Toon posts:

detonator 6.31 en QIII

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hola

ik heb in het verleden heel wat verschillende detonator versies voor mijn asus V6600 moeten uninstallen voordat ik in 6.16 eindlijk geen last meer had van de volgende bug: in sommige maps in QIII worden schaduwen, water en HQ sky ontzettend lelijk blokkerig...zowel met asus als nvidia drivers hetzelfde probleem. Met detonator 6.16 was dit dus eindelijk verholpen. Ik heb nu weer de laatste detonator (6.31) geinstalleerd en nu is dat probleem weer terug! Weet iemand wat voor onzin dit is en wat er aan te doen valt (anders dan weer downgraden)???

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

anders gebruik je de opengl drivers van 6.16 en de rest van 6.31
mischien dat dit helpt

vraag me niet welke bestanden dat precies zijn, maar dat weet vast iemand anders wel

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

• psychotic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-11-2025

psychotic

Nixs

"..in sommige maps in QIII worden schaduwen, water en HQ sky ontzettend lelijk blokkerig..."

Hmmm, ik heb dezelfde kaart als jij alleen een deluxe uitvoering. In Q3 is het mij niet opgevallen..

Wat ik wel heb zijn effecten die lijken op het blazen van sigarettenrook in een lazerlicht..Dit heb ik bij het kijken van DVD op mijn tv via de tv-out. Dit effect doet zicht voor bij schaduwen, mist en donkere omgevingen..Ik vraag me af of dat met die 6.18 drivers verholpen zou zijn want het heeft niets te maken met geheugen of processor, die heb ik beide al geupgrade maar heb nog steeds hetzelfde effect. Of het zou zo moeten zijn dat de videokaart bepaalde textures niet lekker aankan..

MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid

Verwijderd

Topicstarter
"Hmmm, ik heb dezelfde kaart als jij alleen een deluxe uitvoering. In Q3 is het mij niet opgevallen.."
Sterker nog: ik heb wat screenshots uitgewisseld met iemand met exact dezelfde kaart (asus V6600 sdr) en die had het probleem niet met een oudere detonator dan ik. Maar goed, dat zegt dus schijnbaar niets :( want in nieuwere versies zit dus schijnbaar een "bug" die in oudere versies al opgelost is ??? Dat wat jij beschrijft ken ik niet, maar ik heb dan ook geen dvd. Anyone else care to shed some light on these textures?

Verwijderd

dat met die lucht heb ik ook
kan me niet veel schelen maar toch
ik geloof dat het komt door die S3 Texture Compression
als je die uitzet gaat t weg maar gaat mischien de framerate iets omlaag, hoe je het moet uitzetten weet ik ook niet