Toon posts:

geforce 5 of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
imhad begrepen dat er binnenkort een geforce 5 uitkwam. weten jullie of dit waar is of niet?

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:09
pfff de geforce 6 komt over een maand al.... onder welke steen heb jij gezeten :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
dat is inderdaad waar.. omstreeks oktober gaat dat gebeuren..
het gaat dan wel niet de G5 heten maar waarschijnlijk Omen..

op www.tweakers.net kan je hier wel info over vinden..
bij de zoek functie :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Op maandag 20 mei 2002 00:03 schreef Tampie2000 het volgende:
pfff de geforce 6 komt over een maand al.... onder welke steen heb jij gezeten :?
ik wist het ook niet hoor.. dus je wou zeggen dat de gf 5 al uit was?

Verwijderd

Nvidia GeForce 6 and GeForce 10
posted by Guy Kazama - Friday, May 18, 2001
URL: http://www.pcvsconsole.com/news/story/273.html
The Nvidia GeForce 3 just barely came out, and already we are hearing plans and speculation about the GeForce 6 and GeForce 10, planned for 2003 and 2006 respectively.

Nvidia president Jen-Hsun Huang made a presentation at the System Builders Summit in Monte Carlo, where he said that the GeForce 6 would have 100 million transistors and run at 500 MHz, while the GeForce 10 could have 500 million transistors and run at 750 MHz.

Addressing a group of European System builders, Jen-Hsun Huang's made a presentation which included slides suggesting the GeForce 6 will be out in 2003 and built using 100 million transistors and running at 500MHz. The board will shift between one and five million polygons per frame.

Looking beyond, his spiel suggested that by 2006 there could be a GeForce 10 boasting 300 million transistors and running at 750MHz. Again this would render between one and five million polygons per frame.
This story was printed from http://www.pcvsconsole.com

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 23:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Op maandag 20 mei 2002 00:02 schreef degged het volgende:
imhad begrepen dat er binnenkort een geforce 5 uitkwam. weten jullie of dit waar is of niet?
gf 5 ? nee OMAN ( betekend slecht voorteken

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Ramon
Op maandag 20 mei 2002 00:04 schreef BruceLee het volgende:

[..]

gf 5 ? nee OMAN ( betekend slecht voorteken
OmEn toch? :?

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

haha wat een onzin, aan een geforce 3 heb je meer dan genoeg, zelfs voor de nieuwere spellen, ze moeten naar mijn idee langer wachte voordat de met de geforce 5 en 6 (of omen net wat je wil) op de markt kome, totdat je aan de geforce 4 echt nie meer genoeg hebt om de allernieuwste spellen te spelle

edit: heb zelf een geforce 2 MX400 64 mb en die doet het perfect

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Ramon
Op maandag 20 mei 2002 00:11 schreef Pluisje het volgende:
haha wat een onzin, aan een geforce 3 heb je meer dan genoeg, zelfs voor de nieuwere spellen, ze moeten naar mijn idee langer wachte voordat de met de geforce 5 en 6 (of omen net wat je wil) op de markt kome, totdat je aan de geforce 4 echt nie meer genoeg hebt om de allernieuwste spellen te spelle
Tuurlijk is het onzin. En ik zei ook al lang geleden dat nVidia gewoon hun eigen ramen ingooit door zo snel met nieuwe kaarten te komen. Wacht dan een jaar langer, totdat er 1) games zijn die die kaart nodig hebben en 2) méér mensen zijn die het introductiebedrag voor de kaart willen betalen.

Want er zijn nu zat mensen die 1 of 2 generaties overslaan, doordat het toch allemaal zo snel gaat...

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:29
Op maandag 20 mei 2002 00:11 schreef Pluisje het volgende:

edit: heb zelf een geforce 2 MX400 64 mb en die doet het perfect
Niet als je de spellen van tegenwoordig in 1024 met max detail wil draaien...

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03
Tuurlijk is het onzin. En ik zei ook al lang geleden dat nVidia gewoon hun eigen ramen ingooit door zo snel met nieuwe kaarten te komen. Wacht dan een jaar langer, totdat er 1) games zijn die die kaart nodig hebben en 2) méér mensen zijn die het introductiebedrag voor de kaart willen betalen.
Want er zijn nu zat mensen die 1 of 2 generaties overslaan, doordat het toch allemaal zo snel gaat...
Tuurlijk gaat het snel. Het gaat sinds de uitvinding van de computer al snel, en nog steeds is het niet zo dat mijn computer 10x te snel is oid. Dus waarom zou het nu ineens een probleem zijn?
geforce 2 MX400 64
|:( Ligt er een beetje aan wat je er mee wilt doen? Slideshows bekijken op 1600x1200x32?

Verwijderd

Dit gaat nergens heen. degged, doe eerst zelf maar eens wat research, kijk ook eens in de grote Geforce4 topics, en gebruik de search en niet te vergeten hou T.net in de gaten. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.