hallo, ik heb me laten vertellen dan een Voodoo II 3dfx alleen compatible is met een pentium II, is dit zo? Ik heb zelf een pentium III 866 Mhz.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
tvw
Verwijderd
Ik weet niet wat voor onzin dat is, ik heb ook een Voodoo 2 in mijn pc zitten onder een Pentium 4 & XP, werkt perfect, geen problemen dus dat is echt waanzin, het enige wat je nodig hebt is een vrij PCI slot & de juiste driversOp maandag 20 mei 2002 11:50 schreef Styxie het volgende:
hallo, ik heb me laten vertellen dan een Voodoo II 3dfx alleen compatible is met een pentium II, is dit zo? Ik heb zelf een pentium III 866 Mhz.
Alvast bedankt!
jep! tis even prutsen in XP maar hij kan werken daar, en ook in een PIV machine, mits je maar een leeg pci slot hebt jaOp maandag 20 mei 2002 13:47 schreef DarkEye het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor onzin dat is, ik heb ook een Voodoo 2 in mijn pc zitten onder een Pentium 4 & XP, werkt perfect, geen problemen dus dat is echt waanzin, het enige wat je nodig hebt is een vrij PCI slot & de juiste drivers
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
de betaler vervuilt
Geen kat zo trouw als Russich Blauw | Structuur is voor mietjes, alleen een genie kan de chaos aan.
Wie was overleden ? Die kennis of die voodoo 2 ?Op maandag 20 mei 2002 11:51 schreef MysteryTweaker het volgende:
kan ook met p3 hoor
kennis had een p3 met voodoo2 maar die is op een lan overleden.
maar het kan wel
dikzak
Ja, dat klopt, ik heb zelf een voodoo5 en die werkt met geen andere computer dan een pentium 5, hetzelfde geld voor de voodoo 3 die in mn p3 zitOp maandag 20 mei 2002 11:50 schreef Styxie het volgende:
Alvast bedankt!
Ik vond m eigenlijk een flop, hij was behoorlijk duur voor wat je ervoor kreeg en eigenlijk het enige voordeel van de v2 tov de 1 was dat deze meer geheugen had en een hogere resolutie ondersteunde, ik heb zelf nog een v2 in mn pc zitten, niet zozeer voor glide (of glide optimized spellen> die draaien toch allemaal beter met nieuwe non-glide kaarten), maar voor een 2e monitor, de v2 drivers voor win2k maken van je v2 namelijk een extra display adapter...is hij toch nog ergens goed voorVoodoo II is IMHO nog altijd een van de meest gedenkwaardige game kaarten. Geniaal ding, 12 MB (ruim 3x zoveel als gangbaar) en de SLI capaciteit is al helemaal een vet coole feature.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Build for the futureOp maandag 20 mei 2002 15:11 schreef arjandijk het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, ik heb zelf een voodoo5 en die werkt met geen andere computer dan een pentium 5, hetzelfde geld voor de voodoo 3 die in mn p3 zit
Op maandag 20 mei 2002 16:27 schreef blouweKip het volgende:
[..]
Ik vond m eigenlijk een flop, hij was behoorlijk duur voor wat je ervoor kreeg en eigenlijk het enige voordeel van de v2 tov de 1 was dat deze meer geheugen had en een hogere resolutie ondersteunde, ik heb zelf nog een v2 in mn pc zitten, niet zozeer voor glide (of glide optimized spellen> die draaien toch allemaal beter met nieuwe non-glide kaarten), maar voor een 2e monitor, de v2 drivers voor win2k maken van je v2 namelijk een extra display adapter...is hij toch nog ergens goed voor
Wat jullie doen is vergelijken van Voodoo 2 met hedendaagse kaarten, dat is niet juist natuurlijk, probeer maar eens Redline Racer, NFS 2se & 3, Ultimate Race etc, dat soort spellen op te starten zonder Voodoo 2, lol nee dat gaat niet dan krijg je alleen maar Software rendering en dat zuigt, DAAR IS IE GOED VOOR!Op maandag 20 mei 2002 16:27 schreef Fairy het volgende:
Ik heb voor de gein een keer een 3dfx kaart(je) tussen mijn videokaart en monitor gehangen (Radeon 8500) en het werkte perfect. Maar de radeon was 9999999999 keer sneller
.
Tis een Athlon TB 1530
Software rendering op mijn bakkie is nog altijd snellerOp maandag 20 mei 2002 16:31 schreef DarkEye het volgende:
[..]
[..]
Wat jullie doen is vergelijken van Voodoo 2 met hedendaagse kaarten, dat is niet juist natuurlijk, probeer maar eens Redline Racer, NFS 2se & 3, Ultimate Race etc, dat soort spellen op te starten zonder Voodoo 2, lol nee dat gaat niet dan krijg je alleen maar Software rendering en dat zuigt, DAAR IS IE GOED VOOR!
Tja, ik speel die spellen echter niet meer, het enige spel wat ik wil spelen dat alleen op de voodoo werkte was carmageddon 1 (vanwege de muliplayer), nfs 3 werkt gewoon goed op nvidia kaarten, redline racer heb ik een tijdje gespeeld en toen was de lol er wel weer vanaf..waar het mij om gaat is dat spellen zoals unreal wel voor glide zijn gemaakt maar tegenwoordig met opengl (of d3d) simpelweg beter en mooier zijn dan met glide op een v2.probeer maar eens Redline Racer, NFS 2se & 3, Ultimate Race etc, dat soort spellen op te starten zonder Voodoo 2, lol nee dat gaat niet dan krijg je alleen maar Software rendering en dat zuigt, DAAR IS IE GOED VOOR!
Ik vond m destijds ook kut, het enige leuke was een SLI met 2 v2's, maar dat was 1400+ (in guldens, incl inflatie zon 1600 piek nu, daar zou alleen de v5 6000 overheen zijn gegaan)Wat niet juist is is dat jullie er nu zo over praten dat het een k*t kaart is eigenlijk maar toen was het een hele goede kaart (ik vind nu nog).
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
Verwijderd
8 )