Laptop

Pagina: 1
Acties:

• MIG
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:24
Pa krijg 3 weken effe een laptop maar pa neemt deze mee op vakantie, daar moet dus ook effe een koe op. Maar hoe krijg ik daar een buffer op want die laptop heeft dus helemaal geen inet.
En voor de rest kan ik bij de client alles hetzelfde instellen als normaal behalve dan update buffer denk ik??

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:27

DJ

Op een PC die wel inet op kan ff een buffer ophalen (zet hem zo groot mogelijk), en gooi die met een floppy over naar dat lappie. Als je pa terugkomt, dan copy je de buff-out van die laptop terug naar de pc met inet en flush je de hele zaak :)

Simpel eh!

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• MIG
  • Laatst online: 21:24
Owkee thnx

ik gaat vast die buuf of flop zetten

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Misschien handig om meerdere buffers te downen en deze te importeren in de client; afhankelijk van de snelheid van het laptopje... anders krijg je teveel random blokjes...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
eeehhhhmmm ik zou er helemaal geen koetje opzetten als je wilt dat je pa de hele vakantie van zijn laptop kan genieten ! Mijne heeft het al 2 keer begeven vanwege hitteproblemen waardoor de 1ste keer de videokaart was gesmolten en van de week de CPU. Ik heb het koetje er dus nu maar af gehaalt. Volgende week loopt nl mijn garantie af, die zat er tot nu toe nog op, dus alles is gratis gerepareerd :)

• DJ

DJ

Lekkere wazige laptop heb je dan :)

Een beetje laptop kan hier toch wel tegen (IBM, Compaq, Toshiba).

• NightBird
  • Laatst online: 21:50

NightBird

DPC-Crew Coding
Nou...
ook mijn laptop is het aan het begeven, en ook hierop heb ik een paar maanden een koe gedraaid.

Ik weet het niet, maar volgens mij is het echt superslecht als een laptop permanent zo superwarm is, omdat alle componenten heel dicht bij elkaar zitten. Dan kan er natuurlijk wel eens wat weg gaan smelten.

owja... het is een Toshiba

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• DJ

DJ

Nou, wij draaien hier op de zaak met IBM ThinkPads, en die draaien 24/7 met koe, en lopen perfect. Tsja, die ThinkPads kosten een paar centen, maar dan heb je ook wat . . . :) :P

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 12:51

SpeedyG

Say Cheese !!

Heb Toshiba Satellite 4100XCDT van de zaak.
Dual BOOT. NT omgeving voor de zaak en WinME voor prive. Onder NT draait koetje hidden. Onder WinME draait koetje ook en flush ik de hele zooi naar het Inet. Draait reeds 4 maanden tot grote teverdenheid. Enigste twee effecten tot nu toe: Sneller low on batteries en met netstroom continu ventilator aan het blowen. Misschien kwestie van goede fan :?

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

en bovendien kun je een temperatuur instellen waarbij 't koetje ff stopt met grazen

• Byteripper
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Je kan ook een buffer fetchen dmv een mailtje naar fetch@distributed.net. Als je een leeg mailtje stuurt, krijg je een mailtje terug waarin staat welke opties je mee kan geven. Je kan ook instellen hoeveel blokjes je wilt en hoe groot die moeten zijn, dus als je die op z'n grootst instelt heb je wel even genoeg.

Byteripper.

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
De Dell inspiron 7000nogwattes deed het (voordat ie uit de auto gejat werd, ruit ingetikt en hee tas meegenomen, incl 3 DVD's :'() prima hoor
Je voelde wel dat ie wat warmer werd dan normaal, maar die dingen worden als het goed is echt wel zo gebouwd dat ze wat belasting aankunnen...

Jij terug bij de fietsemaker:
-"Dat wiel viel er GVD zomaar af!!!"
-> "Ja meneer u had niet gezegd dat u er ook op wilde fietsen hoor..."

Denk et nie he? :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Pagina: 1