ik wil een .nu domein opzetten maar de www kunnen vervangen voor iets anders ... bijvoorbeeld coole.website.nu .. om maar wat te noemen. is er een hosting bedrijf die dit ondersteund ?
Verwijderd
ja; ik denk dat van de echte hosters 99% dit kan, zie www.webselect.nl bel/mail een paar providers op en vraag of dit kanOp zondag 19 mei 2002 22:53 schreef PhoeniX-AMD het volgende:
ik wil een .nu domein opzetten maar de www kunnen vervangen voor iets anders ... bijvoorbeeld coole.website.nu .. om maar wat te noemen. is er een hosting bedrijf die dit ondersteund ?
Wat jij wil, zijn gewoon virtual hosts, zoals www. ook is, want het domain is eigenlijk alleen domain.nu
en in bijv apache, heb je vhosts, www.domain.nu iets.domain.nu enzo.
Een beetje bedrijf ondersteund dit wel, en anders een eigen server draaien?
en in bijv apache, heb je vhosts, www.domain.nu iets.domain.nu enzo.
Een beetje bedrijf ondersteund dit wel, en anders een eigen server draaien?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
waarom plaats je deze url? er is toch al antwoord gegeven? alle bedrijven kunnen dit, dan is het niet erg netjes c.q. erg spammerig om hier dan bedrijven te gaan roepen, hoe goed je het ook bedoel (of niet)...Op zondag 19 mei 2002 23:16 schreef BDisOKE het volgende:
http://www.despamman.nl kan dat zit. Zit ik ook, prima geregeld allemaal
www.webselect.nl
www.webhosters.nl
Zoals kertje meld kunnen alle webhosters dit wel.
Dit had je ook wel met de search van got kunnen vinden of anders zeker wel met google.
Dit had je ook wel met de search van got kunnen vinden of anders zeker wel met google.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()