Door al die G krachten raak ik mijn orientatie helemaal kwijt. Ik wil mijn comp voor vanalles en nog wat gebruiken. Ik ben wel geinteresseerd in games maar hoef geen superhoge framerates op 1600x1200. Ik ga denk ik een Thunderbird kopen met daarbij een 17 inch monitor dus 1024x768 zal wel de belangrijkste resolutie zijn. Wat voor videokaart hoort daarbij als ik dus niet de hoogste eisen stel maar ook niet meteen helemaal achter wil lopen? Ik wil er ook een tv kaart bij kopen en ben dus wel geinteresseerd in een tv-out poort. Of zit op die tv in+out videokaarten (bijv. de deLuxe uitvoeringen van Asus) ook meteen een tuner en is zo’n tvkaart helemaal niet nodig? Is een gewone Gforce (daarmee bedoel ik Gforce 1) met DDR geheugen wat? Of is dat DDR helemaal niet zo nodig bij een 17 inchmonitor? Is een gewone Gforce met DDR sneller dan de mx versie? Wat is dat GTS nou weer??? Help! Ik ga nog even door:
Wat is het verschil tussen de Asus V6800 en de V6600? Als je een Asus videokaart hebt betekent dat dan ook dat je beter een Asus moederbord kunt hebben? Veel vragen maar met een antwoord op 1 vraag ben ik ook al blij. Alvast bedankt.
Wat is het verschil tussen de Asus V6800 en de V6600? Als je een Asus videokaart hebt betekent dat dan ook dat je beter een Asus moederbord kunt hebben? Veel vragen maar met een antwoord op 1 vraag ben ik ook al blij. Alvast bedankt.