Toon posts:

Ben op zoek naar fan's van

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand deze fan ? (resultaat?) en waar in nederland kan ik ze halen ?

Afbeeldingslocatie: http://www.sanyo-denki.com/images/long_life_fan.jpg

beschijving van fabrikant :
As electronic devices become denser and smaller in size, demand for forced cooling fans has become greater. Units with electronic devices now provide longer maintenance-free operation periods and greater reliability, therefore, even though it is replacement part, the cooling fan also need to be a long-lasting.
We have developed the Long Life Fan to meet this demand, namely, a fan which will exceed 20 years of continuous operation.

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-02 13:39

decramy

root@birdie:~#

ziet er :9~ uit ;)

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:02 schreef decramy het volgende:
Zeker als je er een paar leds in lijmt en het huis een keer langs een poleist borstel ruist >:)

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08-2025
Op zondag 19 mei 2002 23:02 schreef decramy het volgende:
ziet er zeker tof uit... maar kunnen ze op die mooie fans nou niet een keer de reclame weglaten... meestal is het nog niet eens een makkelijk te verwijderen stikker ook.... GRRR klote reclame....

Verwijderd

zeker :9~ anders inkoopactie bij dat bedrijf??
btw je had hed over leds inlijmen waar wou je die dan lijmen??

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Gewoon ff searchen op google.com, en je hebt alweer meer info http://www.sanyodenki.co.jp/product/cpu-cool/index-e.html

Verwijderd

:) ziet er echt :9~ uit

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:12 schreef fleppuhstein het volgende:
Gewoon ff searchen op google.com, en je hebt alweer meer info http://www.sanyodenki.co.jp/product/cpu-cool/index-e.html
Niet Nederland dus maar onze zuiderburen : http://www.servotronic.be/

Afbeeldingslocatie: http://www.sanyodenki.co.jp/product/products_image/san_ace.jpg

Iemand ervaring met dat spul. Die ronde fans zijn wel heel erg :9~ De kwaliteit lijkt me ook wel >:) wil eens horen of iemand er meer van weet....

Verwijderd

Oehwie zon ronde koeler staat wel heel geil op de bovenkant van mun kast :9~ wil ik ook :D:D Belgie here I Come >:)

• j_bos
  • Laatst online: 19-02 20:37
Zeker, en die helemaal rechts is al helemaal mooi voor in je zij-panel :9~

Verwijderd

Topicstarter
Zit zo ff te denken (is soms moeilijk :9 ) maar die ronde is de oplossing voor een blowhole *D

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
damn die ronde zijn echt :9~
Niemand weet of ze in NL te bestellen zijn??
of gaan we hier een inkoopactie voor starten? lijkt nogal wat belangstelling voor te zijn...

• j_bos
Ze hebben ook Spash fans van Sanyo Denki.. Als je die volop in het water kan zetten, is dat misschien wel een iets te brute oplossing ipv een waterpomp ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:41 schreef DocB het volgende:
damn die ronde zijn echt :9~
Niemand weet of ze in NL te bestellen zijn??
of gaan we hier een inkoopactie voor starten? lijkt nogal wat belangstelling voor te zijn...
Hellaas niet in Nederland, zie link ergens bij Antwerpen naast het plaatselijke frietkot :+ ff meel sturen hoeveel Belgium dollars die dingetjes kosten. (hebbe we hier een ondernemer in dit forum ? Misschien dealer worden >:)

• j_bos
Mjah ik heb wel een meeltje gestuurd over prijzen van LCD's en fans...

Ook met kortings berekening erbij als dat kon... (voor grote aantallen :))

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 14:23
Rond = lelijk . Je kast is toch ook niet rond? Tenzij je zo'n imac hebt natuurlijk.

Verwijderd

jongens dat niemand dit wist:

SAN ACE= Sanyo Denki

dat is gewoon de aziatische naam voor het beestje, markting technisch word er vaak gekozen om bepaalde modellen niet of juist wel onder de naam SAN ACE dan wel Sanyo Denki te verkopen. Vandaar dat je in Japan wel Sanyo Denki tegen komt(performance modellen), en hier bijna geen SAN ACE ( meestal handelaren die een grote partij hierheen halen )

Ene die ronde modellen zijn vrij standaart hoor, bijna elke fan-fabrikant maakt tot 120x120 in het vierkant en daarboven alle rond ( 172 diagonaal is een erg bekende, 150 iets ook )

Je ziet dit soort rond fans weinig, maar dat komt omdat ze vrijwel alleen professioneel worden gebruikt ( grote Servers bijvoorbeeld )

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

w00t, vet zijn die dingen :9~

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:52 schreef j_bos het volgende:
Mjah ik heb wel een meeltje gestuurd over prijzen van LCD's en fans...

Ook met kortings berekening erbij als dat kon... (voor grote aantallen :))
lol, dan hebben ze zeker twee meels gehad dit weekeinde. Als dat die server daar maar kan hebben :D

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 19 mei 2002 23:59 schreef The Rapier het volgende:
jongens dat niemand dit wist:

SAN ACE= Sanyo Denki

dat is gewoon de aziatische naam voor het beestje, markting technisch word er vaak gekozen om bepaalde modellen niet of juist wel onder de naam SAN ACE dan wel Sanyo Denki te verkopen. Vandaar dat je in Japan wel Sanyo Denki tegen komt(performance modellen), en hier bijna geen SAN ACE ( meestal handelaren die een grote partij hierheen halen )

Ene die ronde modellen zijn vrij standaart hoor, bijna elke fan-fabrikant maakt tot 120x120 in het vierkant en daarboven alle rond ( 172 diagonaal is een erg bekende, 150 iets ook )

Je ziet dit soort rond fans weinig, maar dat komt omdat ze vrijwel alleen professioneel worden gebruikt ( grote Servers bijvoorbeeld )
Mijn miditower wil ook GROTE server worden :9

Verwijderd

nean mod, meel van me gehad ;), start anders inkoopactie :P ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 00:19 schreef Myst1k4l het volgende:
nean mod, meel van me gehad ;), start anders inkoopactie :P ;)
Yep: ik blijf wel het zelfde probleem houden :? misschien word er opnieuw opzetten (heb wel een print kunne maken). En uhhh inkoopactie, geen gek idee maar ff kijken wat de prijs doet het lijken me dure dingetjes. meel naar Belgie is onderweg... :z

• j_bos
Op maandag 20 mei 2002 00:25 schreef nean_mod het volgende:

[..]

Yep: ik blijf wel het zelfde probleem houden :? misschien word er opnieuw opzetten (heb wel een print kunne maken). En uhhh inkoopactie, geen gek idee maar ff kijken wat de prijs doet het lijken me dure dingetjes. meel naar Belgie is onderweg... :z
Jaja en als jouw computer crasht, heb ik er altijd nog eentje (of andersom :P)

En ik hoop dat die Belgen een beetje snel mailen....
Moet namelijk ook nog fans hebben voor in m'n nieuwe Chieftec die dinsdag binnenkomt...

Zijn die fans ook regelbaar toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 00:39 schreef j_bos het volgende:

[..]

Jaja en als jouw computer crasht, heb ik er altijd nog eentje (of andersom :P)

En ik hoop dat die Belgen een beetje snel mailen....
Moet namelijk ook nog fans hebben voor in m'n nieuwe Chieftec die dinsdag binnenkomt...

Zijn die fans ook regelbaar toevallig?
Most of the AC-type products conform to UL requirements. The DC-type products, on the other hand, have the advantages of consuming minimum power and are thus high efficient. Alarm equipped types are also available in both the AC and DC types. Some of the DC types have a thermal speed control function.

Ja - dus :)

Verwijderd

die ronden zijn zeer :9~
ik hoop dat er een inkoop actie voor komt!!!!

ik heb er wel wat geld voor over >:)

• j_bos
Mailen naar die Belgen schoot dus niet echt op, ze willlen specifieker hebben van welke fans ik de prijs wil, want het zijn er nogal wat.
Hier de tekst uit het mailtje:

Geachte,

Er zijn zo ontzettend veel modellen dat wij niet met prijslijsten werken. Gelieve de specifieke types op te geven met vermelding van de aantallen. Wij zullen u dan een offerte laten geworden.
Graag ook de naam van uw bedrijf en uw adres gegevens.
Wij nemen aan dat u over documentatie beschikt of deze op de web-sites gevonden heeft.

MVG

E. Verbist

----------
Is er ook interesse voor die plastic fans? Of alleen die met de zilveren behuizing?

Ik neem ook aan dat er als maten voor de vierkante fans alleen interesse is voor de 80, 92 en 120 mm?? Je kan wel grotere (en kleinere) nemen, maar dan heb je een kleine kans dat er nog wat van de prijs af gaat door grote aantallen.

Dan kan ik alvast een hele zooi afschrappen, zodat de beste man mij kan mailen wat ze kosten.

Zet dus ff neer waar jullie voor geintresseerd zijn!!!!

Verwijderd

k vin die grote ronde wel chil :) hoeveel mm is die ? :)

• j_bos
Op woensdag 22 mei 2002 16:54 schreef Dannyke het volgende:
k vin die grote ronde wel chil :) hoeveel mm is die ? :)
De grootste ronde die ze hebben hebben een doorsnede van 200 mm

• j_bos
Ik heb hier effe een plaatje van (volgens mij) alle fans van Sanyo Denki (San Ace)

http://jurriaan.wepz.net/fans.jpg

Verwijderd

Op woensdag 22 mei 2002 17:11 schreef j_bos het volgende:
Ik heb hier effe een plaatje van (volgens mij) alle fans van Sanyo Denki (San Ace)

http://jurriaan.wepz.net/fans.jpg
:o

7cm dik :o

:9~

Verwijderd

Topicstarter
Grappig |:( ik heb nog niet eens antwoord gehad, die zilveren zijn wel heel erg cool. (Polisched huis, witte gespoten fan-rotor en blacklight leds :9~ )

Verwijderd

Ik heb ook wel intresse, keep me informed :)

• marrekau117
  • Laatst online: 08-01 22:02
ik ook vooral die ronde :9~

Verwijderd

Sanyo Denki is een heel goed merk. Intel gebruikt ze ook. :)

• j_bos
EHm, gaan we dan gewoon voor de zilveren in het vierkant en rond? :9~ Die plastic dingen zijn ook niet echt speciaal he :?

Verwijderd

Kan je niet gewoon de fabrikant mailen dat je een berg fans wilt bestellen... like 50 stuks... of dit een mogelijkheid is, zo ja start een inkoop en je zit binnen notime aan je 50 stuks of meer ;)

Verwijderd

ik zou ook wel geinterreerd zijn voor 2 van die grote fans.
hoe stil zijn ze? en hoeveel kosten ze?

*Oxigun posting*

• j_bos
Ik heb de beste man even gemaild dat het dan om een inkoopactie zou gaan, en dat het best wel eens zou kunnen dat er een stuk of 50 fans uit kunnen komen. Of ie er dus een beetje moeite in zou willen steken :)

edit:
Zouden jullie als jullie info willen erbij kunnen zetten:
- De serie
- Afmeting
- Soort Fan

Hier is een catalogus in pdf formaat te vinden:
http://sanyodb.colle.co.jp/coolingpdf/catalog.pdf

Fabrikant mailen kan wel, maar dat bedrijf in België is importeur voor zover ik weet.... We kunnen het proberen via Sanyo Denki zelf te krijgen natuurlijk >:)
Pagina: 1