Toon posts:

[sg]wft.. mp3request???

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/500210

ik vraag of iemand die tune heeft van het tros programma op volle toere.. dit is toch niets van illegaal? je mag toch ook op got je eigen muziek aanbieden? ik heb tros geemaild of zij hem hadden en daar zeiden ze alleen op tapen en niet op een of andere vorm zodat ze me die konden emailen. Ik kon een band met aflevering bestellen daar.. er zat geen copyright op..

en dan kom lunatic met een bericht en slotje dat het een mp3 request is.. :(

waar slaat dat op.. ok het is een mp3 request maar het is toch geen illegalen muziek? ik kan herrineren dat iemand in de hk ook een keer een remix van iemand van got vroeg.. die bleef ook gewoon open :(

ik vind het dikke **** als ik hier een ow voor krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

't Was mij ook niet helemaal duidelijk of er nog copyright opzat of niet. Maar verder: bemiddelaar@tweakers.net

Ik denk niet dat je er een ow voor krijgt hoor.

Edit |:( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweakers.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 14:02 schreef Compubiter het volgende:
't Was mij ook niet helemaal duidelijk of er nog copyright opzat of niet. Maar verder: bemiddelaar@tweakers.nl

Ik denk niet dat je er een ow voor krijgt hoor.
U hoort nog van ons staat er onder.. lijkt me duidelijk :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op maandag 20 mei 2002 14:03 schreef Thund3rKn0L het volgende:
U hoort nog van ons staat er onder.. lijkt me duidelijk :@
:? misschien zie ik het even niet? "U hoort nog van ons" lijkt mij zoiets als "we gaan ons z.s.m. toelichten"

Je zit nu te klagen zonder eerst de reden te hebben gehad. Waarom meteen een LA topic, waarom wacht je de reactie niet af?
lijkt me duidelijk :@
ik vind het dikke **** als ik hier een ow voor krijg!
Je zegt het goed: als
Eerst afwachten... heb je al een mailtje gehad?

Da's knap ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op maandag 20 mei 2002 14:06 schreef Merely het volgende:

[..]

:? misschien zie ik het even niet? "U hoort nog van ons" lijkt mij zoiets als "we gaan ons z.s.m. toelichten"

Je zit nu te klagen zonder eerst de reden te hebben gehad. Waarom meteen een LA topic, waarom wacht je de reactie niet af?
[..]

Da's knap ;)
Lunatic zegt toch duidelijk
MP3-request
Lijkt me dat dit de reden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

[..]

[..]

Da's knap ;)
omdat ik het ook onzin vind dat het topic dicht gaat.. ik wil die tune hebben voor de bruiloft van mn oom.. maarnee dat topic gaat meteen dicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Steffie

Opaque

GoT is zowieso niet bedoeld voor het uitwisselen van mp3's dus daar zit je al fout. Los van het feit dat er ook zeker wel copyright op zal zitten.
Dit moet je ook niet vergelijken met een mp3 welke gemaakt is door een user. Deze wil alleen z'n werk laten horen en we zien dat niet als het aanbieden van mp3's.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ja moet ik het open laten omdat jij die tune wil hebben terwijl het illegaal is :?

waar gaat het heen met de logica vandaag de dag?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

Da's knap ;)
Ik wil niet vervelend zijn, maar als een modje iets in die richting zegt betekend dat in 99,9% van de gevallen een waarschuwing of iets anders waar je niet blij van word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 20 mei 2002 14:10 schreef Timpie het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend zijn, maar als een modje iets in die richting zegt betekend dat in 99,9% van de gevallen een waarschuwing of iets anders waar je niet blij van word
Daar heb je gelijk in, maar er wordt pas een beslissing genomen na overleg.

A) had ie er maar bij moeten zetten dat ie gemaild had (forward maar, ik ben benieuwd) en
B) zoals steffie zegt is het niet de bedoeling om dat soort zaken hier uit te gaan wisselen (heb ik ook gemaild naar Thunderkn0l)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10 12:36
Op maandag 20 mei 2002 14:09 schreef LuNaTiC het volgende:
Ja moet ik het open laten omdat jij die tune wil hebben terwijl het illegaal is :?

waar gaat het heen met de logica vandaag de dag?
Richting het 600.000 topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 14:08 schreef Steffie het volgende:
GoT is zowieso niet bedoeld voor het uitwisselen van mp3's dus daar zit je al fout. Los van het feit dat er ook zeker wel copyright op zal zitten.
Dit moet je ook niet vergelijken met een mp3 welke gemaakt is door een user. Deze wil alleen z'n werk laten horen en we zien dat niet als het aanbieden van mp3's.
Die mensen van Tros zeggen dat het wel mag.. het gebruiken van hun tune..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 20 mei 2002 14:13 schreef Thund3rKn0L het volgende:
Ja het gebruiken voor dergelijke besloten aangelegenheden. Maar het uitwisselen ervan zullen ze echt niet zomaar toestaan.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 20 mei 2002 14:13 schreef Thund3rKn0L het volgende:

[..]

zoals ik al zei... dan had je dat A) moeten zeggen (forward maar naar lunatic@tweakers.net en B) dan nog was het topic op slot gegaan omdat we niet willen dat mensen hier mp3's en dergelijke gaan uitwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laat maar.. ik heb hem al.. gelukkig waren ze ergens anders niet zo zielig en wilden ze me ff de volledige naam geven...

edit: topic kan dicht.. moeite voor niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffie

Steffie

Opaque

Op maandag 20 mei 2002 14:15 schreef Thund3rKn0L het volgende:
laat maar.. ik heb hem al.. gelukkig waren ze ergens anders niet zo zielig en wilden ze me ff de volledige naam geven...

edit: topic kan dicht.. moeite voor niets
Net of wij het vragen naar titels van muziek niet toestaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 14:17 schreef Steffie het volgende:

[..]

Net of wij het vragen naar titels van muziek niet toestaan :?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/475374 hebben we daarvoor inderdaad

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 23:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

wij zijn oh zo zielig...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.