Toon posts:

internet valt weg!!`

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan de halve tijd niet meer op internet. Kazaa en msn doen het wel gewoon. Als ik dan reboot doet ie het opeens wel weer. Ik heb @home.
Ik snap er echt geen fluit van. Geen virussen etc.

Ik weet dat er topics zijn met: 'wel msn, geen internet', maar bij mij doet ie het dan wel, dan niet.

Verwijderd

Probeer eens zonder Kazaa te draaien en kijk dan of je het probleem nog steeds hebt..

Verwijderd

Topicstarter
ja, dan ook nog. Kan het niet aan de Internet Explorer 6 liggen?!

Verwijderd

Mwoh.. het heeft meestal met je DNS te maken. Had hier eerst een paar oplossingen voor XP gepost, maar zag pas later dat je Win98 had.. Naar mijn ID raakt je DNS-Cache 'verstopt' door het gebruik van Kazaa.

Onder XP kun je die met ipconfig /flushdns legen, en dan werkt het (bij mij) weer. Ook kun je je DNS-service restarten. Of dit onder Win98 kan weet ik niet

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, nu doet ie het dus weer. Ik ben eens benieuwd of ie het lang uithoudt.

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:26
Ik heb exact het zelfde probleem. Ook als ik geen Kazaaa gebruik.....

Enig idee wat een oplossing zzou kunnen zijn?

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Verwijderd

@home loopt de laatste week met de DNS servers te kloten volgens mij, heb ook nogal vaak dat de DNS niet reageert.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 12:28

decramy

root@birdie:~#

MSN werkt zonder hostnames, alleen met IP`s... KaZaA ook...

Check je DNS server es...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 12:28

decramy

root@birdie:~#

probeer 213.73.255.254 es... is van quicknet :)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Pagina: 1