Hoe maak ik een programma onzichtbaar? Hij kan dus ALLEEN op de achtergrond draaien, dus een soort systeem programma. Nu zullen jullie denken wat ik van plan ben, nou ik wil een progje maken dat mijn startup/shutdown bijhoud en je mag dus niks zien opkomen
Verwijderd
Hij bedoelt denk ik backdoor style!
Nou uh kijk in de open source van BO2k ofzo zou ik zeggen. Is wel lame natuurlijk...
Maar ja... Zo hide je een app
Die lui kunnen het weten
BO2k
heb ik wat gemist ??
ik ben gewoon gestart met een win32 applicatie, maar ik heb helemaal geen I/O en toch komt ie met een dos scherm met "press any key to continue"
hihi iemand heeft em door
ik ben gewoon gestart met een win32 applicatie, maar ik heb helemaal geen I/O en toch komt ie met een dos scherm met "press any key to continue"
Verwijderd
Dan ben je begonnen met 'n win32 console application ipv een win32 applicattion.Op zondag 19 mei 2002 22:07 schreef Skynet2097 het volgende:
Verwijderd
BO2k is een programma dat op de achtergrond meedraaid en waarmee andere mensen op je pc kunnen komen en allerlei handige dingen met je pc kunnen doen.Op zondag 19 mei 2002 22:07 schreef Skynet2097 het volgende:
BO2kheb ik wat gemist ??
De een noemt het een trojan horse de ander een handige administrator tool..
Back Orifice dus
(de afkorting zei mij in het begin ook niets, maar na de uitleg van webskipper schoot het me ineens te binnen)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Je kunt ook vlak nadat je je windowclass heb aangemaakt neerzetten:
ShowWindow(hwnd, WS_HIDE);
Kan zo even niet meer info vinden bij de MSDN
ShowWindow(hwnd, WS_HIDE);
Kan zo even niet meer info vinden bij de MSDN
Pagina: 1