Toon posts:

O2 weeksmsspel klacht :( Mag dit zomaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een klacht en het is het volgende:

Vorige week zaterdag kreeg ik een sms je van O2 dat ik kon meedoen aan het O2 weeksmsspel. Ik denk leuk dat wil ik niet , maar aan het einde van het sms-je stond als ik NIET mee wil doen moest ik een sms je sturen naar een ander nummer .

Op zich vond ik dat al raar dat ik al meedoe zonder iets te weten en het gaat me nog geld kosten ook terwijl ik er helemaal niet om vraag wan tdat smsje sturen om je af temelden kost geld.

Ik had natuurlijk geen beltegoed meer ;) dus ik denk ga van de week wel ff nieuwe halen. Nergens in de stad belkaarten van O2/ telfort :? .

Krijg ik een sms-je vanmorgen waarin staat:

Afzender O2 NL
Uw beltegoed is onvoldoende om nog van deze dienst gebruik te maken. Bij de volgende opwaardering zal de laatste door u ontvangen dienst worden verekend.

Dus dit geintje gaat me nog meer geld kosten!! Terwijl ik me niet kan afmelden omdat ze geen belkaarten bij ons in de buurt hebben.

Maar mag dit zo eigenlijk wel van O2? je doet aan een dienst mee zonder er van te voren iets van te weten en als je niet mee wil doen moet JIJ je maar afmlden wat geld kost?
Ok het kost mischien maar 1 SMSje maar het gaat om het principe! Wie heeft dit nog meer bij O2 gehad?

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-03 17:04
Ik heb zelf niets ontvangen van O2. Ik denk dan ook niet dat ze zomaar iets naar jou toesturen. Waarschijnlijk heeft iemand jou daarvoor opgegeven. Dat lijkt mij het meest waarschijnlijke.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear || My F1 website The Paddock Crew

Verwijderd

Toevallig een SMSje gestuurd over tv reclames?

Denk eigenlijk dat het niets met o2 te maken heeft... denk eigenlijk meer dat het van 1 van die afzet reclames is op tv...

Mebbe heeft 1 van je vrienden je aangemeld?

Verwijderd

Is de klantenservice van O2 geen gratis nummer die je met je mobiel kan bellen.

En er zal ongetwijfelt wel ergens in de algemene voorwaarden staan dat ze dit soort dingen mogen doen. En bij de aankoop van een prepaid kaart gaan ze ervanuit dat je akkoord gaat met die algemene voorwaarden.

Wat je dus wel kan doen is je via de klantenservice afmelden van dit soort spam bullshit. (Ben® blij dat Ben® dit niet doet, moeten ze ook niet flikken ook) En misschien een brief sturen naar Kassa ofzo?

Suc6

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:19
ik ook nix van ontvangen eiluk

gelukkig hebben we hier in utrecht een telfort/O2 winkel, dus daar kan ik altijd nog ff schelden ;)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 11:54 schreef m0_oh het volgende:
Toevallig een SMSje gestuurd over tv reclames?

Denk eigenlijk dat het niets met o2 te maken heeft... denk eigenlijk meer dat het van 1 van die afzet reclames is op tv...

Mebbe heeft 1 van je vrienden je aangemeld?
Nope niet gedaan maar er staat ook als afzender dat het O2 is ga nog wel ff alle brieven die ik heb gehad van o2 en mailtjes enz enz doorlezen. En me vrienden eens ondervragen maar dan moeten ze mijn telefoon hebben gebruikt maar die heb ik altijd bij me maar je weet maar nooit :( En anders word het de klantenservice bellen hoe dit zit.
Pagina: 1