Toon posts:

[EL] Doorverbind telefoon etc. maken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Inleiding

Ej, ik heb weer een helder moment, oftewel een ideetje! ;)

Plan

Wij (bijmij thuis) hebben dus hier 3 telefoons. :9

- Ouders kamer
- Voorkamer
- Achterkamer :+

Nou wat ik wil doen, is dat je bij de telefoon in de voorkamer zegmaar kan doorverbinden. zodat dan als je op een knoppie drukt dat de telefoon dan of in de ene of bij de andere telefoon de bel rinkelt, en als je dan opneemt mee kan praten. Alle telefoonlijnen gaan naar de voorkamer in de ISDN box. :9

Mijn vraag is of dat dus kan... kan dit? :)

Verwijderd

ja met een huiscentrale zou het kunnen, kun je doorschakelen, en bellen onderling zonder kpn

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

zelf een telefooncentrale maken lijkt me geen strak plan

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Vraagje: wat rook jij (voordat jij die 'heldere' momenten krijgt??? Dat wil ik ook!!!!

Neem een telefoon huis-centrale, die kunnen wat jij wil

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Wij hebben hier thuis dus een thuiscentrale: doorverbinden, in 4 plaatsen een phone (kan 5), "intern" praten. Kan allemaal. Of je het thuis kan maken? Wordt moeilijk.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Ik geloof dat zon huiscentrale al lang bestaat, wij hebben er geen, maar als mn broertje roep dat hij de tel moet oppakken(denk aan de budweuser reklame, joh duke pick up the phone!), dan kan ik gewoon met hem praten.

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:05 schreef Bart_Banaan het volgende:
Vraagje: wat rook jij (voordat jij die 'heldere' momenten krijgt??? Dat wil ik ook!!!!

Dat zijn de zeldzame momenten dat deze gebruiker "Nuchter" is..
Tevens varieeren de telefoon centrale's
zorg wel dat je als je er eentje op de kop weet te tikken, het boekje erbij hebt, kan knap lastig zijn om zo`n ding te configgen m.b.v Piep code's zonder dat je weet wat deze nou is/doet :)
Afbeeldingslocatie: http://www.gewoonzo.com/telefoon.jpg
van links naar rechts even opgenoemd:
Telefoon centrale, lsa doos, moduvox 2a, quatrovox, nt1
kortom, een leuke config
jij hebt waarschijnlijk al genoeg aan de eerste grote kast (de telefoon centrale)

Dit is mijn setup, en het werkt fantastisch.
let wel: er zit duidelijk kwaliteit verschil in verschillende centrale's
je hebt ook van die kleine K*T kassie's, die matig presteren.

Verwijderd

Topicstarter
hmm lama, word me allemaal teveel! :P

Ik vraag me af hoe ik daar bijkwam :?

Verwijderd

Topicstarter
intern praten kunnen wij ook met die ISDN box toets 1 en je krijgt telefoon 1 enzo, ken je dan ook doorverbinden? isdat een tel. centrale? :D

• j_bos
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36
Wij hebben van die Vox telefoons, en dan kan je op Park douwen, en boven op een ander toestel op park douwen en er staat op het LCDtje:
Teruggenomen...

En dan kan je lullen. Zo ook met wisselgesprek, je parkeerd, drukt em naar kanaal 2 en je toets nummer in. Je kan dan met de knopjes weer switchen van kanaal 1 naar 2...

Ik denk dus dat het gewoon aan je telefoon ligt.. Die moet het ook ondersteunen...

Verwijderd

bedoel je tijdens een gesprek door laten verbinden naar een andere telefoontoestel? zoja JA dat kan bij een ISDN centrale.

Verwijderd

Topicstarter
hmm hier staan geen telefoons geparkeerd :?

Verwijderd

bij je telefoonboer ffies wat foldertjes van de quatrovox halen, heel makkelijk, werkt perfect met isdn

je heb isdn? voor wat meer eyootjes per maand kan je alle toestellen dan ook nog een apart nummer toewijzen etcetc

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 20 mei 2002 02:05 schreef Vers-Tappen het volgende:
bij je telefoonboer ffies wat foldertjes van de quatrovox halen, heel makkelijk, werkt perfect met isdn

je heb isdn? voor wat meer eyootjes per maand kan je alle toestellen dan ook nog een apart nummer toewijzen etcetc
we hebben hier 4 telefoon nummers, die kregen we erbij :)

Verwijderd

Als je er belang bij hebt, ik heb opzolder nog wel een Vox centrale liggen incl. 1 telefoon en ik heb ook nog een munttelefoon in de aanbieding :) vandalisme vrij, werkt op guldens

Verwijderd

Op zondag 19 mei 2002 22:05 schreef Bart_Banaan het volgende:

boembadoembaboembadoem ba volgens mij heb je die ook welles ik ook wel hoor >:)

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:05

aKra

Intentionally left blank.

Wij hebben zo'n vaag 8+ systeem van KPN (PTT staat er groot op maar ok :D)

ISDN nogwel :-)

Intentionally left blank.

Pagina: 1