Toon posts:

FTP vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zat even te twijfelen in welke sectie ik deze vraag nou moest plaatsen.

Ik ben wat aan het uploaden naar een FTP maar ik krijg sinds een uur (daarvoor ging het uploaden perfect) de volgende melding steeds:
Upload failed, connection reset by peer
Ik upload op 2 threads, maar zelfs op 1 thread is alles failed.
Het kan zijn dat veel mensen terwijl ik up al aan het downloaden zijn van een andere directory.
Wat betekent deze fout nou precies?
Canceled de admin van de FTP nou steeds mijn threads of verliest ie gewoon data omdat er zoveel dataverkeer tegelijk is op die server?

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04:40

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

Rest by peer betekent bij mijn weten gewoon dat je telang op die server online zit (een soort beveiliging), misschien moet je ff op nieuw verbinden met die server |:(

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik sluit me LeechFTP volledig, start opnieuw LeechFTP op en connect opnieuw en upload.
Binnen een paar seconden van lekker snel uploaden nokt ie er gewoon abrupt mee.

:?

Verwijderd

Ik heb zo'n hekel aan die peer. Hier verstiert ie ook regelmatig sesssie's.
Peer is niet tof. :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb em al, Google he had et kunnen weten lol.
A connection reset by peer message means that the site you are connected to has reset the connection. This is usually caused by a high amount of traffic on the site, but may be caused by a server error as well. You will need to contact the site administrator or webmaster and inform them of this error message if it persists.

Usually waiting a short amount of time and trying to access that site again is all it takes to get through to it.
;)