• YKW
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 10:40

YKW

mobiliteit ten top

Topicstarter
Naar aanleiding van [topic=431702] een abbo hebben afgesloten.
Ik ben namelijk van plan om een O2 180 abbo daar af te sluiten voor 7.95 per maand. Maar wil wel zeker weten dat ik daar niet opgelicht wordt oid of dat de service daar heel slecht is.
Maar nu is de vraag, wat zijn jullie ervaringen met gsmweb, en: waarom kunnen zij dat abonnement zo goedkoop aanbieden?

Automatiseren kan je leren!

Verwijderd

ze lichten je niet op, het zijn hele professionele lui waar ik goede ervaringen mee heb. Ze sponseren als het waren jou abbo, en daarom kunnen zie die zo goedkoop aanbieden.

• YKW

YKW

mobiliteit ten top

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 11:49 schreef kariem112 het volgende:
Ze sponseren als het waren jou abbo, en daarom kunnen zie die zo goedkoop aanbieden.
Jah, maar ze willen zelf toch ook wat verdienen, en hoe komen ze dan aan dat geld om dat te sponsoren?

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-03 18:50

Dr C

met C en CK

Op maandag 20 mei 2002 11:57 schreef YKW het volgende:

[..]

Jah, maar ze willen zelf toch ook wat verdienen, en hoe komen ze dan aan dat geld om dat te sponsoren?
Zij krijgen net als de reguliere GSM shops geld per afgesloten abonnement. De werking verder is heel simpel: De providers geven per abo een X aantal Euro's om het toestel goedkoper aan te bieden (danwel gratis). Aangezien je al een toestel hebt, krijg je dat geld van te voren op je bankrek. gestort en betaal je p/m gewoon het normale abo-bedrag. OMGEREKEND is het E 7,95 p/m!

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Verwijderd

dan kun je beter dit abbo bestellen:

http://www.gsmcorner.nl/gratis.php

kost je nl helemaal niks..

• YKW

YKW

mobiliteit ten top

Topicstarter
[quotedan kun je beter dit abbo bestellen:
http://www.gsmcorner.nl/gratis.php
kost je nl helemaal niks..
[/quote]
Zijn die lui dan wel te vertrouwen, heeft iemand hier al zo'n abbo gehaald?

Pagina: 1