Thema Forum ook voor nieuwe & niet-leden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Zou een geweldig iets zijn, want als ik bijvoorbeeld zie hoe Lord D gehakt weet te maken van LPF zou ik dat graag aan vrienden laten lezen.

Net als de filo-topics in W&L!

Al dat gecopy & paste hangt me binnen de kortste keren de neus uit denk ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

volgens mij weet je zelf het antwoord al, niet waar? ;)

mirrorren is overigens handiger dan copy paste ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
het antwoord? nou, ik zie niet precies waarom w&l wel zou mogen, en tf niet. Is beide geen tech. Bij HK stel ik me er wat meer van voor.

Is dat mirroren simpel? (Das een techvraag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 20 mei 2002 14:34 schreef Niek1616 het volgende:
het antwoord? nou, ik zie niet precies waarom w&l wel zou mogen, en tf niet. Is beide geen tech. Bij HK stel ik me er wat meer van voor.

Is dat mirroren simpel? (Das een techvraag :P)
Bestand -> Opslaan als :P
Vervolgens uploaden naar een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Op maandag 20 mei 2002 14:35 schreef Compubiter het volgende:

[..]

hmm, kan dat niet geautomatiseerD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:28

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 20 mei 2002 14:35 schreef Compubiter het volgende:

[..]

En na een paar uur trekt ie de postings eruit.. :{

(heb al zo vaak wat gemirrored, en dat stamd uit de tijd van voor HK b.t.w :X)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 20 mei 2002 14:39 schreef Niek1616 het volgende:

[..]

hmm, kan dat niet geautomatiseerD?
ja daag we gaan je niet voorkauwen hier hoe je moet mirrorren, ten eerste is dat supersimpel en geen vraag voor LA (heb er nu al spijt van dat gezegd te hebben).

Maar het lijkt me logisch dat we die mensen niet zomaar toelaten.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 14:29 schreef Niek1616 het volgende:
Zou een geweldig iets zijn, want als ik bijvoorbeeld zie hoe Lord D gehakt weet te maken van LPF zou ik dat graag aan vrienden laten lezen.

Net als de filo-topics in W&L!

Al dat gecopy & paste hangt me binnen de kortste keren de neus uit denk ik... :+
Lord Deamon maakt nergens gehakt van maar geeft zijn eigen nogal radicale mening die hij als feit presenteert. Verder, als het dan zo graag aan vrienden wilt laten lezen, dan druk je het toch gewoon met je printer af? Het past echt wel op 1 A-4-tje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 20 mei 2002 15:06 schreef aad123 het volgende:

[..]

Lord Deamon maakt nergens gehakt van maar geeft zijn eigen nogal radicale mening die hij als feit presenteert. Verder, als het dan zo graag aan vrienden wilt laten lezen, dan druk je het toch gewoon met je printer af? Het past echt wel op 1 A-4-tje.
hehe grapjas, ik heb je er anders bar weinig tegengas daar gezien, dus dat zou ik niet zo zonder meer willen zeggen.

Verder had ik pagina 1 (die toen nog niet eens vol was) afgedrukt voor mn moeder, en dat was al 15 A4-tjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kwas zaterdag bij een vriend an het GoTen ramde ik opeens per ongeluk op de print knop. Maar was een netwerk printer dus ik had niks door O-) Had ik toch ff een deel van een "borsten en kontjes topic" uitgeprint :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Ik kan je het mirroren van private fora afraden.

Ik wou dit ook te doen, maar toen kwamen Traag O+ en Durden O+ met de opmerking dat HlpDsK daar nogal wat probleempjes mee heeft, wat kan leiden tot een PERM ban :'(

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:08 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

hehe grapjas, ik heb je er anders bar weinig tegengas daar gezien, dus dat zou ik niet zo zonder meer willen zeggen.

Verder had ik pagina 1 (die toen nog niet eens vol was) afgedrukt voor mn moeder, en dat was al 15 A4-tjes.
nee, want dan wordt je bedreigd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 17:06 schreef SWINX het volgende:
Ik kan je het mirroren van private fora afraden.

Ik wou dit ook te doen, maar toen kwamen Traag O+ en Durden O+ met de opmerking dat HlpDsK daar nogal wat probleempjes mee heeft, wat kan leiden tot een PERM ban :'(
Lunatic is een mod en die zegt dat het wel mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Op maandag 20 mei 2002 18:29 schreef VipTweak het volgende:

[..]

Lunatic is een mod en die zegt dat het wel mag :)
Maar HlpDsK heeft ook niet voor niets die rode naam. ;)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 18:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dan moeten ze het maar eerst even intern uitvechten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Tsja, W&L is niet echt een goede vergelijking met de andere GC fora. Daarom mag je wel in W&L meteen en niet in de andere GC fora meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 20 mei 2002 23:54 schreef Morgoth het volgende:
Tsja, W&L is niet echt een goede vergelijking met de andere GC fora. Daarom mag je wel in W&L meteen en niet in de andere GC fora meteen.
precies, voor SG en HK moet je eerst bewijzen dat je 1337 genoeg bent 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Op maandag 20 mei 2002 18:32 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Mjah....ik vind dat een keertje wel zou moeten kunnen. Daarbuiten: hoe moeten ze erachter komen ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:38

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 20 mei 2002 14:34 schreef Niek1616 het volgende:
Nee, dat gaan we niet doen :)

De reden: Dan gaan mensen zich speciaal voor het themaforum reggen, en iets zegt me dat die niet per definitie tot de doelgroep behoord (neem het Examenforum bijvoorbeeld)

Op zeker moment 'ontdekken' deze mensen de rest van het forum, en zakken we met z'n allen weer verder richting nulpunt :{

W&L is allereerst niet een forum waar je je speciaal voor reageert, en het type reacties is ook van een geheel ander kaliber dan een Themaforum :)
Pagina: 1