Toon posts:

V i r u s S P A M . . .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg de laaste weken zo ontzettend veel virus spam binnen. Dus een mailtje van een onbekenden met s*x dit en f**k dat, met een attachement waar Norton niet blij mee is. Heel vaak is een reply op het mailtje nutteloos, omdat die niet aankomt....

Is hier wat tegen te doen?

Help! Ik heb het dus over 10-tallen mails per dag op meerdere email adressen.

Alvast bedankt!

Mvg,
Ginger.-

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Bij hotmail ofzo :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

[b]Op maandag 20 mei 2002 15:13 schreef GoLarge.nl Heel vaak is een reply op het mailtje nutteloos, omdat die niet aankomt....
Replyen op spam is zowieso niet aan te raden.. Spammers gebruiken enorme emailbestanden waar misschien nog maar iets van 75% van de adressen nog bestaan. OP het moment dat jij replyd weten ze dat dat adres nog in gebruik is en kun je massa's meer verwachten.

[terzijde] [topic=309815/1/25] [/terzijde]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 15:20 schreef mmmuttley het volgende:

[..]

Replyen op spam is zowieso niet aan te raden.. Spammers gebruiken enorme emailbestanden waar misschien nog maar iets van 75% van de adressen nog bestaan. OP het moment dat jij replyd weten ze dat dat adres nog in gebruik is en kun je massa's meer verwachten.
Oke, bedankt voor de tip, maar heb je nog meer oplossingen?

Verwijderd

Tja, het probleem met spam is dat je het grotendeels zelf in de hand hebt... Als je een nieuw emailadres krijgt/neemt is in principe geen spammer daarvan op de hoogte. Op het moment dat jij je emailadres op allerlei websites en maillinglists in gaat vullen gaat het meestal mis.

De enige oplossing naar mijn idee is een enorme berg filters in Hotmail/Outlook invoeren, of een nieuw adres nemen (en dan uiteraard wat voorzichtiger surfen :Y))

Verwijderd

Topicstarter
Oftewel toegeven aan de spammers? Is er niks om HUN aan te pakken? Ik wordt hier :( van...

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef GoLarge.nl het volgende:
Oftewel toegeven aan de spammers? Is er niks om HUN aan te pakken? Ik wordt hier :( van...
Nouja toegeven.. Je zult gewoon moeten accepteren dat je deze slag met de evil buttkickin' spammers verloren hebt :)

[toevoeging] Je kan de moeilijke weg bewandelen en hun providers erop aanspreken als je echt je recht wilt halen, maar kwaad met kwaad proberen te bestrijden door virussen terug te mailen lijkt me geen oplossing >:) [/toevoeging]

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik zou zeggen: begin een nieuwe hobby! De een spaart postzegels, jij spaart virii!

Verwijderd

Ik ben een keer een tegen aanval begonnen, heb op een paar inbel pc?s met een mailbomber de mailbox van het spammende bedrijf gestuurd, ze hebben me gesmeekt te stoppen.... waqs er wel vanaf.. :P

Verwijderd

ik ben helemaal op webmail overgestapt, ik werd helemaal stront strontziek van al die spam en virussen..
Pagina: 1