Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
nou win2k en beta winamp gingen tegelijk op me PC dus ik weet niet of het aan win2k of aan winamp3 beta ligt?!Op maandag 20 mei 2002 04:01 schreef [Airwolf] het volgende:
Heb je het met een non-beta ook ?
A) ligt niet aan win2k
ook niet aan winamp
Conclusie: Je zal het zelf wel verkeert doen
Conclusie: Je zal het zelf wel verkeert doen
Ey!! Macarena \o/
ik vind die shoutcast server listing wel erug handig daarin enzoOp maandag 20 mei 2002 04:08 schreef Vlarp het volgende:
'k zou gewoon heel winamp 3 niet gebruiken. Heb het 1x geprobeerd en vind het maar eng.
Vooral met veel bas? Zit je met de equalizer te spelen?Op maandag 20 mei 2002 04:00 schreef KnEuTeR het volgende:
ik heb nu win2k met een creative pci128 geluidskaart (ja ik weet het oud), maar nu krijg ik heel vaak een soort krakerig geluid in winamp 3 (beta3) in de muziek (vooral bij veel bas), ik heb van alles geprobeert, is hier niet een patch voor ofzo..?!
Zo ja: ik denk dattie gewoon clipt. Gewoon een kwestie van de preamp wat omlaag schroeven.
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
He, mijn broertje heeft precies hetzelfde met zijn PCI 128 ! Persoonlijk geef ik graag de schuld aan CL, mijn Live kraakt ook als een gek als ik HD activiteit heb. ik zal mijn broertje eens mailen of hij het al opgelost heeft.
FF mijn broertje gemailt. Bij hem was het probleem simpelweg at zijn kaartje niet helemaal lekker in het PCI slot zat!
Pagina: 1