Asus 6800 fan

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb dus een asus 6800 :)

wel een beetje oud enzow maar goed...

en die fan die daarop zit maakt heel veel lawaai bij het opstarten van mun pc ... net alsof hij "opstart problemen heb"

maar als ik mun pc 10 min aan heb staan is het over...

nu had ik die kaart terug gestuurd naar de leverancier en kreeg ik hem terug van er is niks aan de hand ... (tjah ik stuur hem alleen maar op omdat mijn buren mijn pc horen opstarten)

maar toen ik hem terug kreeg was het geluid in 1 keer weg :)
ik denk naja vink best he..

maar sinds een paar weken doet ie het weer ... dus ik schoonmaken enz maar het helpt niet...

iemand enig idee wat ik kan doen ?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nieuw 4 cm fannetje kopen en erop schroeven :?
Van die paar € zal je geen honger lijden :P

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Op maandag 20 mei 2002 02:21 schreef [Airwolf] het volgende:

maar sinds een paar weken doet ie het weer ... dus ik schoonmaken enz maar het helpt niet...
Ik snap deze zin niet helemaal.

Kheb trouwens ook die v6800 en ik heb der gewoon een 4cm fannetje opgedouwt. Doet het prima.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 07:24 schreef Fire_escape het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet helemaal.
Hij maakte dat geluid na een paar weken weer iedere keer bij het booten. Schoonmaken hielp niet... :)

Verwijderd

gewoon een nieuw BALL-BEARED fannetje erop zetten..

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Inderdaad... wat hier al gesuggereerd word.. Je komt er alleen maar vanaf door een nieuwe fan erop te zetten... de oude die je er nu op hebt is waarschijnlijk versleten...

Verwijderd

ff misschien een domme opmerking maar weet je zeker dat het dat fannetje is want die van een voeding kan ook rare geluiden maken. En anders dus gewoon vervangen voor een nieuwe fan.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 16:32
Ik heb dit ook, en bij mij gaat die na 1 minuuut weer normaal doen

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 09:41

BaRF

bijna kerst

ff offtopic, maar kunnen jullie mede 6800-eigenaren mij misschien helpen in dit draadje: [topic=499069/1/25]

helpje?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:50
Op maandag 20 mei 2002 09:55 schreef BaRF het volgende:
ff offtopic, maar kunnen jullie mede 6800-eigenaren mij misschien helpen in dit draadje: [topic=499069/1/25]

helpje?
:D

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:56

Yucko

One clown to rule them all !

Idd, gewoon de fan vervangen. Een beetje computershop heeft wel van die dingen.

Heb iets soortgelijks gehad met de fan van mijn voeding (pentium pro 200). Alleen deze deed het dus meer dan 1 uur (dat pokkegeluid maken) voordat ie zijn kop hield. Maar omdat dat ding 24/7 draaide (alleen bij stroomuitval of iets dergelijks stond ie uit) was dit geen probleem.

Toen onlangs ook nog eens de fan van de CPU verrot was (draaide nog maar 10 RPM of zoiets :P) heb ik meteen ff alles vervangen. Ook maar meteen de fan van de videokaart.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1