• AEZscf
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:05
Dit gaat dus over de mp3 speler geinteregeerd in de nokia 5510. Ik heb dit programma nodig om mp3's op deze foon te zetten. Weet iemand waar ik deze software kan downloaden? Ik zit me rot te zoeken op de nokia site, mar kan er geen wijs uit worden.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

En weet je heel zeker dat dat een gratis prog is? Anders vraag je om problemen hier.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
die software (als die van nokia is) zit altijd bij je phone. in het doosje anders zit er wel een ander progje bij waarmee je ze kunt uploaden.

bij ik geloof iedere zakelijke telefoon zit een cdtje met software en bij deze telefoon heb je wel software nodig lijkt me dus die zal erbij moeten zitten.

maar als je hem aankoppeld aan je computer krijg je dan bij deze computer niet een verwisselbare schijf erbij??

• AEZscf
Ja, en er stond al muziek op. Het is namelijk zo dat mijn cd heel erg bekrast is en niet meer leesbaar :( De muziek die er op staat is in een .rel formaat. Is er misschien een ander programaatje die de muziek kan coderen in dit formaat?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als ik een nieuwe telefoon in een winkel koop waar een CD bijzit die het niet doet, dan ga ik terug naar die winkel. Maar goed: dit alles ter zijde...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• AEZscf
wie zegt dat ik hem net nieuw gekocht heb, die cd kan ook bekrast zijn geraakt in mijn bezit.

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 20:50

Blauw

De Schreeuw

Op maandag 20 mei 2002 10:19 schreef Sloepe het volgende:
wie zegt dat ik hem net nieuw gekocht heb, die cd kan ook bekrast zijn geraakt in mijn bezit.
Dat kan :X

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
No offence enzo, maar lees de posting nou eens die je hebt geplaatst. Dat is op zijn minst toch een vaag verhaal te noemen met een nog vagere uitleg waarom die CD niet meer werkt. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Sanchezzz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-02 13:16
Ook hier even, probeer het bij nokia op de site even.
staat versie 2.1

http://www.nokia.com/phones/productsupport/5510/downloads.html

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Op maandag 20 mei 2002 12:24 schreef pven het volgende:
No offence enzo, maar lees de posting nou eens die je hebt geplaatst. Dat is op zijn minst toch een vaag verhaal te noemen met een nog vagere uitleg waarom die CD niet meer werkt. :?
ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar kon het toch wel weer eens niet laten.... het gaat er toch niet om waarom cd het niet meer doet!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Pagina: 1