Hoe verziek je een game!

Pagina: 1
Acties:

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:12
het lijkt er nu op dat de dagen van sof 1 geteld zijn.
en dat door cheaters en een hoop gezeik.
wij doen aan een toernooi mee en die zijn er druk mee bezig om cheaters te weer houden van het spelen van sof .

dit is een geval van cheater en daarbij behoorende "bewijs".
http://www.total-carnage.net/forum/showthread.php?s=e88ade01488db104f4367c64c4830f3d&threadid=712

het schijnt van sc af te komen en daar schijnnen ze een prog te hebben dat je kan zien dat iemand cheat ?????????

dat zijn de verhalen die in de rondte gaan .

misschien dat de mensen hierzo er meer vanaf weten ??????

ook bij 1 van die txt file's op pagina 2 word dat gezegd in een gesprek tussen 2 clans .

ik kan dit echt niet begrijpen he mensen dat dit allemaal maar mogelijk is en dat er mensen zijn die dat kunnen doen .

waarom deze topic hierzo :
wil eens weten hoe dat met dat prog zit waar zo hevig over gepraat word onder de sof community ?

en dan ook misscien om mijn onbegrip kwijt te kunnen aan jullie tweakers.
damn wat sta ik hier van te balen .

ik hoop dus ook dat het van die prog waar is ookal weet ik verder niets over .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 13:38
Nog nooit CS gespeeld zeker :+

Steam

Verwijderd

[ /me is al 10 minuten aan het lezen ]

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 14:47 schreef JeanLucPicard het volgende:
Nog nooit CS gespeeld zeker :+
idd, dit is nix :D

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dan mag ik blij zijn dat ik af en toe lekker een potje kan fraggen in UT :o

Verwijderd

En Team Fortress :? ook niet zeker

Verwijderd

jammer dat ze het bij wedstrijden doen...
Ik weet dat er veel cheats zijn op public servers (is op zich al erg genoeg) maar van top clan's kan je toch wel verwachten dat ze zonder cheats kunnen gamen...

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:13 schreef happyman112 het volgende:
jammer dat ze het bij wedstrijden doen...
Ik weet dat er veel cheats zijn op public servers (is op zich al erg genoeg) maar van top clan's kan je toch wel verwachten dat ze zonder cheats kunnen gamen...
//offtopic, sorry kan het niet laten, maar er staat een hele smerige taalfout in je sig :P

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

//offtopic, sorry kan het niet laten, maar er staat een hele smerige taalfout in je sig :P
//laatste keer oftopic I know :P

• MaFFia
idd cs nooit gespeeld.

wat zou ik dan moeten weten ,want zo kom het bij mij over

Verwijderd

In CS wordt er al zins het begin gecheat. Daar is het niets nieuws meer. Ik heb die site doorgelezen en ze zijn daar al helemaal hoteldebotel als iemand een cheat heeft die de kamer lichter maakt. Kom op zeg. Ik ken lui die speciale configs gebruiken zodat ze een lekkere hoge fps hebben en ze makkelijker kunnen richten. Op zich geen cheat en het kan ook op geen enkele mogelijkheid gedetecteerd worden. Dus dat met SoF valt allemaal nog reuze mee.

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Op maandag 20 mei 2002 16:06 schreef MeisterHim het volgende:
In CS wordt er al zins het begin gecheat. Daar is het niets nieuws meer. Ik heb die site doorgelezen en ze zijn daar al helemaal hoteldebotel als iemand een cheat heeft die de kamer lichter maakt. Kom op zeg. Ik ken lui die speciale configs gebruiken zodat ze een lekkere hoge fps hebben en ze makkelijker kunnen richten. Op zich geen cheat en het kan ook op geen enkele mogelijkheid gedetecteerd worden. Dus dat met SoF valt allemaal nog reuze mee.
Ik gebruik rdfg als keyconfig, lekker veel keys in de buurt, en een daar van is minder/meer gamma correction. AFAIK wordt dat niet als cheat gezien, toch? Ik zie het verschil niet tussen manueel dat doen of niet, ik ben het al gewoon, vanaf ik een donkere kamer zie doe ik direct me gamma omhoog, een scripted versie zou even goed werken.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-01 17:12

Wiebbe

<none />

helaas is de Cs community nog erger verziekt dan Sof1 hierzo. Cheaters zijn echt zo common in Cs, dat mensen programma's hebben ontwikkeld die de Clients pc bekijkt, en dan door stuurt naar de server of die "verified" is of niet, de eerste die hier mee kwamen was Punk Buster.. Maar helaas is het zo dat 1 week na de release van een programma de code van de OpenGL hacks, WallHacks Aimbots, OGZ aangepast word en moeilijker te vinden is. Nou weet ik niet hoe de hacks zijn in Sof1, maar die in Cs zijn erg geavanceerd, ik heb OGZ is een keer uitgeprobeert en moet zeggen, dat je niks hoeft te kunnen qua hacken of programmeren ofzo om het te gebruiken, je selecteert het als een Video driver, en je kan in game via een mooi menutje alles selecteren, Wallhack on/off, Ballhack, Aimbot, weet ik veel wat nog meer.. Ik geef toe, het was leuk om een tijdje te gebruiken.. maar van Skills is gewoon meer spraak meer.. dus ben er mee gestopt.. Maar dit was nog tijdens Cs 1.0, dus tijdje gelden :P

Nou moet ik wel zeggen dat ik het jammer vind dat mensen ook echt in een toernooi cheaten.. Heb ik in Cs (op lan toernooien) gelukkig nooit gehad..

Maar online game + hack is inderdaad erg treurig..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Verwijderd

laast had ik met de clan een war en telkens als wij alieds speelde met DOD wonnen wij en toen wij axis moesten spelen zetten die ander team de cheats aan want ze schoten door deuren! muren. Ze sprongen uit ramen en direct raak of je ging ze sneaky van achter kniffe draaide die meteen om 180 in 1 sec en dan bam dood.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33

Sorcerer8472

Mens sana?

't Is inderdaad niet meer normaal tegenwoordig...

Bij UT hebben ze nu tegenwoordig bijna allemaal UTPure versie 5, en daar is naar mijn weten nog niemand doorheen gekomen met een aimbot ofzo...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 16:09 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:

[..]

Ik gebruik rdfg als keyconfig, lekker veel keys in de buurt, en een daar van is minder/meer gamma correction. AFAIK wordt dat niet als cheat gezien, toch? Ik zie het verschil niet tussen manueel dat doen of niet, ik ben het al gewoon, vanaf ik een donkere kamer zie doe ik direct me gamma omhoog, een scripted versie zou even goed werken.
Een scripted versie zou beter werken. Ik zie dit eigenlijk wel als cheat.
Het verschil tussen zelf aimen en een aimbot draaien zie je zeker ook niet?

Verwijderd

Titel aangepast ...

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 16:26 schreef Sorcerer8472 het volgende:
't Is inderdaad niet meer normaal tegenwoordig...

Bij UT hebben ze nu tegenwoordig bijna allemaal UTPure versie 5, en daar is naar mijn weten nog niemand doorheen gekomen met een aimbot ofzo...
De UT engine is ook anders opgebouwd waardoor wall hack niet mogelijk is.

• MaFFia
Op maandag 20 mei 2002 15:31 schreef Tw^st3D het volgende:

[..]

hehe beter zo ?????????

was ook wel een smerige lol

maar wil weer ff ontopic gaan .
ik erger me er namelijk groen en geel aan .
hoop dat er wat aan te doen is met dat cs proggie .

Verwijderd

Ik heb het eerder gezegd maar nogmaals; Cheaters hou je niet tegen. Dat is vechten tegen de bierkaai. Tegen de tijd dat er een nieuw anti-cheater programaatje online is er al een nieuw programma voor wat het effect ervan opheft en wat nóg moeilijker verslaanbaar is.

De strijd tegen cheaters zal zo eeuwig voortduren ;(
Pagina: 1