[Wine(x)] Unhandeld Exeption?

Pagina: 1
Acties:

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:48
bij het ladne van welke game dan ook van mijn mounted vfat partities krijg ik steeds deze error met winex tenminste daarvan heb ik de cvs gecompiled en geinstalled dus neem aan dat eht winex is :D

wine ./DungeonSiege.exe -- --console
wine: Unhandled exception, starting debugger...
err:seh:EXC_DefaultHandling Unhandled exception code c0000005 flags 0 addr 0x402add77

is er iets met mijn videokaart ofzo? en ik lees steeds over de config file van wine nou ik heb me eigen rot gezocht op md hd maar kan die nergens vinden, kan iemand mij ook vertellen waar die is?

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Op maandag 20 mei 2002 12:07 schreef The_Dart het volgende:
en ik lees steeds over de config file van wine nou ik heb me eigen rot gezocht op md hd maar kan die nergens vinden, kan iemand mij ook vertellen waar die is?
Kijk eens in /etc/wine.conf en in ~/.wine/config...dat zijn de standaardplaatsen voor dergelijke dingen :). Even iets draaien als 'locate wine | grep conf' wil ook nog wel eens helderheid brengen.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• GeeMoney
Op maandag 20 mei 2002 12:10 schreef odysseus het volgende:

[..]

Kijk eens in /etc/wine.conf en in ~/.wine/config...dat zijn de standaardplaatsen voor dergelijke dingen :). Even iets draaien als 'locate wine | grep conf' wil ook nog wel eens helderheid brengen.
ok nou ik heb ff in die files gekeken maar euh daar staat me toch een zoot wartaal in !! lOl
de directory van mijn zogenaamde C staat in ieder geval goed waar moet ik nog meer naar kijken?
btw /etc/wine.conf heb ik helemaal niet ik had wineconf gevonden /home/ik/wine/tools/wineconf ?

• GeeMoney
wine ./setup.exe -- --console
err:mmsys:MMDRV_InitHardcoded You didn't setup properly the config file for the Wine multimedia modules.
Will use the hard-coded setup, but this will disappear soon.
Please add a WinMM section to your Wine config file.
err:midi:OSS_MidiInit ioctl on midi info for device 0 failed.
err:mmsys:MMDRV_InitHardcoded You didn't setup properly the config file for the Wine multimedia modules.
Will use the hard-coded setup, but this will disappear soon.
Please add a WinMM section to your Wine config file.
err:midi:OSS_MidiInit ioctl on midi info for device 0 failed.
wine: Unhandled exception, starting debugger...

dit krijg ik als ik iets probeer te installen ik zie dus een config fout maar /etc/wine.conf of dergelijke bestaat niet terwijl de cvs install en compile alles 100% goed was gegaan ?

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tja, sommige spellen draaien gewoon simpelweg niet, helaas...
Je kunt het beste een config pakken die winesetuptk aanmaakt heb ik ervaren.

• GeeMoney
Op maandag 20 mei 2002 14:04 schreef banaan-X het volgende:
Tja, sommige spellen draaien gewoon simpelweg niet, helaas...
Je kunt het beste een config pakken die winesetuptk aanmaakt heb ik ervaren.
en waar kan ik die vandaan halen of is dit niet standaard in de cvs?

ik heb zelfs geprobeerd rekenmachine te openen en ook daar krijg ik de fout nou simpeler prog kan ik me neit bedenken :(

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 14:06 schreef The_Dart het volgende:

[..]

en waar kan ik die vandaan halen of is dit niet standaard in de cvs?

ik heb zelfs geprobeerd rekenmachine te openen en ook daar krijg ik de fout nou simpeler prog kan ik me neit bedenken :(
Hmm, die moet wel draaien :+
In de source van de cvs staat ook een sample config, probeer die eens. Het zou trouwens ook best kunnen dat je pech hebt met de huidige cvs. Ik heb ook wel es gehad dat er niets draaide. Pas na een maand was er weer een winex die redelijk werkte...

[zucht, dit was banaan-x |:( ]

• GeeMoney
Op maandag 20 mei 2002 14:18 schreef _AragorN_ het volgende:

[..]

Hmm, die moet wel draaien :+
In de source van de cvs staat ook een sample config, probeer die eens. Het zou trouwens ook best kunnen dat je pech hebt met de huidige cvs. Ik heb ook wel es gehad dat er niets draaide. Pas na een maand was er weer een winex die redelijk werkte...

[zucht, dit was banaan-x |:( ]
en de sample config kan ik gewoon compleet vervangen met mijn huide wine.config want die zuigt best wel denk ik :(
Pagina: 1