Toon posts:

Simpel&snel assimilatie progje wanted!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand een simpel progje maken om een client zo te installen&auto-configgen (met voorbereide settings zoals e-mail addy >:)), mischien om het vervolgens zo een floppy te maken ervan?
Dat zou nou écht nut hebben omdat ik& veel andere mensen bestwel te lui zijn/te weinig van distr.net client weten om het zelf te doen.

Volgens mij is t.net vol van smarty man appaz designars, dus zo moeilijk is dat toch niet? :)

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hij doet alles zelf, gewoon alles uitpakken en install.bat runnen

http://people.zeelandnet.nl/dominique/dpc/dpckabel.exe

ideaal, en (als je wilt ofcourse :) je mag mijn e-mail adres laten staan :)

anders moet je even runvxd.ini en dnetc.ini veranderen met jouw e-mail adres ...

(gister gemaakt ..)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• B-Force
  • Laatst online: 21:43
Dit proggie is echt vet handig!
Heb er nu al 3 mediatheken mee LATEN assimileren. En Elect: als dank laat ik er binnenkort wel eentje op jouw meel flushen. Goed? Het is dus geen PhF als er binnenkort ineens wat meer blokjes bijstaan :)

• KALN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05-2025
thnx elect.

Echt een erg handig progie. Ik ga maar een beetje rondkijken of ik hier (op mijn stage adres) nog wat pc's kan "bevruchten" :P

Ik zie je vast nog wel eens op de ZeeStrike Server.

mzzlz

• Elect
  • Niet online
hehe, thnx :)

ik ben er hard aan bezig, de dos client krijgt waarschijnlijk (dit is nog niet zeker, vanwege de veeeeele problemen) een optie om je e-mail adres in te vullen.

Deze client wordt misschien in Visual Basic geschreven, maar heb er eigenlijk weinig zin in om dat eerst te gaan leren ;)

Ik werk nu samen met _QW_ aan een setup, maar dat zal ook nog wel even duren voor we daar te optie van het e-mail adres hebben gevonden :)

Ik ga vandaag verder aan de Dos client, aangezien die nu onderand zo ingewikkeld is geworden dat er al een probleem is gevonden bij het checken naar andere koeien (op een bak zonder koetje werkt het goed hoor :))

dan weten jullie ongeveer wat er op de planning staat ..

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats