Toon posts:

Geheugen erin zetten

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb net 128 mb Sdram pc133 geheugen gekocht. Maar nou ben ik een beetje bang om het erin te zetten. Ten eerste moet ik niet statisch zijn. Hoe doe ik dat?. Want gewone kaarten mag je altijd gewoon aan het hoekje vastpakken, maar dat schijnt bij een geheugenchip dus niet te mogen als je eventueel statisch ben. en mag ik m dr hard indrukken of kan dat schadelijk zijn?

Alvast bedankt,

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 10:23
als je je geheugen beetpakt even ervoor zorgen dat je ontladen bent. dit kun je doen door bijvoorbeeld je verwarming even aan te raken. Bij het in je pc zetten zet je je éne hand op verwarming en met de andere plaats je je geheugen. :)

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Een tikje tegen je voeding en je bent je statische lading kwijt. En je moet wel een beetje doordrukken om het geheugen erin te krijgen, maar dat lukt je vast wel (als je de mensen gezien hebt die ik gezien heb die het gelukt is...)

[Edit] Of de verwarming natuurlijk :+

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

www.beginnersweb.nl

Misschien iets voor jou :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.