Ok, ik mocht het weer proberen als ik er echt neit uitkwam, dus bij deze :
Ik wil dus dat op de normale site hij een cookie ophaalt, die zit ergends verstopt in de global.php die die dus include.
het "ff wat testen" gedeelte haalt de $bbuserinfo uit de global.php, daarna moet hij dus aan de hand van welk nummer_user (staat in database, waar de global.php het ophaalt), als het usernummer 0 is, dan is het een "guest", als het usernummer een 1 is is het een "admin", en als het wat anders is is het dus een member...(logisch)
Maar probleem is .. het werkt niet
en ik ben er al 3 dagen mee bezig om alles uit te vissen en uit vbulletin te halen (tis wel pittig) en het werkt nog steeds niet..
de foutmelding die hij heeft hier is :

als het op de site wilt zien : hij word include (dit staat in een .txt bestand op de server en ik roep em aan met <? require etc etc ?> er staat nog meer in die txt ebstand, dus ik weet dat hij het doet, alleen nu niet meer... iemand idee?
Ik wil dus dat op de normale site hij een cookie ophaalt, die zit ergends verstopt in de global.php die die dus include.
het "ff wat testen" gedeelte haalt de $bbuserinfo uit de global.php, daarna moet hij dus aan de hand van welk nummer_user (staat in database, waar de global.php het ophaalt), als het usernummer 0 is, dan is het een "guest", als het usernummer een 1 is is het een "admin", en als het wat anders is is het dus een member...(logisch)
Maar probleem is .. het werkt niet
en ik ben er al 3 dagen mee bezig om alles uit te vissen en uit vbulletin te halen (tis wel pittig) en het werkt nog steeds niet..
PHP:
1
| <?error_reporting(7);if ($HTTP_GET_VARS['HTTP_POST_VARS']['action'] == $HTTP_POST_VARS['action']) { unset($HTTP_POST_VARS['action']);}$HTTP_POST_VARS['action'] = trim($HTTP_POST_VARS['action']);if ( isset($action) and $action=="login") { $noheader=1;}if ((!isset($action) or $action=="") and (!isset($a) or $a=="")) { $action="lostpw";}// ff wat testen #############################{include("http://www.gitaarwerk.net/global.php"); if ($bbuserinfo['userid']==0) {print "blah";if ($bbuserinfo['userid']==1) {print "you are admin";} else {print "hello member";}?> |
de foutmelding die hij heeft hier is :
103 is de "?>" codeParse error: parse error in http://www.gitaarwerk.net/login.txt on line 103
als het op de site wilt zien : hij word include (dit staat in een .txt bestand op de server en ik roep em aan met <? require etc etc ?> er staat nog meer in die txt ebstand, dus ik weet dat hij het doet, alleen nu niet meer... iemand idee?
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy