Toon posts:

.fr registreren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kent iemand providerland in frankrijk een beetje?
ik moet een .fr registreren, maar heb geen idee bij welke provider dat nou moet.

ik wil niet de fout begaan het bij een franse ladot/vuurwerk/kpn te doen... liever een widexs ofzo.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 16:43

Arjan A

Cenosillicafoob

www.nic.fr

En wel in het frans he?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Topicstarter
zo slim ben ik nou ook wel :P

het is trouwens afnic.fr, niet nic.fr :)
én ze hebben ook een engelse site...

het gaat er dus om dat ze net als hier met deelnemers werken. je moet het domein reggen bij een deelnemer van sidn, of van afnic dus nu.

en ik zoek een deelnemer. een goede.

Verwijderd

om een .fr te reggen moet je bij de franse kvk ingeschreven staan of bij een bedrijf dit doen die ingeschreven staat bij de franse kvk; volgens mij is op de franse nic site een lijst met deelnemers te vinden

edit:
astu: http://www.nic.fr/prestataires/

Verwijderd

Topicstarter
ja, zover was ik óók al... :)

kern van de zaak: ik ken die bedrijven niet en vroeg me dus af of iemand hier die wel kent en zodoende kan zeggen welke ok is en welke niet... (oftewel: wat is een franse widexs?)

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 01:53 schreef paulmatthijs het volgende:
ja, zover was ik óók al... :)

kern van de zaak: ik ken die bedrijven niet en vroeg me dus af of iemand hier die wel kent en zodoende kan zeggen welke ok is en welke niet... (oftewel: wat is een franse widexs?)
euronet kan .fr registreren

anders moet je ff kijken of er misschien een frans forum is, .fr is nou niet zo populair hier in nl en je zult ook wel niet veel mensen tegen komen die je ervaring kunnen geven van diverse hosts daar

Verwijderd

Topicstarter
neej, daar was ik ook al bang voor :'(
Pagina: 1