Ik geef een q voor degene die het lukt om alle bestanden van deze pagina automatisch te downloaden. Maakt niet uit hoe.
durf duidelijk taal te spreken..
ik heb je stuff bekeken, en waar het om gaat is dat je controleert dat het met POST is opgestuurd. Dit (en de referrer, die je ongetwijfeld checkt) zijn beiden met PHP te faken. Ik ga even kijken of ik wat kan bouwen.
Volgens mij kan wget dat ook nog wel
Al weet ik niet of die ook kan POST'en.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
nee, wget kan niet posten voor zover ik weet
maar wat is nou een "q"?
maar wat is nou een "q"?
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
W&G -> P&W
't Is dat het me te veel tijd kost, maar met cURL kan je behooooorlijk ver komen met zoiets.
De referer, user agent en POST zijn er iig mee te doen.
't Is dat het me te veel tijd kost, maar met cURL kan je behooooorlijk ver komen met zoiets.
De referer, user agent en POST zijn er iig mee te doen.
<Gerco> stelling: ALS je het kan downloaden, kan het ook automagisch.
<Gerco> al is het wat lastiger als je via een applet ofzo moet, maar het KAN altijd. desnoods met een muis-macro
my point exactly
<Gerco> al is het wat lastiger als je via een applet ofzo moet, maar het KAN altijd. desnoods met een muis-macro
my point exactly
Ik begrijp zelf ook wel dat het kan, alles kan. Alleen hoe??Op maandag 20 mei 2002 15:11 schreef |HunterPro| het volgende:
my point exactly
kom maar op met die qhet downloaden van het bestand 1 is succesvol verlopen
--Roy Goodman
"man curl"
-d, -A en -e zijn de opties die je moet gebruiken... erg simpel
--Roy Goodman
Verwijderd
Deze stellingen gaan er vanuit dat computers alles kunnen wat mensen kunnen, en dat is incorrect. De stellingen zijn dus fout.Op maandag 20 mei 2002 15:11 schreef |HunterPro| het volgende:
my point exactly
Als je in je download-systeem een validatie verwerkt die vaardigheden van een mens vereist die een computer niet bezit (denk bijvoorbeeld aan complexere pattern recognition, natural language processing, etc.), zijn je files volledig beschermd tegen auto-downloaders.
Tnx!
En dat kan ik zeker het beste doen met een batch bestandje??
Weet iemand hoe je een tellend loopje maakt in een batch file?? ben erg slecht met batch filetjes
En dat kan ik zeker het beste doen met een batch bestandje??
Weet iemand hoe je een tellend loopje maakt in een batch file?? ben erg slecht met batch filetjes
als je 't heeel ingewikkeld gaat maken wel ja... maar bijvoorbeeld email-adressen uitlezen uit plaatjes (zoals hier op GoT worden gebruikt) is ook erg simpelOp maandag 20 mei 2002 15:25 schreef Sneechy het volgende:
[..]
Deze stellingen gaan er vanuit dat computers alles kunnen wat mensen kunnen, en dat is incorrect. De stelling is dus fout.
Als je in je download-systeem een validatie verwerkt die vaardigheden van een mens vereist die een computer niet bezit (denk bijvoorbeeld aan complexere pattern recognition, natural language processing, etc.), zijn je files volledig beschermd tegen auto-downloaders.
--Roy Goodman
Volgens mij is het inlezen uit plaatjes vrij ingewikkeld. leg eens uit hoe je dat d8 te gaan doen dan??Op maandag 20 mei 2002 15:27 schreef Flat© het volgende:
[..]
als je 't heeel ingewikkeld gaat maken wel ja... maar bijvoorbeeld email-adressen uitlezen uit plaatjes (zoals hier op GoT worden gebruikt) is ook erg simpel
dat heb ik al eens gedaan, en nee, 't is niet ingewikkeld 
misschien een idee om zelf ook eens wat informatie te gaan zoeken?
misschien een idee om zelf ook eens wat informatie te gaan zoeken?
--Roy Goodman
referrer word niet eens gecheckedOp maandag 20 mei 2002 15:24 schreef Flat© het volgende:
"man curl"
De techniek heet OCROp maandag 20 mei 2002 15:37 schreef boriz het volgende:
Volgens mij is het inlezen uit plaatjes vrij ingewikkeld. leg eens uit hoe je dat d8 te gaan doen dan??
Alhoewel het met de plaatjes van hier nog iets makkelijker zou kunnen.
een packetsniffer hiermee, vang je al pakketjes op en de meeste construeren ok nog welke bij elkaar horen, zo zie je precies wat er verstuurt wordt.
Ik zat meer te denken aan een cgi of asp script ofzo, iets waarmee je kan zien wat er verzonden is met je html form.Op maandag 20 mei 2002 17:27 schreef M4rt1nvW het volgende:
een packetsniffer hiermee, vang je al pakketjes op en de meeste construeren ok nog welke bij elkaar horen, zo zie je precies wat er verstuurt wordt.
Euh... is het nu de bedoeling dat wij je helpen bij het programmeren en eventueel je progsel testen zodat je het veiliger kan maken (wat op zich al twijfelachtig is in een programmeerforum), of moeten we uitleggen hoe je anderen kan hacken 
Laatste lijkt me sowieso niet op zijn plaats (hier niet, nergens niet), eerste vind ik ook twijfelachtig...
Laatste lijkt me sowieso niet op zijn plaats (hier niet, nergens niet), eerste vind ik ook twijfelachtig...
offtopic:
Flat(c), is jou 'icon admin' script (sig) iets in de trant van 'Location: HTTP_REFERER' ofzo? damn zeg...
Flat(c), is jou 'icon admin' script (sig) iets in de trant van 'Location: HTTP_REFERER' ofzo? damn zeg...
Op maandag 20 mei 2002 22:01 schreef Flat© het volgende:
if $ip != 192.168.1.2, dan wel ja
Het kostte me even tijd (had nog nooit met sockets gewerkt in PHPOp maandag 20 mei 2002 14:50 schreef boriz het volgende:
Ik geef een q voor degene die het lukt om alle bestanden van deze pagina automatisch te downloaden. Maakt niet uit hoe.
Nu ben ik wel benieuwd naar de q die je beloofd had.
Lekker woordenboek, als je niet eens weet dat vandalen met een 'n' is.
offtopic:
krijgen we de letter "q"
sinterklaas is nog niet hoor...
krijgen we de letter "q"
sinterklaas is nog niet hoor...
Gebruik plaatjes met een leuke achtergrondkleur. Dan wordt het ook voor OCR een lastig klusje.
Als je een random wachtwoord gebruikt in een plaatje met een random achtergrond, random locatie van het wachtwoord OP het plaatje en ook nogeens een random font (per letter).
Dat is het voor een mens nog steeds eenvoudig te doen, maar voor een OCR proces al bijzonder ingewikkeld
Dat is het voor een mens nog steeds eenvoudig te doen, maar voor een OCR proces al bijzonder ingewikkeld
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Dat valt behoorlijk tegen, cuniform 99 kan ook gewoon geschreven text lezen.Op dinsdag 21 mei 2002 04:37 schreef Gerco het volgende:
Als je een random wachtwoord gebruikt in een plaatje met een random achtergrond, random locatie van het wachtwoord OP het plaatje en ook nogeens een random font (per letter).
code:
1
2
| <FORM action=http://www.cracks.am/d.x method=POST><INPUT TYPE="hidden" name="ID" value="35964"> <INPUT TYPE="submit" NAME="down_load" VALUE="Download the crack"></FORM> |
Ik begrijp dat geen enkel systeem helemaal waterdicht is, maar als ik het zo doe is het dus niet met curl te omzeilen??
Met javascript later pas de attribuut-waarden toekennen van de <form>-tag
of in de html wél een waarde toekennen en die door een geinclude js'sje laten overriden zonder dat het duidelijk te zien isOp dinsdag 21 mei 2002 17:34 schreef ddc het volgende:
Met javascript later pas de attribuut-waarden toekennen van de <form>-tag
Dat komt op hetzelfde neerLimhes:
of in de html wél een waarde toekennen en die door een geinclude js'sje laten overriden zonder dat het duidelijk te zien is
klopt maar als je dan in de source kijkt lijkt het of de in de html gezette waarde de goeie is, terwijl het eigenlijk een waarde is die het niet doet... zo fop je de leecherOp dinsdag 21 mei 2002 18:43 schreef ddc het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer
Verwijderd
Ik zou die warez link even met iets anders vervangen.Op dinsdag 21 mei 2002 16:50 schreef boriz het volgende:
...
dicht
maatregelen volgen nog
maatregelen volgen nog
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()