Toon posts:

19" monitor, advies?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben van plan een Iiyama Vision Master Pro452 te kopen, want mijn oude monitor heeft de geest gegeven, en ik heb een winkel gevonden die die monitor voor +/-16.500 kan leveren. Enige ideeën? beter monitoren voor zelfde prijs? teveel problemen met iiyama?

tnx

Verwijderd

16.500 ??? hoeveel €?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[search=19 monitor]
[search=IIyama]

Verwijderd

/me heeft er zo een en hij bevalt perfect :)

ik neem btw aan dat die prijs in bef is, schrijf het ff in euros, das makkelijker :P

misschien is het trouwens een idee om voor dat nieuwe model iiyama 19" te gaan, maar ik weet niet hoeveel duurder die is...

Verwijderd

ik heb zelf pas de die visionmaster pro 454 gekocht voor €490 dus dat valt nwel mee en ik moet zeggen dat ik het echt een heerlijke monitor vind. echt superbeeld, usbhub in het voetje. scherp beeld. echt super

Verwijderd

Topicstarter
woeps, zie je, dat komt ervan als je post als je nog maar half wakker bent, prijs was inderdaad in BEF. En ik heb al de search functies geprobeerd, wees gerust. Maar het probleem daarbij is dat je meestal alleen maar over de problemen hoort, en ik wilde eens weten of die iiyama echt zo 'slecht' waren :-)

Verwijderd

Topicstarter
damn, de euro prijs weeral vergeten, bij deze: 418 Euro. De 454 is niet echt mijn ding, die superhoge resoluties gebruik ik toch niet aan zo'n refresh rate, en ik hou niet van ingebouwde speakers...

Verwijderd

de speakers zet je gwoon uit. als je een geluidskaart heb met daarop speakers aan gezloten hoor je ze niet eens. die hoge refreshrates gebruik ik ook niet, maar dat zorgt er wel voor dat de monitor nooit op zijn top hoeft te draaien. kan hij dus langer mee.e voor de rest is hij echt super met de instellingen en het beeld is erg scherp. ze hebben waarschijnlijk ook niet voor niets een nieuwe op de markt gebracht.

deze monitor blijft wel aardig wat jaren bij mij staan. ben nog nooit zo blij geweest met een monitor moet even een ;( laten ... ;)

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar 454 kost wel zo'n 100 (ok, iets minder) Euro meer dan de 452, en ik weet niet of dat het waard is

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
was de 452 niet die hele foute serie? is immidels d8 ik uit productie. ik zou zeker dan voor de 454 gaan, heb je minder risico op een rotte monitor. zoek maar eens op dit forum. je komt genoeg iiyama en teleplan topics tegen.

ik zou ook eens naar een philips 109p20 of zo'n LG kijken. die zijn ook wel flex.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:17

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op maandag 20 mei 2002 15:38 schreef wouter_vda het volgende:
ja, maar 454 kost wel zo'n 100 (ok, iets minder) Euro meer dan de 452, en ik weet niet of dat het waard is
Ik vind het het waard. 1600x1200@100Hz in games is gewoon heerlijk. Maar goed, ander zweert weer bij iets anders. Heel persoonlijk en dus zal hij denk ik wel dicht gaan. Succes met keuze :)

Verwijderd

Kijk ook eens naar een CTX. Een PR960F bijvoorbeeld. Dat is een hele goede monitor. Komt alrijd goed uit reviews. En best betaalbaar.

Verwijderd

Gebruik de search voor ervaringen, of ga gewoon naar de winkel voor advies. Als je nu specifieke vragen had over 1 of twee typen was dit topic nog nuttig geweest, maar wij kunnen geen monitor voor jou uitkiezen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/204235#ervaring
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.