Lijkt me ook niks.. Veel te klein voor een goed spel
Het ziet er uit als shooter nummer zoveel, met als 'extra' auto's erin.. maar dat heeft nu lijkt wel elke shooter ook al..
Mja, misschien leuk voor als je je verveeld?
Mja, misschien leuk voor als je je verveeld?
🌞🍃
't Ziet er wel heel erg plastic uit.
Hij heeft een beetje een dun armpje
. Verder lijkt het me niks. Gewoon standaart shooter, met wat navy seals wapens. Thats it.
nou, hij klopt van geen meter....Op maandag 20 mei 2002 11:38 schreef mazerati het volgende:
die ak is wel kewl
Heb er een in hetr echt gezien, nou ikm kan je vertellen hij ziet er niet uit alsof hij van plastic is en de zijkanten zijn ook totaal anders. die gasten kunnen beter een voorbeeld nemen aan de wapenmodellen van Urban Terror.
ja, maar geen ak is het zelfde, daar zijn er ook 30 verschillende modellen van geproduceerdOp maandag 20 mei 2002 11:40 schreef Schuey het volgende:
[..]
nou, hij klopt van geen meter....
Heb er een in hetr echt gezien, nou ikm kan je vertellen hij ziet er niet uit alsof hij van plastic is en de zijkanten zijn ook totaal anders. die gasten kunnen beter een voorbeeld nemen aan de wapenmodellen van Urban Terror.
tampert, kriminalpolizei
ik heb het net gespeelt, en het suckt 
vond het vanochtend op een pubje, maar is niet veel byzonders
vond het vanochtend op een pubje, maar is niet veel byzonders
Dat is waar, maar het gaat me nog niet eens zo om het echte model, meer de skin die d'r op zit. Dat ziet er ook nog niet eens uit, en ervan uitgande dat dat een ak-47 is in navy seals, heb ik die wel echt gezien. Herken je zo, alleen ahd die gast een opvouwbare stock.Op maandag 20 mei 2002 11:43 schreef Evilernie het volgende:
[..]
ja, maar geen ak is het zelfde, daar zijn er ook 30 verschillende modellen van geproduceerd
Verwijderd
ik heb hier een model van een 74 ussr liggen (luchtbuks)
en ik vin de ak 47 en 74 van firearms het best er uit zien
en ik vin de ak 47 en 74 van firearms het best er uit zien
Pagina: 1