verder om hulp vragen, maar zeg dan wel even wat je gedaan hebt, is wel zo makkelijk...

Succes ermee :)
ok danku, het is gelukt... maar nu heb ik nog ff een ander probleem: ik kan niet meer hibernaten (waarschijnlijk na het instellen van PCI in de bios). wat doe ik eraan?