Ik weet niet welke ik moet kiezen van deze twee camera's de reviews zien er van beide goed uit. Maar ik wil graag weten van de deze camera gebruikers wat zij van hun toestel vinden. Dingen die je tegen bent gekomen waar je toch wel/niet blij mee bent. Geef mij jou argumenten waarom ik bijv de canon moet kopen?
Nou, ik heb sinds afgelopen donderdag dus de S30, en ik ben er echt superblij mee. Veel instellingen, goede kwaliteit foto's, en hij is ook nog eens erg klein zodat je hem overal mee naar toe kan nemen.
Toegegeven: ik ken de Fuji camera niet, maar voor mij was er geen andere keus dan de Canon, hij is geweldig
Toegegeven: ik ken de Fuji camera niet, maar voor mij was er geen andere keus dan de Canon, hij is geweldig
Ik had onlangs een klant die de fuji in zijn bezit had en liet me zien hoe alles werkte, maar ik vond het zeer goed er uit zien ten eerste. Die man wist ook nog niet alles wat het toestel kan, maar was er erg blij mee. Bij lets go digital kun je de review lezen en vind het allee jammer dat de flits niet automatisch is.Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef DenMan het volgende:
Nou, ik heb sinds afgelopen donderdag dus de S30, en ik ben er echt superblij mee. Veel instellingen, goede kwaliteit foto's, en hij is ook nog eens erg klein zodat je hem overal mee naar toe kan nemen.
Ik zou zeker gaan voor de Fujifinepix F 601 gaan, die heeft een veel dikkere ccd (super ccd) en ik heb ze allebij in handen gehad, maar de s30 is toch wat minder professioneler dan de fujifinepix.. maar de canon ligt een stuk fijner in de hand, op www.steves-digicams.com staat er van allebij een uitgebreide review, met pix..
Via Google vond ik nog deze review van de Fuji. Ik heb de FinePix F601-Z afgelopen week besteld. Beide zijn erg goed voor zijn prijsklasse en het is dan ook meer wat je in de camera aanspreekt (voornamelijk vorm, CCDIII van de Fuji). Ik heb dan ook maar gewoon de knoop doorgehakt en de Fuji besteld ipv nog een maand gaan wikken en wegen (wat ik normaal gesproken wel doe
).
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Ja zo ben ik dus ook, en dat wil ik dus gaan doen nadat ik 'n aantal meningen gehoord heb in mijn topic.Op maandag 20 mei 2002 16:09 schreef -Stef- het volgende:
Via Google vond ik nog deze review van de Fuji. Ik heb de FinePix F601-Z afgelopen week besteld. Beide zijn erg goed voor zijn prijsklasse en het is dan ook meer wat je in de camera aanspreekt (voornamelijk vorm, CCDIII van de Fuji). Ik heb dan ook maar gewoon de knoop doorgehakt en de Fuji besteld ipv nog een maand gaan wikken en wegen (wat ik normaal gesproken wel doe).
vroeg me af of er nog meerdere meningen over deze twee camera's zijn want ik wil graag een besluit nemen. Ik las net ergens op het net, dat de Fuji cam niet aangesloten kan worden op de tv is dat zo? Ik weet niet meer precies welke site dat was helaas. Weet iemand dit, dan hoor ik het graag
-Met de S30 hebbie sluiterstijden t/m 16sec en met de fuji t/m 3sec. Is niet zo heel belangrijk, maar kan je wel meerekenen.Op maandag 20 mei 2002 20:55 schreef SuuZZjie het volgende:
vroeg me af of er nog meerdere meningen over deze twee camera's zijn want ik wil graag een besluit nemen. Ik las net ergens op het net, dat de Fuji cam niet aangesloten kan worden op de tv is dat zo? Ik weet niet meer precies welke site dat was helaas. Weet iemand dit, dan hoor ik het graag
-De S30 heeft een veel betere macro: 10cm. Fuji: 20cm
-de flitser in de S30 scheint beter te zijn:
S30: 4.8m
Fuji: 3m
Kan belangrijk zijn
-S30 heeft compactflash, is minder kwetsbaar geheugen
-S30 heeft meer ISO instelling (laagste ISO is bij canon lager = minder ruis)
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Bedankt voor je mening, aan dit soort punten heb ik wat aan, maar ik heb nog niet antwoord op de vraag of ik het toestel kan aan sluiten op de tv, lijkt me vreemd als dit niet zo is.Op maandag 20 mei 2002 21:04 schreef PASware het volgende:
[..]
-Met de S30 hebbie sluiterstijden t/m 16sec en met de fuji t/m 3sec. Is niet zo heel belangrijk, maar kan je wel meerekenen.
-De S30 heeft een veel betere macro: 10cm. Fuji: 20cm
-de flitser in de S30 scheint beter te zijn:
S30: 4.8m
Fuji: 3m
Kan belangrijk zijn
-S30 heeft compactflash, is minder kwetsbaar geheugen
-S30 heeft meer ISO instelling (laagste ISO is bij canon lager = minder ruis)
Ik ben niet zo'n enorme crack op het gebied van fotograferen (beginner zeg maar), maar heb na het lezen van vele reviews, side-by-sides en meningen hier op het forum, afgelopen weekend de S30 gekocht en ik moet zeggen dat het een erg mooie cam is...ik vind hem geweldig!
ik heb zelf nou een maandje de S30, ben inmiddels zo'n 300 foto's verder en het apparaatje bevalt me prima. Ik heb 'm niet via internet besteld maar ik ben zelf bij de winkel (foto Konijnenberg in Den Ham) langsgeweest. Enige nadeel vond ik dat er geen Engelse of Nederlandse handleiding bij zat maar een Duitse, de Engelse heb ik dus maar ff van internet gehaald.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Dat is ook niet mooi inderdaad, ik dacht dat we hier in de Nederlandse winkels toch altijd een Nederlandse beschrijving mogen verwachten. Hoe zit het met de accu die er bij geleverd zit. Is dit een zuinig toestel en moet er een tweede accu bij gekocht worden?Op dinsdag 21 mei 2002 09:24 schreef CAP-Team het volgende:
ik heb zelf nou een maandje de S30, ben inmiddels zo'n 300 foto's verder en het apparaatje bevalt me prima. Ik heb 'm niet via internet besteld maar ik ben zelf bij de winkel (foto Konijnenberg in Den Ham) langsgeweest. Enige nadeel vond ik dat er geen Engelse of Nederlandse handleiding bij zat maar een Duitse, de Engelse heb ik dus maar ff van internet gehaald.
Volgens specificatie zou je er (met LCD) een uurtje of 2 mee vooruit moeten kunnen. Ik heb zelf al wel een tweede accu in bestelling gewoon voor noodgevallen, of als je eens een dagje weggaat en je veel foto's wilt maken. Om stroom te besparen kun je natuurlijk ook het LCD scherm uitzetten en via de optische zoeker werkenOp dinsdag 21 mei 2002 10:17 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Dat is ook niet mooi inderdaad, ik dacht dat we hier in de Nederlandse winkels toch altijd een Nederlandse beschrijving mogen verwachten. Hoe zit het met de accu die er bij geleverd zit. Is dit een zuinig toestel en moet er een tweede accu bij gekocht worden?
JA nu ik dit lees lijkt het me idd een goed idee om een extra batterij te kopen, want ik geloof dat als je op vakantie bent 2 uur niet veel is. Want als je net een camerea gekocht hebt wil je toch van alles gaan instellen voor een mooi resultaat en gebruik je toch de accu. Binnenkort ga ik foto;s maken voor op een bruiloft en dan moet het toestel dat ik nog moet uitzoeken zie helemaal boven in ( canon s30 of fuji F601)Toch wel geschikt voor zijn. Ik wil er dan een statief voor gebruiken, maar welke is goed hier voor zodat het niet 123 omvalt. Zijn er nog meer punten waarvan jij denkt neem de Canon of de fuji?
Ik heb de 6800Zoom, de voorloper van de S601, en bevalt perfect.
Goede kwaliteit fotos(mooie kleuren) en makkelijk te bedienen.
Ook makkelijk is cradle voor opladen accu. Met de accu kan ik met flitst en lcd zo'n 60 fotos maken (bij 6M modus is dat 144 MB en dan zitten mijn 3 geheugenkaarten vol)
Fotos(downsized naar 800x600)
Goede kwaliteit fotos(mooie kleuren) en makkelijk te bedienen.
Ook makkelijk is cradle voor opladen accu. Met de accu kan ik met flitst en lcd zo'n 60 fotos maken (bij 6M modus is dat 144 MB en dan zitten mijn 3 geheugenkaarten vol)
Fotos(downsized naar 800x600)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
De Fuji F601Z heeft geen uncompressed data formaat (TIFF of RAW bijvoorbeeld). Voor de rest zijn ze wel aardig met elkaar te vergelijken denk ik. Vind persoonlijk de Canon een prettigere behuizing hebben.
Op maandag 20 mei 2002 21:16 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening, aan dit soort punten heb ik wat aan, maar ik heb nog niet antwoord op de vraag of ik het toestel kan aan sluiten op de tv, lijkt me vreemd als dit niet zo is.
(bron)De cradle is ook voorzien van een video uitgang zodat via dit station de camera direct kan worden aangesloten aan een televisie.
Ja een extra accu is echt heeeeeel erg handig.Op dinsdag 21 mei 2002 15:43 schreef SuuZZjie het volgende:
JA nu ik dit lees lijkt het me idd een goed idee om een extra batterij te kopen, want ik geloof dat als je op vakantie bent 2 uur niet veel is. Want als je net een camerea gekocht hebt wil je toch van alles gaan instellen voor een mooi resultaat en gebruik je toch de accu. Binnenkort ga ik foto;s maken voor op een bruiloft en dan moet het toestel dat ik nog moet uitzoeken zie helemaal boven in ( canon s30 of fuji F601)Toch wel geschikt voor zijn. Ik wil er dan een statief voor gebruiken, maar welke is goed hier voor zodat het niet 123 omvalt. Zijn er nog meer punten waarvan jij denkt neem de Canon of de fuji?
Voor zover ik weet heeft de Fuji geen tv aansluiting, Het is niet te vinden op de Fuji site en op Steves-Digicams.com staat het ook niet.
Kwa fotokwaliteit zal er niet veel verschil zitten tussen beiden, zelf denk ik dat de S30 net een tikkeltje beter is.
Met nachtfoto's wint de S30, want de S30 heeft een zeer goede ruisonderdrukking.
De S30 lijkt me ook wel wat fijner in de hand liggen.
Over statief:
ik gebruik zelf een vrij oude en zeer goedkoop statiefje. Die is stabiel, en je kunt ook altijd in de winkel vragen om je camera er ff op te zetten en dan te kijken het hele zaakie stabiel staat.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Bedankt voor jullie meningen. ik vind de Fuji er erg cool uit vind zien mooie design. maar goed ik zal hier zelf over moeten tobben en waarschijnlijk is de canon gewoon beter aan de reactieOp dinsdag 21 mei 2002 19:21 schreef PASware het volgende:
[..]
Ja een extra accu is echt heeeeeel erg handig.
Voor zover ik weet heeft de Fuji geen tv aansluiting, Het is niet te vinden op de Fuji site en op Steves-Digicams.com staat het ook niet.
Kwa fotokwaliteit zal er niet veel verschil zitten tussen beiden, zelf denk ik dat de S30 net een tikkeltje beter is.
Met nachtfoto's wint de S30, want de S30 heeft een zeer goede ruisonderdrukking.
De S30 lijkt me ook wel wat fijner in de hand liggen.
Over statief:
ik gebruik zelf een vrij oude en zeer goedkoop statiefje. Die is stabiel, en je kunt ook altijd in de winkel vragen om je camera er ff op te zetten en dan te kijken het hele zaakie stabiel staat.
te lezen......en de reviews....... iedereen bedankt en ik ga vanavond mijn beslissing makn.
Wat is het geworden?Op dinsdag 21 mei 2002 20:58 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Bedankt voor jullie meningen. ik vind de Fuji er erg cool uit vind zien mooie design. maar goed ik zal hier zelf over moeten tobben en waarschijnlijk is de canon gewoon beter aan de reactie
te lezen......en de reviews....... iedereen bedankt en ik ga vanavond mijn beslissing makn.
Het is toch de canon s30 geworden, maar toch vind ik de bouw van de Fuji mooier alleen ben ik benieuwd of het makkelijk in de hand houden is ,het toestel daar zat ik ook tegen op vandaar dat het de canon is geworden en blijkt uit de reacties dat dit toch een gewild toestelletje is. Maar dat kan zijn omdat weinig mensen geen ervaring met het toestel zelf hebben want ik heb ook geen meningen gehoord van echte fuji eigenaars.Op woensdag 22 mei 2002 22:00 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Wat is het geworden?
Op dit moment ben ik aan het kijken waar ik de canon zal kopen, heb gehoord dat het best moeilijk leverbaar is op het moment...krijg ik dit weer haha. En koop ik in Duitsland of in Nederland ?
zie daarvoor mijn topic over bestellen in het buitenland:)
Ik denk dat de meeste meningen inderdaad het nablaten van bladen en reviews is ipv het uit eigen hand kunnen vertellen over de camera. Inderdaad zijn de Fuiji eigenaren in de minderheid. Ik hoop morgen aan het rijtje der Fuiji FinePix F601-eigenaren toegevoegd te kunnen worden.Op woensdag 22 mei 2002 22:19 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Het is toch de canon s30 geworden, maar toch vind ik de bouw van de Fuji mooier alleen ben ik benieuwd of het makkelijk in de hand houden is ,het toestel daar zat ik ook tegen op vandaar dat het de canon is geworden en blijkt uit de reacties dat dit toch een gewild toestelletje is. Maar dat kan zijn omdat weinig mensen geen ervaring met het toestel zelf hebben want ik heb ook geen meningen gehoord van echte fuji eigenaars.
Op dit moment ben ik aan het kijken waar ik de canon zal kopen, heb gehoord dat het best moeilijk leverbaar is op het moment...krijg ik dit weer haha. En koop ik in Duitsland of in Nederland ?
zie daarvoor mijn topic over bestellen in het buitenland:)
Ik koop vrijwel alles online. Van een wasmachine+droger+vaatwasser tot en met MaxFoodMarket.
Wat zijn jouw argumenten wat betreft de keuze voor de fuji? en ik wilde ook bij supervision bestellen, dus ik wacht jouw bestelling wel af hoe het bevalt.Op woensdag 22 mei 2002 23:00 schreef -Stef- het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste meningen inderdaad het nablaten van bladen en reviews is ipv het uit eigen hand kunnen vertellen over de camera. Inderdaad zijn de Fuiji eigenaren in de minderheid. Ik hoop morgen aan het rijtje der Fuiji FinePix F601-eigenaren toegevoegd te kunnen worden.
Ik koop vrijwel alles online. Van een wasmachine+droger+vaatwasser tot en met MaxFoodMarket.Vorige week heb ik op www.topvision.lu de Fuji FinePix besteld. Die zitten dus in Luxemburg. Dit was de goedkoopste site dit ik tegenkwam (nog goedkoper dan www.mediacheckpoint.de.
Ik fotografeerde tot nu tot alleen met spiegelreflex en had helemaal geen plan om een digitale aan te schaffen. Per toeval las ik de review op Tweakers (eigenlijk dus LetsGoDigital) en vond het eigelijk best een mooi dingetje.
Vooral vanwege de 3e generatie CCD en de vorm spreekt me ook erg aan. Normaal gesproken houd ik eerst een maandenlang vergelijkend warenonderzoek maar omdat die van mijn stereo setup nu al bijna 2 jaar duurt (ik ben er bijna uit
) wilde ik niet te lang dubben. Wat andere sites met reviews bezocht en toen bleek al snel dat ik mijn geen buil kon vallen aan deze camera.
Ik wilde hem via Mediacheckpoint bestellen toen ik las dat hij op Topvision.lu goedkoper was (ook met verzendkosten). Ik zal wel posten wanneer hij binnen is en hoe hij bevalt. Ik verwacht hem deze week nog dus ik hoop dat je erop kunt wachten.
Achteraf lees ik overigens dat de S30 een gedegen rivaal is. Kwalitatief zullen ze vrijwel gelijk zijn waardoor het dan ook puur op smaak en intuitie aankomt. Mijn spiegelreflex is overigens een Canon dus daar heb ik absoluut niets tegen.
Vooral vanwege de 3e generatie CCD en de vorm spreekt me ook erg aan. Normaal gesproken houd ik eerst een maandenlang vergelijkend warenonderzoek maar omdat die van mijn stereo setup nu al bijna 2 jaar duurt (ik ben er bijna uit
Ik wilde hem via Mediacheckpoint bestellen toen ik las dat hij op Topvision.lu goedkoper was (ook met verzendkosten). Ik zal wel posten wanneer hij binnen is en hoe hij bevalt. Ik verwacht hem deze week nog dus ik hoop dat je erop kunt wachten.
Achteraf lees ik overigens dat de S30 een gedegen rivaal is. Kwalitatief zullen ze vrijwel gelijk zijn waardoor het dan ook puur op smaak en intuitie aankomt. Mijn spiegelreflex is overigens een Canon dus daar heb ik absoluut niets tegen.
Damn it excuse me for my language 
Maar ik was er eindelijk over uit dat ik de Canon S30 ga kopen blijkt het nergens meer op voorraad te zijn.
De wachttijden zijn ontzettend lang. Maar nu sta ik voor de keus om hier om de hoek bij een foto tent de Fujifinepix te nemen voor 655,- what shall I do !!
Geduld hebben misschien
)
Maar ik was er eindelijk over uit dat ik de Canon S30 ga kopen blijkt het nergens meer op voorraad te zijn.
De wachttijden zijn ontzettend lang. Maar nu sta ik voor de keus om hier om de hoek bij een foto tent de Fujifinepix te nemen voor 655,- what shall I do !!
Geduld hebben misschien
De fuiji 6800 heeft wel tv-out, dus voor 99,9999% zeker de S601 ook (=opvolger)
Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600
Volgens mij heeft dit toestel geen tv out. Aleen als je de cradle er bijgebruikt dan wel.Op donderdag 23 mei 2002 16:15 schreef qless het volgende:
De fuiji 6800 heeft wel tv-out, dus voor 99,9999% zeker de S601 ook (=opvolger)
Canon S30 heeft wel TV-Out
Verwijderd
Ik zou normaal zeggen zeker de F 601, alleen lijken er ontzettend veel problemen met de nieuwe Fuji te zijn. Sommige toestellen zouden zo maar vast lopen e.d. . Mijn advies: wacht nog ff en koop dan een F 601
Ik ben al 2 maanden aan het kijken, en nadenken welke ik uiteindelijk wil gaan kopen, dus eigenlijk wil ik niet meer wachten en van het weekend gewoon in de winkels kijken, dan betaal ik wel veel meer...dus arrchhh!!
er zullen genoeg gewillige tweakers met een S30 zijn die je kunnen uitnodigen bij hen thuis om de camera te laten zien...Op vrijdag 24 mei 2002 08:22 schreef SuuZZjie het volgende:
Ik ben al 2 maanden aan het kijken, en nadenken welke ik uiteindelijk wil gaan kopen, dus eigenlijk wil ik niet meer wachten en van het weekend gewoon in de winkels kijken, dan betaal ik wel veel meer...dus arrchhh!!
pas wel op dat jij waarschijnlijk wel de eerste vrouw in hun slaapkamer zal zijn en je op je hoede moet wezen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
IS dat zo nou mensen nodig mij eens ff uit !! NOTOp vrijdag 24 mei 2002 08:25 schreef Mooooody het volgende:
[..]
er zullen genoeg gewillige tweakers met een S30 zijn die je kunnen uitnodigen bij hen thuis om de camera te laten zien...
pas wel op dat jij waarschijnlijk wel de eerste vrouw in hun slaapkamer zal zijn en je op je hoede moet wezen
Kijk daar begin ik natuurlijk niet aan, van die hitsige tweakers die me over de vloer hebben.
ik denk dat je een stuk minder geholpen wordt, nu er bekend is dat je een vriend hebtOp vrijdag 24 mei 2002 08:38 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
IS dat zo nou mensen nodig mij eens ff uit !! NOT
Kijk daar begin ik natuurlijk niet aan, van die hitsige tweakers die me over de vloer hebben.) Heb genoeg aan 1 hitsige vriend LOL
naja...ik blijf je wel helpen hoor, heb al een vriendin
maar ff serieus...
ik heb ook tientallen reviews gelezen en heb ook getwijfeld tussen de S30 en de Fuji 6800 (voorloper van F601 en bijna identiek aan de 6800), maar bij mij rolde de S30 er al winnaar uit...
- betere beeldkwaliteit (feit! bekijk de testfoto's op http://www.imaging-resource.com/ en oordeel zelf)
- accu gaat langer mee van S30 (scheelt zo'n 15-20%)
- S30 heeft betere grip en bediening
- S30 gebruikt CF (heeft mijn voorkeur, omdat ik meerdere CF ondersteunende apparaten heb)
- S30 is sneller (sneller 'hersteld' na foto met flits e.d)
kortom...als ik jou was zou ik de S30 nemen...
als je iemand bent die echt het beste wil (tegen een acceptabele prijs) is de keus simpel...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
HEy gelukkig dan zijn wij nog vrienden hehe, hey maar ik had mijn keuze ook eigenlijk al gemaakt, maar omdat de canon nergens op voorraad is snap je...Misschien weet jij een zaak met de prijs zo rond de 660 euro die em wel op voorraad heeft. thanksOp vrijdag 24 mei 2002 10:45 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ik denk dat je een stuk minder geholpen wordt, nu er bekend is dat je een vriend hebt
naja...ik blijf je wel helpen hoor, heb al een vriendin
maar ff serieus...
ik heb ook tientallen reviews gelezen en heb ook getwijfeld tussen de S30 en de Fuji 6800 (voorloper van F601 en bijna identiek aan de 6800), maar bij mij rolde de S30 er al winnaar uit...
- betere beeldkwaliteit (feit! bekijk de testfoto's op http://www.imaging-resource.com/ en oordeel zelf)
- accu gaat langer mee van S30 (scheelt zo'n 15-20%)
- S30 heeft betere grip en bediening
- S30 gebruikt CF (heeft mijn voorkeur, omdat ik meerdere CF ondersteunende apparaten heb)
- S30 is sneller (sneller 'hersteld' na foto met flits e.d)
kortom...als ik jou was zou ik de S30 nemen...
als je iemand bent die echt het beste wil (tegen een acceptabele prijs) is de keus simpel...
ik zou in ieder geval bij je aankoop een 128MB CF kaart kopen, want die heb je toch nodig...Op vrijdag 24 mei 2002 10:51 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
HEy gelukkig dan zijn wij nog vrienden hehe, hey maar ik had mijn keuze ook eigenlijk al gemaakt, maar omdat de canon nergens op voorraad is snap je...Misschien weet jij een zaak met de prijs zo rond de 660 euro die em wel op voorraad heeft. thanks
deze webwinkels zijn het goedkoopst in NL:
beste is om ze alle 6 te mailen met het voorstel dat je de S30 bij hun wil kopen, mits ze er een 128 MB CF kaart bij doen voor de totaalprijs van 725 euro (ex. verzendkosten)Informatique € 5,- € 676,-
MrComputer (A'dam) € 9,52 € 683,-
Videopartner € 684,-
Foto Konijnenberg v.o.f. € 11,34 € 698,-
PC Vergelijk € 15,- € 699,-
Foka € 699,-
vraag je er meteen bij of ze hem op voorraad hebben...
gewoon 1 mailtje maken en naar allemaal sturen...
reacties afwachten en bij de eerste die instemt en 'm op voorraad heeft, ga je hem bestellen...
Thanks hoor, ik zal idd even een email sturen. Wat ik trouwens jammer vind is dat niemand een telefoon nummer op de site achter laatOp vrijdag 24 mei 2002 10:56 schreef Mooooody het volgende:
[..]
ik zou in ieder geval bij je aankoop een 128MB CF kaart kopen, want die heb je toch nodig...
deze webwinkels zijn het goedkoopst in NL:
[..]
beste is om ze alle 6 te mailen met het voorstel dat je de S30 bij hun wil kopen, mits ze er een 128 MB CF kaart bij doen voor de totaalprijs van 725 euro (ex. verzendkosten)
vraag je er meteen bij of ze hem op voorraad hebben...
gewoon 1 mailtje maken en naar allemaal sturen...
reacties afwachten en bij de eerste die instemt en 'm op voorraad heeft, ga je hem bestellen...
mailen is toch beter, als je belt hebben ze maar een korte tijd om na te denken over je deal en zullen ze vrijwel zeker 'nee' zeggen...Op vrijdag 24 mei 2002 11:00 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Thanks hoor, ik zal idd even een email sturen. Wat ik trouwens jammer vind is dat niemand een telefoon nummer op de site achter laat
maar goed...succes ermee, ik ga ff buiten in de zon ipod luisteren
Verwijderd
Ik heb de Nikon 885, de Fuji Fine pix 6800 gehad, ik heb uiteindelijk de FUJI 601 gekocht. vond de 6800 niet scherp, de nikkon te rood.
Gekocht met craddle etui en 128 mb extra.
Heb hem nu 1 dag en ik moet je eerlijk zeggen schitterende foto's en ligt lekker in de hand, zelfs de flitsfoto's zijn mooi.
Macro's perfekt, de Canon heeft geen mooie macrofoto's kijk maar bij www.dpreview.com
Echt een supercamera en schitterend menu ook trouwens.
grtz:9
Heb hem nu 1 dag en ik moet je eerlijk zeggen schitterende foto's en ligt lekker in de hand, zelfs de flitsfoto's zijn mooi.
Macro's perfekt, de Canon heeft geen mooie macrofoto's kijk maar bij www.dpreview.com
Hebben ze 'm ook niet bij Foto Konijnenberg (http://www.koopdigitaal.nl)? Daar hadden ze er pas geleden nog voldoende toen ik er een kocht...Op donderdag 23 mei 2002 15:52 schreef SuuZZjie het volgende:
Damn it excuse me for my language
Geduld hebben misschien)
Foto Konijnenberg laat wel degelijk een tel.nr. achter op hun site. Zoekt en gij zult vindenOp vrijdag 24 mei 2002 11:00 schreef SuuZZjie het volgende:
[..]
Thanks hoor, ik zal idd even een email sturen. Wat ik trouwens jammer vind is dat niemand een telefoon nummer op de site achter laat
Ik heb ook de FinePix F601 en heb een paar vragen welke ik niet beantwoord zie in de gebruiksaanwijzing:Op donderdag 06 juni 2002 22:22 schreef rsmeijer het volgende:
Ik heb de Nikon 885, de Fuji Fine pix 6800 gehad, ik heb uiteindelijk de FUJI 601 gekocht. vond de 6800 niet scherp, de nikkon te rood.
- De cropfunctie is aardig maar geeft toch hetzelfde effect wanneer je dat met bv Photoshop doet?
- Niet echt een vraag maar meer een opmerking: de langste sluitertijd op de Fuji is 2 seconden (3s. in nacht-mode). Is dit niet wat weinig ivm andere cameras?
- Waarom zou je het "auto-programma" gebruiken als er ook een "scenery programma" keuze is (mensen, landschap, sport, nacht, continue)? Ik bedoel waarom speciaal een autoprogramma naast een "scenery" programma dat ook automatisch is?
- DPOF, is dat nou alleen om aan te geven welke foto's je wilt afdrukken? Lezen printers dat of zo want je geeft toch zelf aan welke je afgedrukt wilt zien? P. 89-92 brengen mij niet veel uitkomst.
Verder een uitstekend en handzaam cameraatje.
Beetje egoistisch vind je zelf niet?Op zaterdag 08 juni 2002 14:18 schreef SuuZZjie het volgende:
Gooi er maar een slotje op hoor, heb een canon S30 gekocht!Bevalt me perfect
waar zijn die s30's nog te krijgen?
Wil hem binnenkort bestellen
Wil hem binnenkort bestellen
denk dat je het beste ff in de pricewatch kan kijken. er zijn meerdere winkels die hem in hun assortiment hebbens staan
(btw je link naar de systemspecs doen het niet )
Van klussen krijg je grijze haren
thanks,fenrir schreef op 21 oktober 2002 @ 10:29:
denk dat je het beste ff in de pricewatch kan kijken. er zijn meerdere winkels die hem in hun assortiment hebbens staan
ik had al in de pricewatch gekeken, en had ook al wat emails verstuurd, maar nog geen reactie...
Ik ga die link vanmiddag wel ff fixen
Pagina: 1