De MSI K7T Pro 2A die ik voor iemand moet assembleren doet een beetje raar. Als ik op de powerknop druk gaat de voeding aan, de CD-ROM-drive wordt gelezen en hij checkt de HD en floppy. Dan blijft hij 'hangen', geen BIOS, geen videobios, alleen maar koelertjes... De ene keer gaat het powerlampje uit (maar blijft alles wel draaien), de andere keer gaat het powerlampje knipperen. Het lijkt een beetje op de 'status' van een MSI-bord nadat je de voeding hebt aangesloten. De 4 DLED's zijn rood en dat betekent System Power ON, this will start the BIOS Initialization en The processor might be damaged or not installed properly.
Het laatste zou best eens kunnen, omdat er wat van m'n core is 'afgebrokkeld', maar dan zou de computer toch niet wél kunnen opstarten als ik op de resetknop druk? Als ik op de resetknop druk na dat ik op de powerknop heb gedrukt, loopt de PC als een trein en kan ik zelfs allemaal benchmarks doen.
Weten jullie wat ik fout doe?
Het laatste zou best eens kunnen, omdat er wat van m'n core is 'afgebrokkeld', maar dan zou de computer toch niet wél kunnen opstarten als ik op de resetknop druk? Als ik op de resetknop druk na dat ik op de powerknop heb gedrukt, loopt de PC als een trein en kan ik zelfs allemaal benchmarks doen.
Weten jullie wat ik fout doe?