[RCT] save games

Pagina: 1
Acties:
  • 255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-01 04:57
mwa, ik had net eens zin om mijn stapeltje "niet-meer-spelen" CD's weer eens te bekijken en daar vond ik Roller Coaster Tycoon bij :)
best een leuk spelletje, dus ik op zoek naar die floppy met mijn save games.
Ik prob die floppy erin kopieër de map "saved games" naar de juiste directory en ik denk, mooi ik ga dit weer eens proberen.

maar als ik nu op new game druk behoor je toch normaal te zien welke levels je al hebt uitgespeelt :?
dat zie ik nu niet.

ik denk dat ik al wel weet wat de fout is: ik heb alleen de savings gekopieërt, maar welk bestand moet daar dan bij :?

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Geen idee... ik heb er ook altijd last van.
Wat wel handig is (maar wel veel werk) is het downloaden van last-day-saves. Je start een saved game op en je hebt hem direct gehaald.... zo kun je je lijstje weer compleet maken.

Ze zijn op veel sites wel te vinden... of anders meel ff ofsow.

• internetinfo
Op maandag 20 mei 2002 10:34 schreef zerosignal het volgende:
Ze zijn op veel sites wel te vinden... of anders meel ff ofsow.
you've got mail

• internetinfo
oh ja en nu ik hier toch een topic over RCT heb lopen, kan ik dit meteen wel ff vragen.

hoe komt het dat als ik de snelkoppeling in start menu aanklik dat het dan ongeveer 30 sec. duurt voordat het programma opstart?

is dat normaal of ligt dat aan mijn bakkie? kan me niet voorstellen namelijk. Zie voor mijn specs, mijn sig

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

ik heb zelf een RCT site (www.rctholland.nl) en snap niet wat er nog leuk is aan de scenario's :D

Je kunt beter een compleet vlak land Downloaden, waarbij heel veel geld zit (oneindig), en je alle attracties al hebt :), en dan zelf aan de slag gaan met JOUW park ;)

p.s., als dit park het niet doet vanwege ongeldige gegevens moet je de Drexler Patch Downloaden.

www.google.nl

• internetinfo
da's idd wel leuk, maar dat vroeg ik niet ;)

verder heb je wel gelijk, het zuigt enorm om een bestaand park te moeten uitbrijden, maar het gaat om het idee :)

• internetinfo
en trouwens, die downloads die jij op de site hebt staan doen het niet :?

ik heb deze gedownload:

• SixFlags Belgium
• Flat

maar dan krijg ik een melding dat er ongeldige gegevens zijn.

en ja, ik heb die patch die jij in je post had gezet geinstalleerd :)

• MichelVH
  • Laatst online: 15-10-2025
Die twee parken zijn gemaakt met de 2e uitbreidingsset. Je kunt ze dus helaas niet openen in het origineel :(

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

• internetinfo
Op maandag 20 mei 2002 14:05 schreef TheDark het volgende:
Die twee parken zijn gemaakt met de 2e uitbreidingsset. Je kunt ze dus helaas niet openen in het origineel :(
vaag, want ik heb deze CD's:

gewoon Roller Coaster Tycoon
Roller Coaster Tycoon "Added Attractions pack"

heb ik dan de eerste uitbreidingsset?

• MichelVH
Idd, Added Attractions is de 1e uitbreiding. De tweede uitbreiding heet Loopy Landscapes of Bochtige Banen. We hebben helaas geen lege parken voor de 1e uitbreidingsset.

• internetinfo
Op maandag 20 mei 2002 14:13 schreef TheDark het volgende:
Idd, Added Attractions is de 1e uitbreiding. De tweede uitbreiding heet Loopy Landscapes of Bochtige Banen. We hebben helaas geen lege parken voor de 1e uitbreidingsset.
mmmz, moet ik ff zoeken, ik dacht dat ik die nog ergens had liggen...

• internetinfo
nee heb ik niet ;(

morgen ff halen, kost toch maar 13 euro ofzo :)

• internetinfo
* internetinfo schop *

ik heb loopy landscapes ff gekocht, en die tracks doen het 8-)

maar ik ben nog steeds niet van het save probleem af ;(

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:41

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

je hebt win XP/Me zie ik, probeer RCT eens onder ME te runnen, en kijk dan ook of OOK de saved games het doen :)

www.google.nl

• internetinfo
misschien moet je mijn eerste post maar eens lezen, dan zie je dat dat het probleem niet is, de save games doen het wel.

het probleem is, dat als ik alle save games kopieeer, format C: doe en dan RCT er weer op zet, krijg ik niet te zien welke levels ik al heb gedaan.

daar heb ik al last van vanaf windows 98 :)

• MichelVH
Klopt, je voortgang met de scenario's worden in een ander bestand opgeslagen. Der zit niets anders op dan alle scenario's weer uit te spelen. Als je van alles savegames hebt gemaakt vlak voordat het scenario klaar was, moet je ze gewoon één voor één even openen en even wachten totdat het spel aangeeft dat het scenario voltooid is :)

• internetinfo
Op zaterdag 25 mei 2002 13:01 schreef TheDark het volgende:
Klopt, je voortgang met de scenario's worden in een ander bestand opgeslagen. Der zit niets anders op dan alle scenario's weer uit te spelen. Als je van alles savegames hebt gemaakt vlak voordat het scenario klaar was, moet je ze gewoon één voor één even openen en even wachten totdat het spel aangeeft dat het scenario voltooid is :)
weet je niet toevallig welk bestand dat is?

• MichelVH
Uit mijn hoofd dacht ik iets van css1.dat ofzoiets, maar daar zit een flinke checksum zooi achter dus zomaar dat bestand terugplaatsen gaat volgens mij ook niet werken. Zoek anders eens op google in alt.games.rctycoon, daar heb ik het ooit weleens zien staan.

Pagina: 1