Wanneer is Gamer.nl weer online ?

Pagina: 1
Acties:
  • 208 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Topicstarter
Volgens de website zou vandaag de grote dag zijn...

Wie weet er meer van ?

Verwijderd

kan je daar software downloaden om internet games te spelen?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Verwijderd

het is verandert naar gamers.nl het is overgenomen door gamepoint en die mosten hun adres geloof ik veranderen net als de complete source van de site.

Verwijderd

inderdaad is het tegenwoordig gamers.nl. Het is nu een stuk beter/professioneler geworden. gamer.nl staat op naam van de uitgever van RealGamer, dus de site wordt nu van RG. Maar volgens mij gaat die site echt sucken, kijk maar naar de kwaliteit van RG. En net of je zomaar fftjes een site online gooit die goede, dagelijkse content hoort te leveren zoals tweakers/fokzine/gamers.nl dat doen. Dat lukt ze echt never nooit niet zo maar.

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Real Gamer is goed! Wat zeiken jullie nou?! Goed blad, goed design, goede artikelen, goede (p)reviews. Dus niet fokken met RG!

edit:
nee, ik werk niet bij Real Gamer

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Screw you! :) >:) :P >:)

Verwijderd

Het is erg aardig van je dat je mij met koninklijk meervoud aanspreekt, maar dat is niet nodig hoor. Ik was namelijk de enige die over RG klaagde. Op zich is RG een heel innovatief en origineel blad. Hele originele en interessante artikelen, en er zitten ook best wel goede schrijvers tussen. Maar de kwaliteit van de meeste artikelen is gewoon BAGGER! En het zit vol met spelfouten! Echt niet normaal!

• Cartman!
  • Niet online
Gelul, er zitten bijna geen spelfouten meer in sinds het laatste nummer, en lan nieuws en mod nieuws is toch superflex? Wat lees jij dan, PU >:)

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 00:09
Ach, ieder begin is moeilijk,maar ik vind het wel knap dat die lui van realgamer een blad op de nederlandse markt weten te zetten wat beter is dan iedere concurrent qua inhoud...

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Cartman!
  • Niet online
Precies, en zo is het!

• IDtenT
  • Niet online
ik kan natuurlijk niet subjectief zijn (als rg crew member) maja,
als rg zo slecht is denk je dan dat TWEAKERS er samen mee zou werken? nope :)
en idd er zijn wel eens wat typos maar daar wordt nu HARD aan gewerkt omdat te verbeteren, maar ik zou zeggen het gaat om WAT ER STAAT niet om wat typos...

Slave of Thieves

Verwijderd

uhh? Teringzooi bij gamers.nl? Teringzooi bij RG Bedoel je!

edit:
ach laat de rest van het verhaal maar zitten ook eigenlijk, ik wil er niet eens meer op in gaan, tis toch welles-nietes

Verwijderd

Ehhh een admin moet er maar even een slotje op zetten want dit wordt echt nog vechten :)

• IDtenT
  • Niet online
Kijk euh gnlis ook wel een leuke site, dusse kijk/ga gewoon naar beide :)

Slave of Thieves

Verwijderd

vindt gamers.nl een beetje langzaam met nieuws (zijn volgens mij niet echt actief met nieuws zoeken..maarja dat vindt ik bij tweakers.net ook een beetje het probleem)..

RealGamer leest wel lekker weg...

• IDtenT
  • Niet online
trouwens sorry voor de eerdere uitspraken die ik heb gedaan
ze waren niet waar...

Slave of Thieves

Verwijderd

Wat RealGamer.nl (de site dus) betreft: Femme is met een nieuwe site bezig, dat zal wel beter worden!

• Cartman!
  • Niet online
Okee, jullie hebben gelijk, ik ging wat ver, daarom wil ik hierbij mijn excuses aanbieden aan iedereen die dit heeft gelezen, aan gamers.nl, Real Gamer (misschien nu een slecht naam, hoewel ik niet bij RG hoor) en de bezoekers van tweakers en gamers. Ik hoop dat hier een slot opkomt en alles heel snel verhgeten word en dat dit mij verder niet kwalijk wordt genomen. Pease?

Verwijderd

Wat is er nou mis met Realgamer??? Het is tenminste wat meer en andere topics als andere bladen. nu hebben ze bij pcgameplay de mod sectie geloof ik ook al overgenomen van Realgamer. Dus dat het blad slecht is neuh vind ik niet, maar ja ik krijg hem maandelijks in mijn brievenbus. Ach en bladen van PU moeten er ook zijn. Anders weet je niet hoe het dus niet moet :)

Verwijderd

jesus..heb je nou al je posts zitten wijzigen...lekker..mensen durven niet eens meer voor hun mening op te komen

• Cartman!
  • Niet online
Jongens, we moeten er alemaal over stoppen! Die leest PC Gameplaye, die PU, en die Real Gamer, laat iedereen in z'n waarde (al klink dat misschien gek naar mijn akties).

Slotje graag!
Pagina: 1