• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
ik heb een ipaq 3630, en ik vroeg me af hoe ver je kan gaan met uitbreiden: ik wil graag smartmedia, CF en memorysticks uit kunnen lezen. vraag is: hoe ver kun je gaan met het uitbreiden: ik ben al van plan een pcmcia adapter te kopen, waar ik vervolgens een netwerkkaart / cf kaartlezer in wil stoppen. maar kun je ook een usb pcmcia uitbreidingskaart erin stoppen, en hier vervolgens een usb smartmedia / memorystick cf lezer in stoppen, of is dit ook een hardware probleem en een driver probleem?

alvast bedankt!

Gregor van Egdom Krekr

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
heeft niemand hier ervaring mee? er zijn toch genoeg mensen met een iPaq hier, dus?

Gregor van Egdom Krekr

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

memorysticks zal zeker niet lukken, is uitsluitend voor Sony aparatuur en toch veel te duur...

heeft die ipaq geen interne uitbreidingssloten?
zo nee, dan is een cf kaartlezer de goedkoopste en beste oplossing...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Mijn 3870 leest SD en MMC kaartjes, en ik heb begrepen dat er ook een mogelijkheid is om er pcmcia kaartje in te stoppen door een uitbreiding te kopen (silver slider).

Ik weet eigenlijk ook zeker dat er een mogelijkheid is om je memorysticks in een pcard (pcmcia) te stoppen. Dat zou voor jou dus een goede oplossing zijn.

edit:

MSACPC2

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Op woensdag 22 mei 2002 12:14 schreef Killkees het volgende:
Mijn 3870 leest SD en MMC kaartjes, en ik heb begrepen dat er ook een mogelijkheid is om er pcmcia kaartje in te stoppen door een uitbreiding te kopen (silver slider).

Ik weet eigenlijk ook zeker dat er een mogelijkheid is om je memorysticks in een pcard (pcmcia) te stoppen. Dat zou voor jou dus een goede oplossing zijn.
niet echt een goede oplossing...
als je de keus hebt om te kiezen uit CF, SM of MS, zou ik MS zeker afraden, omdat het (stand-alone) alleen bij Sony apparatuur werkt en duurder is...

Als je de keus hebt, zou ik een CF lezer nemen...
(of je moet al een stapel memorysticks hebben liggen)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Op woensdag 22 mei 2002 12:30 schreef Mooooody het volgende:

[..]

niet echt een goede oplossing...
als je de keus hebt om te kiezen uit CF, SM of MS, zou ik MS zeker afraden, omdat het (stand-alone) alleen bij Sony apparatuur werkt en duurder is...

Als je de keus hebt, zou ik een CF lezer nemen...
(of je moet al een stapel memorysticks hebben liggen)
krekrrr geeft aan dat hij graag memorysticks wil kunnen uitlezen. Dan is dit dus een mogelijkheid (misschien wel de enige).
Pagina: 1