Toon posts:

HP Colorado 5GB

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP Colorado 5GB en ik krijg hem maar niet aan de gang onder Windows 2000 Server. Ik heb de nieuwste drivers gedwonload voor win2k maar die werken helemaal niet. Die van NT4 kan ik installeren maar dan doet hij het dus niet. Of heb je misschien aparte software nodig?

(BTW Kheb de search gebruikt en Goolge ook maar niets gevonden wat mij kan helpen.)

Verwijderd

Hij staat niet in de systeemlijst? Daar waar je videokaart, en andere prut ook staat? Daar moet hij bijstaan en dan heb je Colorado Backup II om die troep te beschrijven, nergens anders kan het mee. Volgens mij met ntbackup.exe ook wel maar das onder WinXP.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hij staat nergens. Terwijl Windows 98 hem wel kent, alleen heb ik daar geen drivers voor maar die ziet tenminste wel wat. Win2k Server ziet niets en wil de win2k drivers ook niet pakken :(

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:25

Talon

Booooom !

Ik weet niet of je zoveel moeite wil doen voor een tape drive die wel kan backuppen , maar niet kan restoren onder win2k.
btw : als het een parallele is, moet je even zoeken op de site van HP. Daar staan de drivers voor de paralelle poort <-> interface.