http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000067NYP/qid=1021685233/202-8097335-8923829
29, noverber 2002
Woei, duurt helaas nog ff.
maar ik kan niet w88!!
29, noverber 2002
maar ik kan niet w88!!
dasnieduurOp zondag 19 mei 2002 23:58 schreef fuzzems84 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B000067NYP/qid=1021685233/202-8097335-8923829
maar ik kan niet w88!!
Verwijderd
1 pond = ongeveer 3 guldenOp zondag 19 mei 2002 23:59 schreef fuzzems84 het volgende:
engelse ponden tikken aardig aan hoor
maak daar maar 3.5 van hoorOp maandag 20 mei 2002 00:01 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
1 pond = ongeveer 3 gulden
dus ja
ongeveer 100 guldenOp zondag 19 mei 2002 23:58 schreef Fairy het volgende:
[..]
dasnieduur
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nou waarom? Omdat zo ongeveer nog in 75% (of zelfs meer) nog een gf2mx zit!!! Die werkt dus NIET echt met doom3.Op maandag 20 mei 2002 03:29 schreef Terr het volgende:
Waarom zouden ze wachten?
De GeForce 3/4 en Raedon 8500 hebben al de technologieen die ze voor Doom 3 willen gebruiken
£29.99 = 47,28 Euro
£29.99 = 104,18 Gulden
www.avpnews.com
3,47Op maandag 20 mei 2002 00:03 schreef DeLaVega het volgende:
[..]
maak daar maar 3.5 van hoor
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Verwijderd
waaar zie je dat staan danOp dinsdag 21 mei 2002 01:07 schreef mgfun het volgende:
[..]
Hoe kom je hier zo aan ?
[edit]
Uhm ik zie al voodoo extreme in de hoek staan
ziet er zow geil uitOp maandag 20 mei 2002 22:14 schreef jcross het volgende:
hier nog een paar leuke screenies
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik kon helaas geen betere vinden
De meeste mensen deugen!
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik hoop het welOp woensdag 22 mei 2002 12:25 schreef edward2 het volgende:
Zouden we vandaag niet de 1e screenshots krijgen
Niet op voorraad.
OMG !!!!!!!Op woensdag 22 mei 2002 19:07 schreef DOOMer het volgende:
*knip*
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Waar heb jij die gevonden?Op woensdag 22 mei 2002 19:07 schreef DOOMer het volgende:
Zie hier de eerste 4 screenies, at Money CNN of all places..lol!
I'm Totally Psyched!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Op woensdag 22 mei 2002 21:05 schreef ErectionJackson het volgende:
Ik wil dat filmpje zien!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Niet op voorraad.
Verwijderd
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Verwijderd
Was redelijk snel...Op woensdag 22 mei 2002 22:53 schreef Albinoraptor het volgende:
Whoehoeo
http://garnaaldemo.planetinternet.be/movies/doom_3_bts_big.zip
Dees nog redelijk snel.
Duurt 1 min voordat hij begintOp woensdag 22 mei 2002 22:58 schreef Trashbash het volgende:
[..]
Was redelijk snel...Ik kom er nu uberhaupt niet meer op.
Neeh, voor een ParheliaOp woensdag 22 mei 2002 23:09 schreef Esmer het volgende:
ik ga maar eens sparen voor een gf4 ti want dit ziet er toch effe geil uit!!
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij download ie het spultje tijdens de setup en dat gaat het fout volgens mij, alhoewel hij wel aan het einde zegt dat ie voltooid is, maar ik kan nieteens de player zelf starten.Op woensdag 22 mei 2002 23:24 schreef Albinoraptor het volgende:
En is idd quicktime
En als je nieuwste versie download, moet het gewoon onder XP doen.
Verwijderd
Nee, ik heb het ook. Die framerate is gewoon erg laag. Heel jammer want nu kan je de animaties van de monsters niet goed bewonderenOp donderdag 23 mei 2002 00:04 schreef Yarvieh het volgende:
is mijn quicktime nou zo gaar of is dat filmpje nou zo schokkerig?
wisdom is rarely common
Inderdaad, dacht ik ook al aanOp donderdag 23 mei 2002 13:08 schreef dadinanduZ het volgende:
De komende Unreal-games zijn gewoon verouderd vergeleken met de graphics van Doom III
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
je vergeet iets, de Unrealtournament 2003 engine is geoptimaliseerd voor MP gaming, daarnaast is deze engine langer in ontwikkeling, reken maar niet dat doom3 dit jaar nog uitkomt, dat halen ze never.Op donderdag 23 mei 2002 13:08 schreef dadinanduZ het volgende:
De komende Unreal-games zijn gewoon verouderd vergeleken met de graphics van Doom III
Grafisch is Unreal tournament superieur aan Q3, wel eens water gezien in q3 ? Enige wat mooier in Q3 is de vloeiendere geometrie.Op donderdag 23 mei 2002 17:16 schreef daFubar het volgende:
dit is dus een truc die id software bij ELKE game uithaalde.
elke game van id trapte de concurrentie op grafisch gebied ver de stront in... Doom3 gaat dit zeer waarschijnlijk ook doen...
I love to love ID!!!
Animaties lol? Wel eens gezien hoe een figuurtje loopt in quake? Das echt een soort van hobbelpaard style, en ook hoe een persoon doodgaat is toch wel even iets mooiers, en wat betreft texturesOp donderdag 23 mei 2002 23:30 schreef Fuzzems het volgende:
offtopic:
[..]
hmm, zeker ook nog nooit de textures,animaties, polygonen en schaalbarijd met elkaar vergeleken.
dan iz q3 toch wel de winnaar volgens mij
JC zei al in een artikel dat de DoomIII tech volledig af is en dat het volledige team zich nu verderconcentreerd op het eigenlijke afwerken van de game, btw zijn ze begonnen met de laatste levels van D3, het begingedeelte is nog niet af, het einde welOp donderdag 23 mei 2002 17:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
je vergeet iets, de Unrealtournament 2003 engine is geoptimaliseerd voor MP gaming, daarnaast is deze engine langer in ontwikkeling, reken maar niet dat doom3 dit jaar nog uitkomt, dat halen ze never.
Verwijderd
Ik speel ook alleen maar UT, maar ik vind dat Q3 er veel beter uitziet. Zeg nou zelf, UT is niet meer dan een opgeleukte Duke Nukem 3D. Q3 is wel iets revolutionairder. De enige reden waarom Q3 veel minder gespeeld wordt, is omdat je deze moet KOPEN om online te kunnen gamen..Op vrijdag 24 mei 2002 01:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Animaties lol? Wel eens gezien hoe een figuurtje loopt in quake? Das echt een soort van hobbelpaard style, en ook hoe een persoon doodgaat is toch wel even iets mooiers, en wat betreft texturesElke texture uit Q3 kan ook gewoon in UT gebruikt worden
Verwijderd
Yup maar elk Q3 map ziet er het zelfde uit, waarom wel eens een natuurlijk landschap gezien in Q3? Ziet er echt niet uit.Op zaterdag 25 mei 2002 10:36 schreef xoploosx het volgende:
[..]
Ik speel ook alleen maar UT, maar ik vind dat Q3 er veel beter uitziet. Zeg nou zelf, UT is niet meer dan een opgeleukte Duke Nukem 3D. Q3 is wel iets revolutionairder. De enige reden waarom Q3 veel minder gespeeld wordt, is omdat je deze moet KOPEN om online te kunnen gamen..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq