Samen staan we sterk!
de 3rd party RGB kabel van Blaze is volgens mij een van de beste RGB kabels die er is. Hij heeft ook nog 2 aparte stereo stekketjes dus dat ik helemaal mooi.
Kost iets van 20 pleuro geloof ik...
Kost iets van 20 pleuro geloof ik...
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Wij verkopen ook RGB kables, en die zijn prima, geen klachten. Je hebt er met en zonder audio (lees: GUN
) aansluiting. Indien je nog vragen hebt hoor ik het wel.
MVG
MVG
Op kabels wordt nog steeds erg veel winst gemaakt, de 3rd party developers nemen genoegen met minder winst terwijl de officiele kabels (vooral voor de ps2) schandalig duur zijn!
Dus het echte kwaliteitsverschil is daardoor nihil.
En meestal nog wat extra's ook (switch tussen rgb en 'normaal'. Scheelt je weer kabels wisselen...
Dus het echte kwaliteitsverschil is daardoor nihil.
En meestal nog wat extra's ook (switch tussen rgb en 'normaal'. Scheelt je weer kabels wisselen...
Vandaag is het feest en morgen ook.
Waar kan ik die KABELS van blaze kopen?
Samen staan we sterk!
dimensionplus
www.dimplus.nl
www.dimplus.nl
Vandaag is het feest en morgen ook.
Geen blaze voor NGC?
Samen staan we sterk!
Jullie zijn zeker hard aan het nadenken
?
Samen staan we sterk!
Nee, dit doen we expressssssssOp dinsdag 21 mei 2002 13:25 schreef IkBenAlles het volgende:
Jullie zijn zeker hard aan het nadenken?
Komt er aan... alleen wordt ie volgens mij steeds uitgesteld.. Het was eerst 15 mei...Op dinsdag 21 mei 2002 07:49 schreef IkBenAlles het volgende:
Geen blaze voor NGC?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Pagina: 1